Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Echo je originalna Disney+ serija smještena unutar Marvelovog kinematografskog svemira u čijem je središtu Echo. Serija je spin-off serije Hawkeye, a slijedit će je Daredevil: Born Again. To je deseta MCU Disney+ serija i dio Phase Five.

U cijelosti je objavljena 9. siječnja 2024.

Sažetak[]

Priča o podrijetlu Echa vraća se na Mayu Lopez, čije nemilosrdno ponašanje u New Yorku je sustiže u njezinom rodnom gradu. Mora se suočiti sa svojom prošlošću, ponovno se povezati sa svojim indijanskim korijenima i prihvatiti značenje obitelji i zajednice ako se ikada nada da će krenuti naprijed.

Radnja[]

Godine 2007. mlada Maya Lopez doživi prometnu nesreću u kojoj joj pogine majka i ona izgubi nogu. Njezina baka Chula drži njezinog oca Williama odgovornog, razbijajući njihovu obitelj. Mayina majka je umrla jer je William pokušao napustiti posao Wilsona Fiska, mafijaša poznatog kao Kingpin. Bez druge mogućnosti, William vodi Mayu natrag u New York City. Godine prolaze i Maya je odgojena da bude ubojica. Unatoč svom hendikepu gluhoće i osobe s amputacijom, ona postaje dobro obučena ratnica. Kao što je prikazano u Hawkeye, Maya gubi oca i Clint Barton je obavještava da je Fisk kriv za njegovu smrt. Ona puca Fisku u oko, ali bez njenog znanja, on preživi.

U sadašnjosti, Maya se vraća u svoj rodni grad Tamaha, Oklahoma, kako bi nastavila sa svojim zadatkom gašenja Fiskovih raznih operacija. Dobiva pomoć svog dobronamjernog rođaka Biscuitsa, svog ujaka i vlasnika klizališta Henryja i svog razvedenog djeda Skullyja. Pokušava izbjeći kontakt sa svojom drugom sestričnom Bonnie i bakom Chulom iz straha da ih još više ne povrijedi, ali i oni na kraju saznaju za njezin povratak. Tijekom jedne od svojih misija, Maya iznenada razvije moći koje joj naizgled omogućuju da iscijeli i rasprši dio energije, ali to pokušava ignorirati. Flashback otkriva da su svi njezini preci, koji sežu do Chafe, prvog čovjeka, imali slične sposobnosti.

Fisk suočava Mayu s mogućnošću da mu se vrati, i dalje joj pokazujući određenu odanost. Maya to izravno odbija i Fisk odlučuje krenuti za Chulom i Bonnie. Mayu posjećuje duh njezine majke Taloe koji joj govori da zagrli svoju obitelj i prestane bježati, dodatno potvrđujući da su njezine moći "odjeci" njezinih predaka koji su joj pokušavali pomoći. Maya, Henry, Biscuits i osnažene Bonnie i Chula bore se protiv Fiska i njegovih ljudi. Umjesto da ubije Fiska, Maya koristi svoje moći u pokušaju da ga oslobodi njegove boli, ali on je prekori i pobjegne. Maya konačno pronalazi mir i sretno se ujedinjuje sa svojom obitelji. Na drugom mjestu, poraženi Fisk gleda novinski izvještaj o nadolazećoj kampanji za gradonačelnika New Yorka i postaje inspiriran.

Glumci[]

  • Alaqua Cox kao Maya Lopez/Echo
    • Darnell Besaw kao mala Maya
  • Vincent D'Onofrio kao Wilson Fisk/Kingpin
  • Charlie Cox kao Matt Murdock/Daredevil
  • Zahn McClarnon kao William Lopez
  • Devery Jacobs kao Bonnie
    • Wren Zhawenim Gotts kao mala Bonnie
  • Graham Greene kao Skully
  • Chaske Spencer kao Henry
  • Tantoo Cardinal kao Chula
    • Isabella Madrigal kao mlada Chula
  • Cody Lightning kao Biscuits
  • Andrew Howard kao Zane
  • Dannie McCallum kao Tuklo
  • Julia Jones kao Chafa
  • Morningstar Angeline kao Lowak
  • Katarina Ziervogel kao Taloa
  • Jeremy Renner kao Clint Barton/Hawkeye/Ronin (arhivske snimke)
  • Richie Palmer Sr. kao Bill Fisk (glas)
  • ML Gemmill kao Marlene Fisk (glas)

