Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Dvorac straha (eng. Haunted Mansion) nadolazeći je film temeljen na istoimenoj parkovnoj atrakciji. Riječ je o ponovnom pokretanju filmske adaptacije iz 2003. Predviđeno je da će biti objavljen 28. srpnja 2023.

Sažetak[]

Gabbie, samohrana majka, i njezin mali sin Travis nedavno su kupili imanje u New Orleansu na dražbi da bi otkrili da nije tako prazno kao što su očekivali. Gabbie unajmljuje ožalošćenog udovca koji radi kao turistički vodič duhova, te vidovnjakinju, svećenika i lokalnog povjesničara kako bi istjerali osvetoljubivog duha iz Ukletog dvorca.

Glumci[]

  • LaKeith Stanfield kao Ben Matthias, čovjek koji je "nekoć bio inženjer radeći na kameri koja je mogla uočiti paranormalne aktivnosti, ali nakon smrti njegove žene, njegov život se raspao u komadiće. Sada je on neentuzijastični turistički vodič u Francuskoj četvrti New Orleans koji više ne vjeruje u paranormalno."
  • Owen Wilson kao otac Kent, svećenik angažiran da pomogne u istjerivanju duhova.
  • Tiffany Haddish kao Harriet, "nesretna vidovnjakinja koja je angažirana da razgovara s duhovima u ukletoj vili."
  • Danny DeVito kao Bruce, "samodopadni profesor."
  • Rosario Dawson kao Gabbie, samohrana majka koja kupuje imanje u New Orleansu.
  • Chase W. Dillon kao Travis, Gabbien sin.
  • Jamie Lee Curtis kao Madame Leota
  • Hasan Minhaj kao policijski crtač
  • Dan Levy kao glumac
  • Jared Leto kao Alistair Crump/Duh iz kutije za šešir
  • Winona Ryder kao Pat

Produkcija[]

Ponovno pokretanje filma Haunted Mansion najavljeno je još 2010. s namjerom da meksički redatelj Guillermo del Toro napiše scenarij, producira i režira film. Njegov scenari bi sadržavao poznatog duha iz kutije za šešire u glavnoj ulozi i bio bi opravdano zastrašujući i smiješan. Imagineer Jason Surrell doveden je kao kreativni konzultant. Međutim, zbog brojnih odgoda, del Toro je odustao od pozicije, ali je ostao kao scenarist i producent. Ryan Gosling započeo je rane pregovore o glumi, dok je D.V. DeVincentis angažiran da prepiše scenarij. U konačnici od ove verzije nije bilo ništa.

U kolovozu 2020. Katie Dippold je angažirana da napiše novi scenarij, dok će Dan Lin i Jonathan Eirich koproducirati. Sljedeće godine, Justin Simien je potpisao posao redatelja, dok su LaKeith Stanfield i Tiffany Haddish pregovarali o glavnim ulogama. U kolovozu 2021. otkriveno je da je u tijeku odabir glumaca za uloge gospodara Graceya i njegove supruge, Mornara, batlera, Nevjeste (prema verziji Constance Hatchaway) i duelista.

Kritike[]

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Zanimljivosti[]

  • Ovo je prvi film temeljen na atrakciji koja je također i ponovno pokretanje (re-make) već postojećeg filma.
  • Ovo će također biti prvi film temeljen na atrakciji koji će koristiti Disneyev logo povodom 100. obljetnice.
  • Ovaj se film u mnogim zemljama ponekad prodaje kao The Haunted Mansion ili njegov ekvivalent na stranom jeziku.
  • Ovaj film će biti objavljen 20 godina nakon originalnog filma.
  • Akcijske figure Marvelovih likova (uključujući Black Panther, Loki i Storm) mogu se vidjeti izvan šatora u kojem Travis spava.
  • Ovo je druga uloga Owena Wilsona u Disneyevom igranom filmu, nakon Around the World in 80 Days 2004. godine.
  • Ovo je treća uloga Dannyja DeVita u igranom Disneyjevom filmu, nakon remakea Dumba iz 2019. i filma The One and Only Ivan iz 2020.
  • Ovo je Jamie Lee Curtis četvrta uloga u Disneyjevom igranom filmu nakon Freaky Friday i prva dva filma o Chihuahua s Beverly Hillsa.
Advertisement