FANDOM

Rowan Freemaker (Full picture)

Rowan Freemaker on yksi LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures -sarjan päähahmo ja jedi-kokelas. Hän ja hänen sisaruksensa, Kordi ja Zander, ja heidän droidi-kamu R0-GR pitävät neljästään Freemakerin romu ja huolto pajaa Pyörällä.

Historia Muokkaa

Kun he tapasivat Naaren, he etsivät mestari Kantoon kyber-sapelia. Etsiessään sapelin kristalleja, he joutuivat taistelemaan Imperiumia ja Graballa the Huttia vastaan. Mutta kun sapelin kristallit oli löydetty, Naare aikoi käyttää sitä keisari Palpatinen kukistamiseen. Mutta Rowan vei sapelin Naarelta, ja käytti sitä hänen päihittämiseen, ja kun hän voitti Naaren ja vei kyber-sapelin mukanaan, hän, Kordi, Zander ja R0-GR heittivät sen laavaan. Ja sen jälkeen amiraali Ackbar tarjosi heille töitä Kapinaliitosta. Ja sen jälkeen he auttoivat kapinallisia kaatamaan Imperiumin, ja hän toimi Quarrien apulaisena ja rakensi hänen kanssa Arrowhead -nimisen aluksen kääntääkseen sodan suuntaa. Ja sen aikana keisarin rakentama palkkionmetsästäjä-droidi, M-OC jahtasi häntä keisarin käskystä, sillä hän kalusi kyber-sapelin. Mutta ei tiennyt että se ei ollut enää Rowanilla.

Kuvagalleria Muokkaa