Disney Wiki
Advertisement
Chuckles the Clown (Toy Story 3)
Virnu
Taustatiedot
Elokuvissa
Televisio-ohjelmissa
Videopeleissä
Näyttelijä
Animaattorit
Ääninäyttelijä
Suunnittelija
Inspiraatio
Hahmotiedot
Koko nimi
Muut nimet
Luonne
Ulkonäkö
Kansalaisuus
Laji
Syntymäpäivä
Ammatti
Suuntaus
On osana
Tavoite
Koti
Sukulaiset
Lemmikit
Liittolaiset
Kätyrit
Viholliset
Pitää
Ei pidä
Voimat ja kyvyt
Aseet
Kohtalo
Lainaus

Virnu on jatkuvasti masentunut lelupelle-hahmo Toy Story 3 -elokuvasta. Hän oli ennen elokuvan antagonistin, Tuhdin, ystävä, ja silloin heillä oli sama omistaja, Daisy. Jouluna Virnu näki kuinka Tuhti tuli joululahjapaketista. Daisy rakasti kaikkia lelujaan, mutta Tuhti oli lemppari. Kerran kun Virnu, Tuhti ja Iso vauva olivat Daisyn kanssa ajelulla ja pysähtyivät tauolle, Daisy nukahti ruuan jälkeen ja jatkoi vanhempiensa kanssa matkaa, ja hän unohti heidät taukopaikalle. Eikä hän palannut sen jälkeen. Niinpä he lähtivät takaisin Daisyn luo, tosin siihen meni ikuisuus. Mutta perille päästyään oli jo myöhäistä. Silloin Tuhti ilkeä tahto heräsi hänen luultua että Daisy osti uudet ja hylkäsi heidät. Sen jälkeen he olivat hukassa, hylkiöitä, ilman omistajaa, ilman rakkautta. Ja sitten Päivänpaiste -niminen päiväkoti. Ja sen jälkeen Tuhti ei ollut enää Virnun ystävä, eikä kenenkään ystävä. Se valtasi Päivänpaisteen ja ajoi läpi omat systeemit. Mutta Virnun pääsi pois sieltä kun hän meni rikki ja Bonnie löysi hänet ja toi kotiin korjattavaksi. Ja siitä asti hän on asunut Bonnien luona, ja ollut jatkuvasti masentuneen näköinen. Virnun englanninkielinen näyttelijä on Bud Luckey, ja suomenkielinen näyttelijä on Ossi Ahlapuro.

Kuvagalleria[]

Advertisement