Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Cruella je američki igrani film žanra krimi-komedija, koji je distribuirao Walt Disney Pictures, pušten u kina 28. svibnja 2021. uz istovremeno puštanje na Disney+ uz dodatnu naknadu uz Premier Access (u Americi). Temeljen na Disneyevom animiranom filmu iz 1961. 101 Dalmatinac, film služi kao priča o porijeklu Cruelle De Vil, te glavnu ulogu tumači Emma Stone. U režiji Craiga Gillespieja, u sporednim ulogama u filmu su i Emma Thompson, Joel Fry, Paul Walter Hauser, Emily Beecham, Kirby Howell-Baptiste i Mark Strong. Stone također služi kao izvršni producent na filmu uz Glenn Closea, koja je prethodno glumila Cruellu u prethodnim adaptacijama uživo, 101 Dalmatinc i 102 Dalmatinca.

Sažetak[]

Cruella, čija je radnja smještena u London kasnih 1970-ih, usred punk rock revolucije, prati mladu prevaranticu po imenu Estellu, pametnu i kreativnu djevojku odlučnu da se proslavi svojim dizajnom. Ona se sprijatelji s parom mladih lopova koji cijene njezin apetit za nestašlucima i zajedno su u stanju izgraditi sebi život na londonskim ulicama. Jednog dana, Estellin njuh za modu privlači pažnju barunice von Hellman, modnoj legendi koja je razorno šik i zastrašujuće arogantna, koju glumi dvostruka dobitnica Oscar® Emma Thompson ("Howards End", "Sense & Sensibility"). No, njihov odnos pokreće tijek događaja i otkrića koja će navesti Estellu da prigrli svoju zlu stranu i postane razularena, moderna i osvetoljubiva Cruella.

Radnja[]

Rođena s polucrnom i napola bijelom kosom, Estella je zbog svog izgleda označena kao izopćenica i od malih nogu bila prisiljena boriti se da bi se uklopila u društvene norme. Njezin modni talent bio je vidljiv već u djetinstvu, iako je njezina majka, Catherine Miller, pokušavala raditi s uzorkom, a ne slobodnom rukom. mala Estella odbila bi prihvatiti takav postupak. Godine 1964. pohađala je osnovnu školu gdje ju je majka nagovarala da ostavi po strani svoju lošu stranu, koju je nazvala "Cruella", i umjesto toga zagrli Estellu. Ovo nije dugo potrajalo jer je Estella odbijala biti maltretirana te se nije uklopila u gomilu. Stekla je jednu prijateljicu, Anitu Darling, čijem se imenu divila. Ostali đaci su se pobunili protiv Estelle i bacili je u kontejner, gdje je upoznala psa lutalicu kojeg je udomila i nazvala Buddy.

Estella je brzo postala problematično dijete s višestrukim mrljama na svom školskom dosijeu. Kršenje pravila doseglo je točku u kojoj ju je njezina majka, da bi Estellin dosije ostao čist, povukla iz škole unatoč želji ravnatelja za isključenjem. Prisiljeni seliti se u London, Catherine odlučuje stati na veličanstvenoj svečanosti kako bi razgovarala sa starom prijateljicom, kako joj je trebao novac za novi život koji je željela ostvariti s Estellom. Pokrila je kćerkinu kosu šeširom i uputila je da ostane u autu, iako je Estella htjela sama vidjeti bal. Ostvši sami, ona i Buddy ostavili su auto da promatraju goste, iako je njihova prisutnost brzo eskalirala stvari nakon što su ih primjetila i progonila tri Dalmatinca i prisilila da se sakriju vani. Estella je tada postala svjedok kako su tri psa prošla pokraj barunice Von Hellman i nasrnula na Catherine, koja je gurnuta s litice u smrt.

