Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Legenda o Tarzanu (eng. The Legend of Tarzan) je animirana televizijska serija koju je stvorila kompanija Walt Disney 2001. godine, temeljena na liku Tarzana i romanima koje je napisao Edgar Rice Burroughs.

Nekoliko epizoda koje nisu emitirane tijekom originalnog prikazivanja kasnije su montirane u film Tarzan i Jane, ali su se u reprizama našle u pojedinačnom obliku.

U Hrvatskoj je serija sinkronizirana 2009.

Radnja[]

Legenda o Tarzanu nastavlja tamo gdje je film iz 1999. stao, s naslovnim likom koji se prilagođava svojoj novoj ulozi vođe gorila nakon Kerchakove smrti, dok se Jane (kojom se u međuvremenu oženio) prilagođava životu u džungli.

Glumačku ekipu zaokružuju Janein otac, profesor Archimedes Q. Porter; Tantor, germofobični slon; i Terk, živahna ženka gorila i Tarzanov stari prijatelj u hrvanju.

Serija bi prilagodila elemente iz brojnih drugih originalnih knjiga o Tarzanu, kao što su Kraljica La, pleme Waziri i Pelucidar, skriveni svijet dinosaura.

Likovi[]

Glavni likovi[]

  • Tarzan - Vođa gorila i suprug od Jane. Kako sve više ljudi dolazi u đunglu nastaju i nove opasnosti, te je na njemu da uz svoje prijatelje i obitelj zaštiti svoj dom.
  • Jane Porter - kći profesora Portera i supruga od Tarzana. Iako se u zadnjih godinu dana većim dijelom privikla na život u đungli joj ponekad ipak fali što je ostavila u Engleskoj. Unatoč tome, sretna je sa životom koji je odabrala i stravstveno brani svoj novi dom od svih opasnosti "civilizacije".
  • Terk - mlada ženka gorila i Tarzanova najbolja prijateljica od djetinstva. Živahna i snažna, uvijek je spremna za neku novu šalu.
  • Tantor - veliki slon i od djetinstva najbolji Tarzanov prijatelj. Iako spada među najveće životinje u đungli je izuzetno plašljiv, no to ga ipak ne sprijećava da pomogne svojim prijateljima kada god zatreba.
  • Kala - starija ženka gorila i Tarzanova adoptirana majka. Kada su mu brige pre velike, Kala pruža utjehu i mudru riječ za svaki problem.
  • Profesor Archimedes Q. Porter - otac od Jane i cijenjeni znanstvenik. Pomalo eksentrićni i zmotani, rado provodi svoje dane proučavajući tajne đungle.

Sporedni likovi[]

  • Renard Dumont - francuski trgovac oportunist. Često pokušava svojim šarmom zadobiti Jane za sebe ali uvijek neuspiješno. Iako bi (skoro) sve napravijo za profit ima moralnih granica.
  • Hugo i Hooft - dva Amerikanca, deserteri Francuske Lige, sada rade za Dumonta.
  • poglavica Keewazi - mudri poglavica Waziri plemena.
  • Basuli - sin poglavice Waziri plemena.
  • Doktorica Robin Doyle - dobra znanstvenica koja dođe proućavati pleme Waziri.
  • Hazel, Greenly, I Eleanor - najbolje prijateljice od Jane iz Engleske.

Zlikovci[]

  • Tublat - veliki snažni gorila, jednom suparnik od Kerchaka i zbog nasilnih crta izbaćen iz grupe sada se pokušava osvećivati Tarzanu.
  • Kraljica La - čarobnica koja živi u napuštenom drevnom gradu Opar i svojim moćima kontrolira leoparde. Silom pokušava razdvojiti Tarzana i Jane da bi njega dobila za sebe. Njen lik bazira na istoimenom liku iz izvornih Tarzan knjiga.
  • Samuel T. Philander - britanski znanstvenik koji ćesto pokušava ukrasti otkrića profesora Portera.

Vremenski okvir serije[]

Vremenski slijed radnje ove serije izazvao je malo zbunjenosti.

Serija je bila zamišljena kao nastavak Tarzana, u kojem se spominju Charles Darwin, Rudyard Kipling i kraljica Victoria. Originalni film je smješten u 1882., ali godinu dana kasnije 'Dumontova trgovačka pošta' osnovana je 1912., Teddy Roosevelt prikazuje svoje predsjedništvo (1901.-09.) (U stvarnom životu posjetio je Afriku 1909.-1910. tijekom Smithsonian-Roosevelt African Ekspedicija) i natječe se na izborima 1912.

Renard Dumont navodno osniva svoje trgovačko mjesto 1912. jer ljudi koloniziraju Afriku, ali Kongo je već bio u svom kolonijalnom stanju 1876.-1885.

U "Tarzanu i tajanstvenom posjetitelju", posjetitelj po imenu Ed stiže u Afriku kako bi zabilježio detalje o Tarzanovom životu radi inspiracije, te na kraju epizode otkriva se da je Ed zapravo Edgar Rice Burroughs, stvarni autor Tarzana. Istraživači se slažu da je Burroughs namjerno koristio fiktivne datume kako bi zaštitio lorda Greystokea od znatiželjnika tako što je dao lažni trag kako njegov identitet ne bi bio otkriven.

Pretpostavlja se da se radnja "Tarzana i letećeg asa" odvija tijekom Prvog svjetskog rata, jer se prikazuju borbeni zrakoplovi koji nisu izumljeni sve do Prvog svjetskog rata 1914., strojevi za kodiranje (koji nisu izumljeni sve do 1920-ih) i spominju "njezino veličanstvo". Tijekom Prvog svjetskog rata, vladar Engleske bio je George V.

U međuvremenu Jane uspijeva identificirati Velociraptora, rod dinosaura opisan tek 1923. godine.

U "Bijegu iz zatvora", Hugo kaže lokalnom prijatelju iz zatvora dok on, Hooft i Tarzan započinju bijeg: "Poslat ćemo ti razglednicu iz Zaira". Republika Zair je ono što se Demokratska Republika Kongo zvala između 1971. i 1997. Republika Zair se zvala Kolonijalni Kongo tijekom izvornog vremenskog razdoblja filma i zvala se Belgijski Kongo za vrijeme Rooseveltovog vremena u Africi.

U Tarzan i Jane spominje se da se specijal dogodio godinu dana nakon njihova vjenčanja. Međutim, nije poznato kada se to dogodilo. Tarzan

To je slično onome kako se filmski serijal Pocahontas i Pirati s Kariba navode kao povijesno netočni.

Advertisement