Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Bit češ uvijek moj (eng. You'll Be in My Heart) je majčinska ljubavna pjesma koja se pojavljuje u Disneyjevom animiranom filmu Tazan iz 1999. i koju izvodi Phil Collins. Verzija singla koju izvodi Glenn Close također se pojavljuje na soundtracku. Pjesma se koristi u sceni kada Tarzanova posvojiteljica gorila Kala pjeva i tješi još bebu Tarzana, obečavajući da će ga viječito čuvati i voljeti. Instrumentalna verzija ove pjesme svira pri kraju filma kada Kala pokazuje Tarzanu kuču njegovih roditelja. Kasnije se pjesma pušta još jednom tijekom odjavne špice filma.

Pjesma je osvojila Zlatni globus za najbolju originalnu pjesmu i Oscara za najbolju originalnu pjesmu. Pjesma je također nominirana za AFI-jevu 100 godina...100 pjesama, kao jedna od 15 pjesama iz Disneya i jedna od 17 pjesama iz animiranog filma koje su bile nominirane. Pjesme koje su na kraju dospjele su: When You Wish Upon A Star (#7), Ja znam da on će doč (#19), Ljepotica i zvijer (#62) i Hakuna Matata (#99).

Pjesma se smatrala jednim od najuspješnijih singlova, kritički i komercijalno, 1999. godine.

Hrvatsku verziju izvode Tony Cetinski i Jadranka Krištof.

Kala:
Ne plači dušo i nasmiješi se
U krilu mom ne boj se
Ja ću te čuvat od nevolja svih
I bit ću tu, ne plači

Solist:
Još beba si, a već si jak
Ja ću te paziti kad padne mrak
Jer moje srce kuca tebi
I bit ću tu, ne plači

I uvijek bit ćeš moj
Ti bit ćeš uvijek moj
U srcu mom, jer tu te nosim ja

I uvijek bit ćeš moj
Jer srcu mom si lijek
Ti bit ćeš uvijek moj

Uvijek

Uvijek

Mediska datoteka[]

Advertisement