Estella, sebe okrivići za majčinu smrt, biježi i traži utočište u kamionu za smeće koji ju vodi do centra Londona gdje ide do fontane u Regent Parku, iako je pritom izgubila vrijednu ogrlicu koju joj je dala majka. Oplakivajući smrt svoje majke probudila se sljedećeg jutra kako bi ugledala dva dječaka kod fontane, sitne kriminalac Jaspera i Horacea i njihovog jednookog psa Wink. Ubrzo ih policija potjera od fontane, te Estella i Buddy prate dječake i Winka do njihovog utočišta. Dječaci se predstave Estelli, a ona je otkriva da joj je majka umrla, s čime Jasper suosjeća i pozva Horacea da se sjeti tog osjećaja. Uz dječake nađe sigurno mjesto, no isto tako je svijesna da se mora prilagoditi kako bi sakrila svoj identitet u slučaju da je policija traži. U pokušaju da to učini odluči si obojati kosu u crveno.

Cruella % 2810% 29

Nekoliko godina kasnije Estella mjenja perike svakodnevno čineći s Jasperom i Horaceom trio uspješnih sitnih kriminalaca; džeparili bi neznance u autobusu, provaljivali u kuće, imali bi ključeve za hotele u kojima bi krali stvari gostiju i često bježali od policije. Dok je uživala u svom jednostavnom životu s Jasperom i Horaceom, potajno je čeznula za karijerom modne dizajnerice u prestižnoj modnoj tvrtki barunice Von Hellman pod nazivom House of Baruness. Za njezin rođendan, Jasper i Horace iznenadili su je tortom, iako ukradenom, i pismom o prihvaćanju posla u jednoj od mnogih baruninih trgovina. Jasper je povukao nekoliko koncea kako bi je prihvatili, što je doslovno uključivalo provalu i bacanje njezina životopisa na hrpu. Ona je ostala ushićena zbog prilike dok je Horace mislio da će prihvaćanje iskoristiti kao kut za prevaru. Ubrzo međutim Estella ostaje razočarana kada se njezin posao nije uspostavio da bude glamurozna modna dizajnerica, već nedovoljno cijenjena čistaćica. Nakon što ju šef ukori zbog razbijene vreće za smeće, Estella se napije i u noči preuredil izlog trgovine prije nego što se onesvijesti u njemu. Barunica sljedećeg jutra iznenadno posjetil trgovinu i primijetil izlog, dok Estellu, Jaspera i Horaca (koji su se našli tamo) uhiti osiguranje. Zadovoljna Estelinim izlogom, barunica joj daje posao.

Estella brzo privlaći pažnju barunice svojim zadivljujućim radom i dizajnom. Počinju se zbližavati i Estella je oduševljena prilikama koje joj se ukazuju. Kako bi proširila svoju kreativnost, Estella se sprijatelji s vlasnikom vintage trgovine po imenu Artie. Jednog dana međutim prepoznaje majčinu ogrlicu oko vrata barunice. Barunica isplete priču o bivšoj zaposlenici koja joj je jednom pokušala ukrasti ogrlcu. Estella shvaća da je Catherine otišla vidjeti barunicu u noći njezine smrti, a prisustvovali su i njezinoj svečanosti. Odlučna zatraži pomoć Horacea i Jaspera u povratku ogrlice, iako će im trebati smetnja. Svijesna da ne može prisustvovati svečanosti a da barunica ne zna da je to ona, se Estella odlući vratiti svom alter-egu Cruelli. Odjenula u crvenu haljinu ruši zabavu dok Jasper i Horace pokušavaju ukrasti ogrlicu. Ubrzo shvaćaju da Barunica nosi ogrlicu, pa Jasper pušta štakore da joj odvrate pažnju dok Cruella krade ogrlicu. U gužvi koja nastaje, barunica psećom zviždaljkom zapovijeda svojim Dalmatincima, a Estella shvaća da je barunica istom zviždaljkom usmjerila svoje pse da ubiju Catherine. Jedan od Dalmatinaca proguta ogrlicu dok Cruella, Horace i Jasper bježe u ukradenom Panther de Villeu. Sljedećeg dana Cruella naredi muškarcima da otmu trojicu Dalmatinaca dok jedan od njih ne vrati ogrlicu.

