Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Hawkeye je originalna televizijska serija Disney+, smještena u Marvel Cinematic Universe, usredotočena na Clinta Bartona i Kate Bishop. To je peta Disney+ MCU serija i dio četvrte faze MCU-a.

Dok je u New Yorku nakon Blipa, Clint Barton mora raditi zajedno s mladom streličarkom Kate Bishop kako bi se suočio s neprijateljima iz svoje prošlosti kao Ronin kako bi se vratio svojoj obitelji na vrijeme za Božić.

Sažetak[]

Bivši osvetnik Clint Barton ima naizgled jednostavnu misiju: vratiti se svojoj obitelji za Božić. Moguće? Možda uz pomoć Kate Bishop, 22-godišnje streličarke koja sanja da postane superheroj. Njih dvoje su prisiljeni raditi zajedno kada prisutnost iz Bartonove prošlosti prijeti da će izbaciti iz tračnica mnogo više od blagdanskog duha.

Glumci[]

  • Jeremy Renner kao Clint Barton
  • Hailee Steinfeld kao Kate Bishop
  • Vera Farmiga kao Eleanor Bishop
  • Tony Dalton kao Jack Duquesne
  • Florence Pugh kao Yelena
  • Vincent D'Onofrio kao Kingpin
  • Alaqua Cox kao Maya Lopez
  • Fra Fee kao Kazi Kazimierczak
  • Aleks Paunovic kao Ivan
  • Piotr Adamczyk kao Tomas
  • Linda Cardellini kao Laura Barton
  • Brian d'Arcy James kao Derek Bishop
  • Simon Callow kao Armand Duquesne III
  • Zahn McClarnon kao William Lopez
  • Ava Russo kao Lila Barton
  • Ben Sakamoto kao Cooper Barton
  • Cade Woodward kao Nathaniel Barton
  • pas Jolt kao Lucky

Produkcija[]

Dana 10. travnja 2019. časopis Variety je izvijestio da Marvel Studios razvija ograničenu TV seriju u kojoj bi se vidjeli Hawkeye i Kate Bishop na Disney+, s Kevinom Feigeom koji bi bio izvršni producent.

Dana 20. srpnja 2019., na San Diego Comic-Conu 2019., Kevin Feige je najavio da bi serija trebala biti premijerno prikazana na Disney+ u jesen 2021. , te je 6. rujna 2019. objavljeno je da će Jonathan Igla biti scenarist i voditelj serije.

Dana 6. ožujka 2020. Katie Mathewson i Tanner Bean objavili su na Twitteru da su se pridružili timu za pisanje serije, dok je 8. lipnja 2020. objavljeno je da je radni naslov serije "Anchor Point".

Dana 17. srpnja 2020. The Hollywood Reporter izvijestio je da će redateljski dvojac Bert i Bertie te Rhys Thomas režirati epizode serije.

Epizode[]

br. naslov redatelj pisci premjerno prikazano
1. Never Meet Your Heroes Rhys Thomas Jonathan Igla 24. studenog 2021.
Mlada Kate Bishop sleti usred zločinačke zavjere, prisilivši Hawkeyea da se javi iz mirovine.
2. Hide and Seek Rhys Thomas Elisa Climent 24. studenog 2021.
Clint mora pomoći Kate da se oslobodi mafije i stvarnog misterija ubojstva.
3. Echoes Bert & Bertie Katie Mathewson & Tanner Bean
  1. prosinca 2021.
Nakon što su pobjegli od nove prijetnje, Clint i Kate udružuju snage protiv rastuće kriminalne zavjere.
4. Partners, Am I Right? Bert & Bertie Erin Cancino & Heather Quinn 8. prosinca 2021.
Tajne se otkrivaju i teške istine izlaze na vidjelo, što kulminira u borbi protiv dviju suprotstavljenih sila.
5. Ronin Bert & Bertie Jenna Noel Frazier 15. prosinca 2021.
Nesporazum zamalo poremeti njihovo partnerstvo, ali Kate dolazi do otkrića koje mijenja sve.
6. So This Is Christmas? Rhys Thomas Jonathan Igla & Elisa Climent 22. prosinca 2021.
Clintovo i Kateino partnerstvo je na kušnji dok se suočavaju s posljedicama razotkrivanja zavjere.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Hawkeye (serija).

Zanimljivosti[]

  • Jeremy Renner je prvobitno imao dogovor s Marvelom da glumi u njegovom vlastitom filmu. Kasnije je Kevin Feige odlučio premjestiti ideju u seriju na Disney+ i razgovarao je o novoj ideji s Jeremyjem Rennerom, koji je prihvatio reprizirati ulogu u TV seriji.
  • Prvi službeni trailer za seriju trenutno drži rekord kao najlajkovaniji YouTube trailer za MCU Disney+ seriju.
  • Ovo je drugi nastavak MCU-a koji će se održati tijekom Božića, prvi je Iron Man 3, a treći Spider-Man: Put bez povratka.
  • Ovo je također druga MCU produkcija koja prikazuje Marvel lik prije prikazanog u Netflix seriji s istim glumcem (s Wilsonom Fiskom), nakon Spider-Man: Put bez povratka (Matt Murdock).
  • Postojala je ideja da se Paul Rudd pojavi kao Scott Lang/Ant-Man, ali je odbaćena.
  • Ova serija je smještena dvije godine nakon Osvetnici: Završnica, što znači da je u 2025.
Advertisement