FANDOM

Stub

Princeza Ana od Arendela je protagonistica iz Disneyevog animiranog filma Snježno kraljevstvo iz 2013, i uz to su-protagonistica . Ona je drugorođena kći kralja Agnarra i kraljice Idune, mlađa sestra od Elze, te princeza od Arendela. Tijekom njihovog djetinjstva, nesreća koja je uključivala Elzine čarobne moči stvorila je razdor između dviju sestara, ostavljajući Anu lišenu ljubavi i ljudskog društva dugi niz godina. Unatoč tome, Ana je ostala velikog srca i optimistična, iako pomalo društveno nespretna. Kad je njihovo otuđenje slučajno pokrenulo vječnu zimu, Ana se upustila u opasno putovanje kako bi spasila svoje kraljevstvo i popravila raskinutu vezu između sebe i sestre.

Tri godine nakon njene avanture, Ana i Elza su zajedno ponovno išli na misiju u začaranoj šumi i otkriju elemente. Kad je avantura završila, Ana je postala kraljica Arendela, a Elza se pridružila šumskom plemenu.

Ana se blago temelji na Gerdi, protagonistici bajke "Snježna kraljica" od Hans Christian Andersena.

U hrvatskoj sinkronizaciji joj glas posuđuje Sementa Rajhard .

Pozadina Edit

Službeni opis Edit

Ana je više odvažna nego graciozna i, ponekad, može djelovati prije nego što razmišlja. Ali ona je i najoptimističnija i brižnija osoba koju ćete ikad upoznati. Ona čezne za ponovnim povezivanjem sa svojom sestrom Elzom, s kime je bila bliska od djetinjstva. Kad Elza slučajno otkrije čarobnu tajnu koja u vječnoj zimi zaključava kraljevstvo Arendela, Anna se upušta u opasnu avanturu kako bi sve ispravila. Oružana samo neustrašivošću, stavom za odustajanje i vjerom u druge, Anna je odlučna spasiti i svoje kraljevstvo i obitelj.