Epizode[]

br. naslov redatelj pisci
1. Chafa Sydney Freeland Marion Dayre, Josh Feldman, Steven P. Judd i Ken Kristensen
10-godišnja Maya Lopez napušta svoj rodni grad Tamahu u Oklahomi nakon majčine smrti i seli se u New York, gdje je Wilson Fisk odgaja da postane nemilosrdna ubojica. Nakon što sazna da joj je Fisk ubio oca, Maya ga upuca i pobjegne.
2. Lowak Sydney Freeland Scenari : Marion Dayre, Josh Feldman, Steven P. Judd i Ellen Morton

Priča : Marion Dayre, Ken Kristensen, Josh Feldman, Steven P. Judd i Rebecca Roanhorse & Bobby Wilson

Maya traži pomoć svoje obitelji koja ne odobrava njezine odluke kako bi srušila Fiskovu vojsku. U međuvremenu, ona počinje doživljavati čudne vizije.
3. Tuklo Catriona McKenzie Ken Kristensen, Jason Gavin i Shoshannah Stern
Maya uči značenje kolateralne štete kada Fiskova nemilosrdna vojska stiže u Tamahu, Oklahoma.
4. Taloa Sydney Freeland Ken Kristensen, Josh Feldman i Chantelle Wells
Maya se nalazi na raskrižju, suočavajući se sa sjenama svoje prošlosti i razmišljajući o svojoj budućnosti.
5. Maya Sydney Freeland Amy Rardin, Steven P. Judd, Ellen Morton i Chantelle M. Wells
Životi Mayine obitelji vise o koncu dok Fiskova vojska napada powwow naroda Choctaw.

Produkcija[]

U ožujku 2021., časopis Variety je izvijestio da Marvel Studios razvija TV seriju o Echo, s Etanom Cohenom i Emily Bowen-Cohen pridruženim za pisanje i izvršnu produkciju serije.

Dana 2. lipnja 2021. objavljeno je da bi snimanje serije trebalo početi u siječnju 2022.

5. srpnja 2021. objavljeno je da je radni naslov serije "Cijeli Branzino". Dana 13. kolovoza 2021. objavljeno je da je serija trebala početi s produkcijom u veljači 2022. te da je Marvel Studios započeo potragu za glumcima za seriju.

Snimanje je službeno počelo 4. travnja 2022. u Atlanti. 26. kolovoza 2022. objavljeno je da je snimanje službeno završeno.

Dana 3. studenog 2023. najavljeno je da će serija biti prva označena pod takozvanim Marvel Spotlightom, u kojem je izvršni producent Brad Winderbaum izjavio da nam "Marvel Spotlight daje platformu za donošenje utemeljenijih, lik-vođenih priča na ekranu, a u slučaju Echa, fokusiranje na uloge na razini ulice u odnosu na veći MCU kontinuitet. Baš kao što ljubitelji stripova nisu trebali čitati Osvetnike ili Fantastičnu četvorku da bi uživali u stripu Ghost Rider, Spotlight, naša publika ne morali smo vidjeti druge Marvelove serije da bismo razumjeli što se događa u Mayinoj priči.”

Odabir glumaca[]

Dana 14. ožujka 2022. objavljeno je da se Graham Greene pridružio glumačkoj ekipi serije u neobjavljenoj ulozi.

5. travnja 2022. otkriveno je da će Vincent D'Onofrio i Charlie Cox ponoviti svoje uloge Kingpina i Daredevila.

Dana 17. svibnja 2022. Marvel je otkrio da su se Chaske Spencer, Tantoo Cardinal, Devery Jacobs, Cody Lightning i Zahn McClarnon dodatno pridružili glumačkoj ekipi.

6. rujna 2022. objavljeno je da se Andrew Howard pridružio glumačkoj ekipi serije u neobjavljenoj ulozi.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Zanimljivosti[]

  • Echo je prva Marvelova serija nakon Helstrom, koja je objavljena u cijelosti, i treća ukupno nakon The Defenders.
  • Echo je prva televizijska serija studija Marvel, kao i prvi originalni sadržaj Disney+ koji je dobio ocjenu TV-MA.
  • Devery Jacobs, Graham Greene i Zahn McClarnon svi su se pojavili u FX seriji Reservation Dogs.
  • Echo se izvorno sastojao od šest epizoda, ali je kasnije sažet na pet.
Advertisement