(Dansk) Disney Wiki
Advertisement
Kort artikel: Denne artikel er kun lige påbegyndt. Du kan hjælpe med at redigere artiklen.

Milo Murphys Lov (engelsk Milo Murphy's Law) er en amerikansk animeret TV-serie skapt af Dan Povenmire og Jeff "Swampy" Marsh, skaperne af Phineas & Ferb.

Handling[]

"Milo Murphys Lov" er en animeret komedie-eventyrserie, der følger den 13-årige Milo Murphy, tip-tip-tip-oldebarnebarnet af Murphy's Law-navnebroren. Milo er personificeringen af Murphys lov, hvor alt, der kan gå galt, vil gå galt; men han er forberedt på enhver mulighed, bevæbnet med viden, en rygsæk fuld af forsyninger og hans frygtløse venner, Melissa Chase og Zack Underwood.

Et B-plot følger Tidsrejsende og bedste venner, Balthazar Cavendish og Vinnie Dakota. De blev sendt til nutiden for at beskytte Pistachio's mod at blive udryddet af deres chef Mr. Block, leder af B.O.T.T. (Bureau for Tidsrejser). Cavendish og Dakota forsøger bedst at beskytte de grønne nødder, men efter at de to er blevet venner med Milo, støder plottet sammen, da Milo, Melissa, Zack, Cavendish og Dakota forsøger at forhindre større katastrofer. Uanset om det er sansende klatter, mutante pistaciemonstre, blækspruttevæsener eller at gøre Dr. Doofenshmirtz til en del af deres team; de vil altid møde problemet sammen.

Advertisement