FANDOM

High School Musical 4 er en kommende realfilm. Den bliver skrevet af Jeffrey Hornaday, skrevet af Dan Berendsen og Peter Barsocchini. Den bliver produceret af Bill Borden og Barry Rosenbush.

Filmen kommer til at handle om en ny gruppe studenter på East High, samt deres rivaler fra West High Knights.

Det forventes at filmen vil have præmiere på streamingtjenesten Disney+, istedet for Disney Channel.

Roller Edit

Rolle Skuespiller Beskrivelse
Erin Ukendt En top fodboldspiller, der stræber efter det optimale. Hun begynder at falde for en fyr, men er ikke sikker på, om hun skal følge sit hjerte
Darek Ukendt Den ovennævnte fyr, der falder for Erin. Han er hård på overfladen, men også en blødhjertet familie fyr. Han er en dygtig danser, der underviser i danseklasser til små piger på familiens dansestudie
Campbell Ukendt Bliver kaldt for "Troy Bolton 2.0". Han er dygtig til teater, skolens fodboldkaptajn og fætter til Ryan og Sharpay Evans. Ligesom Derek har Campbell et crush på Erin, men han bliver jaloux, da Erin har følelser for Derek.
Nathalie Ukendt En East High-cheerleader, der vægter skolen højt og er Erins loyale BFF.
Tamara Ukendt En af skolens cheerleadere, som også er den tidligere dronning på East High. Hun forsøger at genvinde sin høje sociale status og blive East High-Queen Bee igen.
Kyle Ukendt Dereks barndomsven og wingman samt en del af East Highs basketballhold. Han hader hvorledes Cambell har fået titlen som "Troy 2.0".