Disney's Cruella Official Trailer (4)

Sada s pravom motivacijom za osvetu, Cruella planirala osvetiti majčinu smrt uništavajući baruničin život, rugajući se barunici pojavljujući se na njezinim raskošnim okupljanjima u pretjeranim i elegantnim odjevnim kombinacijama. Za pomoć angažira i svoju prijateljicu iz djetinjstva Anitu Darling. Anita svoje novinarske veze koristi za širenje publiciteta za Cruellu, dok se Jasper i Horace počinju osjećati zlostavljanima od strane "Cruelle", koja ih je počela verbalno grditi i odbija im zahvaliti na pomoći. Barunica, koja se sve više ljutil na Cruellu, otpusti svog odvjetnika Rogera zbog njegove nesposobnosti da identificira Cruellu.

U međuvremenu, Estelline sheme postaju sve smjelije jer je angažirala Artieja da stvori više odjevnih kombinacija kako bi privukla medijsku pozornost. Ona, Jasper, Horace i Artie prirede predstavu u Regent's Parku na večer Barunessine velike gal. Barunica složi da je Cruella u svarnosti Estella, locira njezino skrovište i zarobi Jaspera i Horacea. Barunica ju pokuša ubiti u požaru koji bi bio prikovan za Jaspera i Horacea, no Estellu spasi John, baruničina desna ruka i butler, koji je čuo kako Estella govori barunici o Catherininom ubojstvu od strane barunice. Pronašao je ogrlicu dok su izlazili iz zgrade i otkriva da je to ključ kutije u kojoj se nalazie Estellini zapisi rođenja. Otkriva da je Estella u svari baruničina kći. Barunica je bila narcisoidna i ljuta zbog svoje trudnoće koja bi skrenula pozornost s nje. Nakon poroda naložila je Johnu da se "riješi" djeteta. Ne mogavši ​​se natjerati da ubije dijete, John je dao bebu njihovoj dobročudnoj služavki Catherine koja je u tajnosti odgajala Estellu.

Bačena u spiralu otkrićem, Estella se povuče do fontane u Regent's Parku gdje se pomiri sa svojom posvojiteljicom. Odluči prihvatiti svoju Cruellinu stranu i poraziti barunicu. Estella izvlaći Jaspera i Horacea iz zatvora ispričajući se za svoje postupke kao Cruella, te prizna da su oni njezina obitelj. Muškarci pristaju pomoći joj s još jednom završnom shemom. Ponovno se udružil s Artiejem i njegovim timom krojačica. Horace joj ukrade novi auto pod nazivom Panther de Ville te istakne sličnost riječi "đavo" iako se izgovarala "de vil". Estelli se jako sviđa ime.

C2021 - I% 27ve got a few ideas

Prevare baruničine goste da nose crno-bijele perike kako bi zbunili osiguranje i razbjesnili barunicu. Ušuljaju se na njezinu zabavu na kojoj Cruella posljednji put usvoji svoju Estellu personu. Namami barunicu do litice gdje je Catherine ubijena i otkriva svoj identitet. Barunic glumi suosjećanje, ali kad su je zagrlili, barunica gurna Estellu preko litica u njezinu smrti. Horace i Jasper izveli su goste van koji su cijelom debaklu svjedočili i policajci, zaštitari i gosti. U međuvremenu, Estella je preživjela s dobro podšišanom suknjom napravljenom u padobran. S Estellinim ubojstvom, barunica je uhićena, a bogatstvo obitelji naslijedila je Cruella De Vil po Estellinoj oporuci. Sada kao nasljednica, Cruella pretvara Hellman Hall u Hell Hall i smješta se u vili uz Jaspera, Horacea i Artieja. Najavlja je da ima dosta ideja što dalje.

Na kraju se vidi jako je Cruella je poslala Aniti Darling i Roger Radcliffu po jedno štene dalmatinaca, po imenu Perdita i Pongo. Roger oduševljen psićem počne pisati pjesmu o Cruelli na svom klaviru.

