Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Stub

Čuvari galaksije Vol. 3 (eng. Guardians of the Galaxi Vol. 3) je nadolazeći američki film o superherojima i služi kao nastavak Čuvari galaksije Vol. 2 i Čuvari galaksije: blagdanski specijal. Producira ga Marvel Studios, a distribuira Walt Disney Studios Motion Pictures. Bit će objavljen 5. svibnja 2023. i bit će trideset drugi film u Marvelovom kinematografskom svemiru i drugi film Faze pet.

Sažetak[]

U Marvel Studios "Čuvari galaksije Vol. 3" naša voljena grupa neprilagođenih ovih dana izgleda malo drugačije. Peter Quill, koji se još uvijek muči zbog gubitka Gamore, mora okupiti svoj tim oko sebe kako bi obranio svemir i zaštitio jednog od svojih. Misija koja bi, ako se ne završi uspješno, vrlo vjerojatno mogla dovesti do kraja Čuvara kakve poznajemo.

Glumci[]

  • Chris Pratt kao Peter Quill/Star Lord
  • Zoe Saldana kao Gamora
  • Dave Bautista kao Drax the Destroyer
  • Bradley Cooper kao Rocket Raccoon
  • Vin Diesel kao Groot
  • Karen Gillan kao Nebula
  • Pom Klementieff kao Mantis
  • Elizabeth Debicki kao Ayesha
  • Sean Gunn kao Kraglin Obfonteri
  • Sylvester Stallone kao Stakar Ogord
  • Ving Rhames kao Charlie-27
  • Will Poulter kao Adam Warlock
  • Chukwudi Iwuji kao High Evolutionary
  • Daniela Melchior kao ?
  • Maria Bakalova kao Cosmo the Spacedog
  • Nico Santos kao ?
  • Kai Zen kao ?

Produkcija[]

U studenom 2014. Gunn je izjavio da, osim što ima "osnovnu priču" za Čuvari galaksije Vol. 2 dok je radio na prvom filmu, također je imao ideje za potencijalni treći film. Unatoč tome, Gunn je u lipnju 2015. izjavio da nije siguran hoće li biti uključen u treći film o Čuvarima, rekavši da će to ovisiti o tome kako se osjeća nakon što snimi Čuvare galaksije Vol. 2. U travnju 2016., Kevin Feige je o budućim MCU filmovima rekao: "Još uvijek je velika šahovska ploča za 2020. i sve dalje, ali svakako bih rekao da su Guardians 3 [jedan film koji je] tamo gore. Ne znam koji će točno redoslijed biti." U ožujku 2017., Gunn je izjavio da će biti treći film "sigurno. Pokušavamo to ostvariti," također je dodao: "Nema posebnih planova za Guardians of the Galaxy Vol. . . 3. Ali znamo da osim ako nešto ne krene užasno — što je uvijek moguće, nikad se ne zna — mislim da bi Marvel želio snimiti još jedan film." Također je ponovio da još uvijek nije siguran hoće li biti uključen u film i da će saznati svoju umiješanost i svoj sljedeći projekt "tijekom sljedećih nekoliko tjedana." Sljedeći mjesec, Gunn je najavio da će se vratiti kako bi napisao i režirao Guardians of the Galaxy Vol. 3.

Dana 20. srpnja 2018. Disney i Marvel prekinuli su veze s Gunnom nakon što su konzervativni komentatori počeli kružiti starim kontroverznim tweetovima. Međutim, od 15. ožujka 2019. ponovno ga je angažirao Disney da režira planirani film i rečeno je da će nastavit raditi na filmu nakon što dovrši Odred samoubojica iz 2021. za Warner Bros. Pictures i DC Films.

Snimanje je počelo 19. listopada 2021. i završilo bi sredinom svibnja 2022.

6. svibnja 2022. James Gunn je objavio da su službeno završili proizvodnju. Dave Bautista objavio je da je završio snimanje u ulozi Draxa, opraštajući se od lika.

Dana 4. siječnja 2023. Dave Batista potvrdio je da je ovo njegov posljednji Marvelov film i bio je sretan što se oprostio od Draxa.

Medijska datoteka[]

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Čuvari galaksije Vol. 3.

Zanimljivosti[]

  • Prema Daveu Bautisti ovo će vjerojatno biti kraj Draxa, što implicira da bi mogao umrijeti.
  • Ovo je posljednji film o Čuvarima, prema Jamesu Gunnu.
  • Dio parcele je skoro iskorišten za Što ako..? epizodu.
  • Radnja je vrlo emotivna. Glumice Pom Klementieff i Karen Gillan plakale su dok su čitale scenarij.
  • Film će biti fokusiran na odnos Gamore i Nebule.
  • Ovo je drugi MCU film koji će biti objavljen 5. svibnja, nakon Čuvari galakcije Vol. 2.
  • Prema Jamesu Gunnu, ovo je posljednje pojavljivanje svih Čuvara.
  • Kako je film ušao u produkciju, njegov je set također korišten za snimanje epizodne uloge Ezre Millera kao Barryja Allena/Flasha za finale prve sezone DCEU produkcije Peacemaker, u kojoj je Gunn također bio kreator, redatelj i showrunner.
  • James Gunn kaže da će ovaj film imati "drugačiju vrstu utemeljenosti".
  • Ovo je četvrti film u MCU-u koji je u potpunosti snimljen IMAX kamerama, nakon Osvetnici: Rat beskonačnosti, Osvetnici: Završnica i Doktor Strange u Multiversumu Ludila.
Advertisement