FANDOM

Chuckles the Clown (Toy Story 3)
Virnu on jatkuvasti masentunut lelupelle-hahmo Toy Story 3 -elokuvasta. Hän oli ennen elokuvan antagonistin, Tuhdin, ystävä, ja silloin heillä oli sama omistaja, Daisy. Jouluna Virnu näki kuinka Tuhti tuli joululahjapaketista. Daisy rakasti kaikkia lelujaan, mutta Tuhti oli lemppari. Kerran kun Virnu, Tuhti ja Iso vauva olivat Daisyn kanssa ajelulla ja pysähtyivät tauolle, Daisy nukahti ruuan jälkeen ja jatkoi vanhempiensa kanssa matkaa, ja hän unohti heidät taukopaikalle. Eikä hän palannut sen jälkeen. Niinpä he lähtivät takaisin Daisyn luo, tosin siihen meni ikuisuus. Mutta perille päästyään oli jo myöhäistä. Silloin Tuhti ilkeä tahto heräsi hänen luultua että Daisy osti uudet ja hylkäsi heidät. Sen jälkeen he olivat hukassa, hylkiöitä, ilman omistajaa, ilman rakkautta. Ja sitten Päivänpaiste -niminen päiväkoti. Ja sen jälkeen Tuhti ei ollut enää Virnun ystävä, eikä kenenkään ystävä. Se valtasi Päivänpaisteen ja ajoi läpi omat systeemit. Mutta Virnun pääsi pois sieltä kun hän meni rikki ja Bonnie löysi hänet ja toi kotiin korjattavaksi. Ja siitä asti hän on asunut Bonnien luona, ja ollut jatkuvasti masentuneen näköinen. Virnun englanninkielinen näyttelijä on Bud Luckey, ja suomenkielinen näyttelijä on Ossi Ahlapuro.

Kuvagalleria Muokkaa