Glumci[]

  • Emma Stone kao Estella Von Hellman/Estella Miller/Cruella De Vil
    • Tipper Seifert-Cleveland kao mala Estella (12)
    • Billie Gadsdon kao mala Estella (5)
  • Emma Thompson kao Baronesa Von Hellman
  • Joel Fry kao Jasper Badun
    • Ziggy Gardner kao mali Jasper
  • Paul Walter Hauser kao Horace Badun
    • Joseph MacDonald kao mali Horace
  • Kirby Howell-Baptiste kao Anita Darling
    • Florisa Kamara kao mala Anita
  • Mark Strong kao butler John
  • John McCrea kao Artie
  • Kayvan Novak kao Roger Radcliffe
  • Andrew Leung kao Jeffrey
  • Emily Beecham kao Catherine Miller

Produkcija[]

Glenn Close, Andrew Gunn, Aline Brosh McKenna i Marc Platt poslužit će kao producenti filma, dok je McKenna također angažirana kao pisac; u listopadu 2015. zamijenila ju je Kelly Marcel, koja je napisala i scenarij za Saving Mr. Banks.

Ovo nije prvi put da je knjiga 101 Dalmatinac služila kao izvor radnje za igrani film. Film iz 1996. i njegov nastavak bili su prva dva.

Sam film je priča o porijeklu lika Cruelle De Vil, što ga čini prequelom priče o 101 Dalmatincu. No, kako je ovo igrani film, ne treba ga smatrati kanonom za 101 Dalmatinca.

U siječnju 2016. objavljeno je da je Emma Stone u pregovorima da igra Cruellu. U travnju 2016. Disney je potvrdio da će ona doista tumačiti glavni lik. Također bi služila kao izvršna producentica.

U prosincu 2016. potvrđeno je da Alex Timbers režira film. Međutim, najavljeno je da Timbers više neće režirati Cruellu zbog sukoba u rasporedu, te ga je zamijenio redatelj filma Ja, Tonya Craig Gillespie.

Glazba[]

31. ožujka 2021. objavljeno je da je Nicholas Britell angažiran da komponira glazbu za film. Album s partiturama izdao je Walt Disney Records 21. svibnja 2021. zajedno s zasebnim albumom sa soundtrackom. Oba albuma sadrže "Call Me Cruella", originalnu pjesmu koju izvode FlorenceandtheMachine u završnici filma. Album sa soundtrackom također sadrži i druge pjesme kao što su Nina Simoneova „Feeling Good”, Queen „Stone Cold Crazy”, Blondie „One Way or Another”, The Doorsa „Five to Go" i od Clash "Should I Stay or Should I Go". Na zahtjev Marka Stronga, obrada Tine Turner legendarne pjesme Led Zeppelina "Whole Lotta Love" uključena je u soundtrack. Redatelj Craig Gillespie potvrdio je da skladateljskih pjesma ima ukupno 48 do 50 pjesama.

Objava[]

Prvotno planirano za kino puštanje 23. prosinca 2020., Cruella je odgođena do 28. svibnja 2021. Film je drugi igrani remake/spin-off Disneyevog animiranog filma koji je dobio ocjenu PG-13 od udruge Motion Picture Association, nakon Mulan, "zbog trenutaka nasilja i tematskih elemenata". Disney je 23. ožujka 2021. najavio da će film biti pušten istovremeno na Disney+ s Premier Accessom kao odgovor na pandemiju COVID-19  i u kinima. Ulaznice za kino projekcije puštene su u prodaju 14. svibnja 2021., s tim da je istog dana održana prva projekcija za kritičare, a također je najavljeno da će se film prikazivati u Dolby Cinema na odabranim područjima.

Kritike[]

Na internetskoj stranici Rotten Tomatoes, film ima ocjenu odobravanja od 74% na temelju 360 recenzija, s prosječnom ocjenom 6,70/10. Kritički konsenzus stranice glasi: "Cruella ne može u potpunosti odgovoriti na pitanje zašto je njenom naslovnom liku bila potrebna priča o porijeklu, ali ovu blistavu vizualnu gozbu užasno je zabavno gledati kad god njezine vodeće dame zasviraju." Na stranici Metacritic film ima prosječnu ocjenu od 59 od 100 na temelju 56 kritičara, što ukazuje na "miješane ili prosječne kritike". Publika koju je anketirao CinemaScore dala je filmu prosječnu ocjenu "A" na ljestvici od A+ do F, dok je PostTrak izvijestio da ga je 84% publike dalo pozitivno, a 63% ih je reklo da bi ga svakako preporučili.

