FANDOM

Kim Possible er en realfilm for Disney Channel baseret på den animerede serie med samme navn. Filmen vil følge titulæren Kim Possible, en typisk high school pige, der redder verden fra onde skurke ved hjælp af sin sidekick Ron Stoppable, hans hårløse jordrotte Rufus og computer geniet Wade.

Handling Edit

Advarsel! - Handling, afslutning og/eller plot afsløres i det følgende.

Kim Possible og hendes bedste ven og sidekick, Ron Stoppable, starter på gymnasiet, Middleton High School, hvor Kim skal navigere rundt i skræmmende nyt socialt hierarki. Hun er klar til at tackle udfordringen, ligesom hun er med alle ting i livet, men hendes selvtillid bliver rystet, da hun ikke kan finde rundt på skolen, kommer for sent til timerne og bliver afvist af kaptajnen for skolens fodboldhold, Bonnie. Kims dag bliver dog bedre, da hun og Ron møder deres nye klassekammerat, Athena, som er stor fan af Kim Possible, og som har haft en endnu værre dag end Kim. Med Kims vejledning og venskab forvandler Athena sig til det nyeste medlem af Team Possible. Snart begynder Athena, at overskygge Kim, og Kim begynder at miste selvtilliden, hvilket i virkeligheden er Drakken og hans assistent Shegos onde plan. Det visser sig, at Athena i virkeligheden er en robot, programmeret af Draken. For at stoppe Drakens onde plan, får Kim hjælp fra sin mor, bedstemor og selvfølgelig Ron og hans nye kæledyr, Rufus. Athena vælger at skifte side, og ofre sig selv for at redde de andre. Kim Possible finder efterfølgende Athena i ruinerne og kan således blive samlet igen.

Medvirkende Edit

Skuespiller Rolle
Sadie Stanley Kim Possible
Sean Giambrone Ron Stoppable
Alyson Hannigan Dr. Ann Possible
Connie Ray "Nana" Possible
Todd Stashwick Dr. Drakken
Taylor Ortega Taylor Ortega
Ciara Wilson Athena
Erika Tham Bonnie

Produktion Edit

Det blev rapporteret den 7. februar 2018, at castingen til projektet var begyndt med Blyth Nailling som ansvarlig for at finde skuespillere. Realfilmens manuskript bliver skrevet af seriens skabere Mark McCorkle og Bob Schooley, og produktionen på filmen vil finde sted i sommeren 2018. Det blev meddelt den 25. april, at Sadie Stanley og Sean Giambrone fra The Goldbergs blev castet som de ledende roller, Kim Possible og Ron Stoppable. Det blev meddelt den 22 juni at Issac Ryan Brown fra Raven's Hjem er casted som Wade.

Fra 2 juli til 10 besøgte filmholdet McMath Secondary School i Richmond, British Columbia, hvor de begyndte filmningen.

Billeder Edit