FANDOM

Stub

Liv i Maddie, (pod naslovom Liv i Maddie: Cali Style u četvrtoj sezoni), je originalna Disney Channel serija koju su stvorili John Beck i Ron Hart, a producirala je It's a Laugh Productions za Disney Channel. Seriju vodi Dove Cameron, koja igra dvije identične blizanke čija su imena u naslovu serije. Serija je počela s proizvodnjom u travnju 2013., a počela je emitirati 19. srpnja iste godine.

Suosnivač Ron Hart najavio je da je serija otkazana i da se neće obnoviti za petu sezonu. Kako je rečeno, serija je završila 24. ožujka 2017. krajem 4. sezone.

Tema Edit

Sitcom predstavlja identične blizanke Liv, popularnu televizijsku zvijezdu čija je hit serija upravo završila, i Maddie, izvanrednu učenicu i košarkašicu čija je popularnost u porastu ... sve dok se Liv pobjedonosno ne vrati u njihovu srednju školu u Wisconsinu. Još više zakomplicira njihov tinejdžerski život to što njihovi roditelji oboje rade u njihovoj školi.

Posada Edit

Glavni likovi Edit

Sporedni likovi Edit

  • Jessica Marie Garcia kao Willow - Maddieina prijateljica koja igra košarku i bila je zaljubljena u Joeya
  • Bridget Shergalis kao Stains - Članica Maddiejeve košarkaške ekipe.
  • Jimmy Bellinger kao Artie Smalls - Joeyev suparnik i vođa grupe Svemirski vukodlaci. Zaljubljen je u Liv.
  • Ryan McCartan kao Diggie Smalls - Maddieev dečko i glavni ljubavni interes. On i Maddie su ponovno zajedno od Select-A-Rooneyju. Još uvijek su zajedno kada se serija završi.
  • Lucas Adams kao Josh Willcox - ko-zvijezda uz Liv u seriji Voltage, podrijetlom iz Hollywooda u Kaliforniji, u trećoj sezoni i Maddiejin ljubavni interes, jer je ukratko bio njen dečko u trećoj sezoni.
  • Jordan Fisher kao Holden Dippledorf - susjed obitelji Rooney i simpatija od Liv Rooney. Također je bio zaljubljen u Liv u 3. razredu.

KritikeEdit

Emily Ashby iz Common Sense Media dala je ocjenu kvalitete serije tri od pet zvijezda, opisavši je kao "veselu obiteljsku sitkom" i primjenjivu za dob od sedam i više godina. Ashby je seriju pohvalila za "komični način" na koji gleda na uobičajena obiteljska pitanja, poput suparništva u braći i sestrama, navodeći: "Kao što je slučaj i sa većinom komedija koje su usmjerene na djecu i tineđere podjednako, serija puno toga preskaće, posebno kad je riječ o tinejdžerskim pitanjima, ali to je baš ono što je čini bezbrižnim odabirem za djecu. " Neil Genzlinger iz New York Timesa usporedio je seriju sa The Patty Duke Show dok ju je opisao kao "nježnu, umjereno zabavnu komediju" i pohvalivši dvostruku glumu Dove Cameron kao racionalne Maddie i dive Liv, navodeći: "... premisa pruža piscima obilje mogućnosti." 

GalerijaEdit