Pišući za časopis Variety, Peter Debruge je rekao: "Režiser, koji je prije nekoliko godina donio opaku oštrinu pop-kulture redux sa Ja, Tonya, spasio je Cruellu od predvidljivosti ranijih remakea 101 Dalmatinca i stvorio modernu novu franšizu u kojoj je nekoć zlikovac ponovno rođen kao najnevjerojatniji uzor." AO Scott iz New York Timesa nazvao je film "osvježavajućim" u okviru Disneyevih igranih filmova, pohvalivši vizualni stil filma i pripovijedanje u stilu Dickensianskoj priči, kao i povoljno upućivanje na film kao na PG-13 osvetu Jokeru. Peter Travers, recenzirajući film za ABC News, napisao je: "Da je izgled zaista sve, Cruella bi letjela visoko na blistavim kostimima koje je dizajnirala dvostruka dobitnica Oscara Jenny Beavan za i s dvoje Oscarom nagrađenih Emme- Stone i Thompson -odjevene su da oduševljavaju i pružaju puno za uživanje u ovoj lijepo izrađenoj lopti od pahuljica i dostižu svoj korak kada dvije Emme krenu na ratni put diva - sve u ime osnaživanja žena." Justin Chang iz Los Angeles Timesa opisao je film kao "blistavu zabavu" i pohvalio izvedbe Stone i Thompson, od kojih je rivalstvo predstava opisao kao "teško odoljeti na ekranu", a Beavaninu kostimografiju na filmu pozdravio kao jedno od njezinih najboljih djela od Mad Max: Fury Road, povlačeći paralele moralnih dvosmislenosti filma i Stoneovog prikaza naslovnog lika s njezinom prethodnom izvedbom kao Abigail Hill u Favourite.

Alonso Duralde iz TheWrapa napisao je: "Postavljanje ovih likova u 60-e i 70-e omogućuje redatelju Craigu Gillespieju i scenaristima Dani Fox i Tony McNamari da smjeste likove u uzbudljiv trenutak modne povijesti... , i dizajnerica produkcije Fiona Crombie, i njihovi odjeli, čini se da svi uživaju i maksimalno iskorištavaju zahtjeve filma." Osim toga, Duralde je također pohvalio izvedbe Stone, Hausera i Thompson, uspoređujući karakterizacije potonjeg prikaza barunice s Mirandom Priestly u The Devil Wears Prada i Reynolds Woodcockom u Phantom Thread. Richard Roeper iz Chicago Sun-Timesa ocijenio je film s 3/4 zvjezdice i istaknuo Gillespiejevu režiju kao "pametan" i "đavolski neobičan" dok je hvalio nastupe Stone i Thompson kao "prikladno pretjerane i divlje zabavne", povlačeći njegove usporedbe s The Devil Wears Prada i također je pohvalio kostime, šminku i produkcijske vrijednosti koje je nazvao "spektakularnim", "blistavim" i "vizualnim gozbom", uspoređujući njegov stil s Phantom Thread i primjećujući sličnosti vibracije i tona soundtracka filma Goodfellas, Kingsman: The Secret Service i Baby Driver.

K. Austin Collins iz Rolling Stonea ocijenio je film s tri od pet zvjezdica, na sličan način pohvalivši Stoneinu izvedbu naslovne junakinje, za koju je smatrao da ju je ona utjelovila i opisao njezinu izvedbu kao "vampy, stilski i okrutan" uspoređujući filmski stil pripovijedanja s Ja, Tonya, za koji je primijetio sličnu internaliziranu žrtvu perspektivu priče od Cruelle De Vil do Tonye Harding i čak je istaknuo sličan "uvjerljivo dvostrani" prikaz Stoneove Cruelle Andrei "Andy" Sachsu iz filma The Devil Wears Prada, ali s uvrnutim spinom. Također je pohvalio sporedne izvedbe, posebice Thompson i Hausera, te je film nazvao "borbom pameti i pletenja", "zanimljivim" i "zabavnim". Jamie Jirak iz ComicBook.com nazvao je film "podizanjem letvice kada je u pitanju njihov [Disneyjev] katalog igranog filma", hvaleći umjetnički odjel, izvedbe i nostalgične elemente. Debopriyaa Dutta iz Screen Rant smatra da film govori o "majstorski nijansiranom podrijetlu" i pohvalila je izvedbe Stone i Hausera.

