Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Lisica i pas 2 (engleski: The Fox and the Hound 2) je midquel iz 2006. izravno na video na Disneyjev animirani igrani film iz 1981., Lisica i pas. Producirao ga je Disneytoon Studios i objavljen 12. prosinca 2006. Priča o filmu odvija se tijekom djetinjstva Toda i Coppera, između događaja u kojem Amos Slade prijeti da će ubiti Toda i događaja u kojem Copper ostavlja Toda lovnog izleta. Film je imao službeni soundtrack album objavljen 21. studenog 2006.

U filmu su glasovni talenti Reba McEntire, Patrick Swayze, Jonah Bobo, Harrison Fahn, Jeff Foxworthy, Vicki Lawrence i Stephen Root. Režirao ga je Jim Kammerud, koji je prethodno režirao The Little Mermaid II: Return to the Sea i 101 Dalmatians II: Patch's London Adventure, a prethodni filmovi scenarista Rogera S. H. Schulmana bili su Balto, Shrek, Knjiga o đungli 2 i Mulan II.

Radnja[]

Najbolji prijatelji crvena lisica Tod (Jonah Bobo) i pas Copper (Harrison Fahn), još kao djeca iz prvog filma, posjećuju seoski sajam u Nashvilleu u Tennesseeju kada vide grupu pasa pod nazivom "The Singin' Strays ". Bend ima pet članova: Dixie (Reba McEntire), Cash (Patrick Swayze), Granny Rose (Vicki Lawrence) i braća blizanci Waylon i Floyd (obojica Jim Cummings). Njihov vođa benda je Lyle Snodgrass (Jeff Foxworthy). Važno je da se dobro ponašaju jer će na sajmu biti i skaut talenta iz Grand Ole Opryja (Stephen Root). Cash i Dixie se posvađaju, a Dixie odlazi prije njihovog nastupa, prisiljavajući ih da izađu na pozornicu bez nje. Tijekom predstave Copper zapjeva, te Cash poziva štene na pozornicu da pjeva s njima. Glazbeni broj je uspješan. Cash poziva Coppera da se pridruži bendu, što on i čini nakon što mu je obećao da je "lutalica". Copper provodi cijeli dan s Cashom, zaboravljajući svoje obećanje da će gledati vatromet s Todom.

Dixie pronalazi Toda i suosjeća s njegovim osjećajem napuštenosti. Tijekom njihovog razgovora, Tod priznaje da Copper nije lutalica, a Dixie kuje plan kako izvući Coppera iz benda uz Todovu pomoć. Tod u divljoj potjeri namami Copperovog vlasnika, Amosa Sladea (Jeff Bennett) i drugog Sladeovog šefa psa (Rob Paulsen) na sajam. Potjera dovodi do rasprostranjenog kaosa na sajmu, a nastup Singin' Straysa sabotira se točno pred izviđačem talenata gospodinom Bickerstaffom. Copper je otpušten iz benda i vraća se kući sa Sladeom. Todu je žao što je sve uništio, a kući ga dovodi udovica Tweed (Russi Taylor). Usput Tweedu za dlaku nedostaje da ga udari auto skauta talenta, a Bickerstaffov šešir odleti i sleti na Toda. Sljedećeg dana, Tod i Copper priznaju svoje pogreške i ponovno su prijatelji. U nadi da će popraviti svoje postupke, Tod daje Bickerstaffov šešir Copperu, koji ga koristi da pronađe tragača za talente u lokalnoj zalogajnici.

Tod prevari Casha i Dixieja da pomisle da je drugi u nevolji, a cijeli bend se na kraju nađe u restoranu. Copper uvjerava bend u važnost harmonije, a The Singin' Strays zavijaju reprizu svoje pjesme "We're in Harmony", privlačeći pozornost istraživača talenata. Impresioniran bendom, organizira nastup pasa u Grand Ole Opry. Film završava tako što Copper odlučuje napustiti bend i ponovno svirati s Todom.

Uloge[]

  • Jonah Bobo kao Tod
  • Harrison Fahn kao Koper
  • Patrick Swayze kao Keš
  • Reba McEntire kao Diksi
  • Jeff Foxworthy kao Lajl
  • Vicki Lawrence kao baka Rouz
  • Russi Taylor kao Gospođa Tvid
  • Jeff Bennett kao Ejmos Slejd
  • Rob Paulsen kao Chief
  • Jim Cummings kao Waylon i Floyd
  • Stephen Root kao Talent Skaut
  • Kath Soucie kao mačka Zelda
  • Hannah Farr kao Olivia Farmer

Produkcija[]

U filmu, cilj Singin' Straysa je doći na Grand Ole Opry, Nashville. Disney je radio s mnogim popularnim country umjetnicima i kabelskom mrežom Country Music Television kako bi promovirao ovaj film. Big Mama, Vixey (zbog činjenice da je Tod upoznaje u svojoj odrasloj dobi u prvom filmu), Dinky, Boomer i Squeaks gusjenica nisu se ponovno pojavili u ovom filmu. Amos Slade je ovdje komični reljefni lik, bez tamnije strane prikazane u prvom filmu. Pojavljuje se šef, ali ima vrlo malo govornih dijelova i vrlo malo vremena pred ekranom.

Kritike[]

Fox and the Hound 2 nije baš omiljen u usporedbi s originalnim prethodnikom iz 1981. godine. Kevin Carr iz 7M Pictures dao je filmu dvije zvjezdice od pet, rekavši: "Lisica i gonič 2 nikada neće zaživjeti kao klasik, ali nije strašan. Pada negdje usred nastavka Disneyjevog DVD-a spektar."

John J. Puccio iz Movie Metropolisa dao je filmu 4/10, napisavši "Kao i većina nastavaka, blijeda je imitacija originala."

Zaniljivosti[]

  • Ovo je posljednji film koji ima varijantu Walt Disney Pictures logotipa iz 1990. u kinima.
  • Big Mama, Dinky, Boomer i Squeaks su odsutni u ovom filmu.
Advertisement