Ann Hornaday iz Washington Posta opisala je film kao "zamoran, transgresivan, kaotičan i inertan". Dok hvali nastupe Stone, Thompson, Fryja i Hausera, kao i kostime; kritizirala je film, pisanje i vrijeme trajanja za koje ga je smatrala "prenapunjenim", "predugačkim" i "jadno mizantropskim". Mick LaSalle iz San Francisco Chroniclea smatrao je da je film pogrešno stvoren i smatrao je da više daje prednost stilu nego sadržaju. Iako je pohvalio Thompsonovu izvedbu, kostimografiju i soundtrack, kritizirao je pisanje filma kao "lijeno" i "neoprezno". Matt Zoller Seitz s RogerEbert.com dao je filmu 2/4 zvjezdice i rekao: "Ne može se poreći da je Cruella elegantna i kinetična, s gadnom oštricom koja je neuobičajena za nedavni Disneyjev film. Ali je također iscrpljujući, neorganiziran, i frustrirajuće inertan, s obzirom na to koliko je teško uvjeriti vas da je uzbudljivo i drsko."

Nastavak[]

U svibnju 2021., i Stone i Thompson izjavile su da bi željele snimiti drugi Cruellini film u stilu The Godfather Part II, koji bi služio i kao nastavak i kao prequel. Disney je 4. lipnja 2021. objavio da je nastavak službeno u ranoj fazi razvoja, a očekuje se da će se Gillespie i McNamara vratiti kao redatelj i scenarist.

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Cruella.

Mediska datoteka[]

Zanmljivosti[]

  • Cruella je druga Disney filmska adaptacija koja prikazuje perspektivu negativca, nakon Zlurade iz 2014.
  • Glenn Close, jedana od izvršnih producenta filma, tumačila je Cruellu u igranoj adaptaciji filma 101 Dalmatinac iz 1996. i njegovom nastavku iz 2000. godine.
  • Ovo je četvrti put da Craig Gillespie režira Disneyj film, nakon Fright Night (koji se distribuira pod bannerom Touchstone Pictures), Million Dollar Arm i The Finest Hours.
  • Ovo je peti put da Emma Thompson glumi u Disney filmu, nakon što je glumila kapetanicu Ameliju u Treasure Planet, kraljicu Elinor u Merida hrabra, PL Traversu u Saving Mr. Banks i gospođu Kamilicu u igranom filmu iz 2017. Ljepotica i zvijer.
  • Prije objave izlaska filma, Kirby Howell-Baptiste trebala je glumiti lik po imenu "Tabitha", dok je navodno Emily Beecham glumila Anitu. Ubrzo nakon toga, navedeni su njihovi pravi likovi. Osim toga, lik Marka Stronga nazvan je "Boris" prije nego što ga je otkrio kao John. Razlog prvobitnog pogrešnog naziva nije poznat.
  • Nakon pandemije COVID-19, ovo je prvi film Walt Disney Pictures uživo koji se prikazuje u kinima nakon Gospodarica zla 2.
  • Ovo je druga igrana adaptacija Disneyjevog animiranog Canon filma koji je MPA ocjenio PG-13, nakon Mulan. Ovo je prvi film o 101 Dalmatincu koji je dobio ocjenu PG-13 od strane MPA, za razliku od ostalih filmova koji su dobili ocjenu G, što ga čini drugom Disneyevom franšizom u kojoj ni animirani ni igrani film ne dobivaju PG ocjenu nakon Mulan.
  • Ovo je dvanaesti Disneyev film koji je dobio ocjenu PG-13, a sedmi izvan filmova Pirati s Kariba, Prince of Persia: The Sands of Time, John Carter, The Lone Ranger, Saving Mr. Banks, The Finest Hours i Mulan.
  • U pripremi za film, Disney je objavio ekskluzivne modne artikle koji su se mogli kupiti u Disneyjevim trgovinama i Hot Topic.
  • Cruella je prva filmska priča o podrijetlu zlikovaca uživo koja sadrži LGBT lik, te drugi igrani film, nakon Ljepotica i zvijer iz 2017. Lik "Artieja" službeno se identificira kao gay, iako se njegova radnja unutar filma proteže izvan njegove seksualnosti koja nije tema u filmu. U prvom scenariju, Artie je bio napisan kao drag Queen prije nego što se od toga odustalo te je postao je vlasnik trgovine vintage odjećom.
  • Cruella je objavljena na 22. rođendan Camerona Boycea. Pokojni glumac bio je najpoznatiji po ulozi Carlosa De Vila, sina Cruelle De Vil, u trilogiji Disney Channel Potomci.
  • Čuveni dom Cruelle de Vil pojavljuje se kada preimenuje Hellman Hall u Hell Hall uklanjanjem riječi "man" sa natpisa na vratima ispred kuće.
  • Dalmatinci Pongo i Perdita gostovali su u sceni nakon špica, gdje je Cruella darovala pse Aniti Darling i Rogeru Radcliffeu.
  • U filmu, Cruella je rođena s polucrnom i napola bijelom kosom. U stvarnom životu postoji slično stanje koje se zove polioza koje može uzrokovati pojedinačne ili, rjeđe, više bijelih mrlja na kosi zbog nedostatka melanina.

Skriveni detalji[]

  • Automobil koji Cruella ukrade nakon njezine pljačke je Panther De Ville, isti tip vozila koji je Glenn Close koristila u 101 Dalmatincu (1996) i 102 Dalmatinca, a koji je prvi put predstavljen 1974. Horace kasnije ukrade crno-bijelu verziju, ističući naziv automobila, koji inspirira Cruellino novo prezime.
  • Horace primjećuje da neki vlasnici pasa izgledaju kao njihovi psi dok se Cruella sastaje s Anitom, što je počast trenutku kada je Pongo prvi put ugledao Anitu u animiranom filmu.
  • Estella često razgovara sa svojom majkom na fontani u Regents Parku, pravom parku u Londonu koji je bio mjesto za prvi susret Rogera i Anite u animiranom klasiku.
  • Kada je Roger predstavljen kao odvjetnik barunice, ona spominje da on uglavnom cijeli dan svira klavir, što je znak za njegovu profesiju u 101 Dalmatincu. Tijekom kraja filma, sjeda za klavir i počinje pjevati "Cruella De Vil". Njegov stan je gotovo sličan onom viđenom na otvaranju animiranog filma.
  • Kada se Estrella pretvara da je sobarica, prikazuje se film pod nazivom Lifeboat u kojem glumi Tallulah Bankhead, čiji su maniri inspirirali Cruellu de Vilu za portret u Disneyevom animiranom filmu. Krupni plan prikazuje smijeh s potpisom glumice, koji zvuči slično smijehu Cruelle de Vil.
  • U jednoj sceni, barunica gleda film u kojem glumi Betty Lou Gerson, originalna Cruella iz klasičnog animiranog filma iz 1961. godine.
  • Artie kaže "Ako to možeš sanjati, ja to mogu odjenuti" kada prvi put upozna Estellu, igru Disneyeve fraze "Ako možeš sanjati, možeš to učiniti", koju je napisao Tom Fitzgerald izvorno za EPCOT atrakciju Horizons.
  • Cruella spominje pretvaranje pasa barunice Von Hellman u kapute, što upućuje na Cruellin potpis kojim se pokušava pretvoriti krzno Dalmatinaca u kapute.
  • Ikonična Disneyjeva princeza Pepeljuga spomenuta je kada je Estellin šef ukorio njezine postupke dok je čistila.
  • Perike koje je Cruella poklonila gostima na baruničinom balu ista su frizura koju je nosila Glenn Close u filmu 101 Dalmatinc.
  • Barunica Von Hellman vlasnica je modne kuće pod nazivom House of Baroness, što može biti referenca na Cruellinu modnu kuću, House of DeVil.
Advertisement