FANDOM

Stub
Liv i Maddie, pod naslovom Liv i Maddie: Cali Style u četvrtoj sezoni, originalna je serija Disney Channel-a koju su stvorili John Beck i Ron Hart, a producirala je It's a Laugh Productions za Disney Channel. Seriju vodi Dove Cameron, koja igra dvije identične blizanke čija su imena u naslovu serije. Serija je počela s proizvodnjom u travnju, a počela je emitirati 19. srpnja 2013.

Suosnivač Ron Hart najavio je da je serija otkazana i da se neće obnoviti petu sezonu. Kako je rečeno, serija je završila 24. ožujka 2017.

Tema Edit

Sitcom predstavlja identične blizance Liv, popularnu televizijsku zvijezdu čija je hit serija upravo završila, i Maddie, izvanredna učenica i košarkašica čija je popularnost u porastu ... sve dok Liv pobjedonosno ne vrati u njihovu srednju školu u Wisconsinu. Još više zakomplicira njihov tinejdžerski život jest to što njihovi roditelji oboje rade u njihovoj školi.

Epizode Edit

Twin-A-Rooney Edit

Liv se iz Hollywooda vraća kući, na oduševljenje nje i njezine obitelji, posebno njezine blizanke, Maddie. Nakon manje svađe zbog toga što je Liv egocentrična, ona pokušava nadoknaditi Maddie pretvarajući se da je ona i pita njezinu simpatiju, Diggie, hoće li ići na ples. Diggie kaže "Maddie" da se ne osjeća tako s njom. Liv to kaže Maddie, oni završavaju u velikoj svađi nakon koje Liv spakira torbe za povratku u Hollywood. Nakon toga, Diggie kaže Maddie da joj je rekao ne, jer je znao da je to Liv, i poziva je na ples. Također, Karen i Pete pokušavaju uvjeriti Liv da ostane pokazujući joj umjetnički projekt koji su ona i Maddie napravili s natpisom "Sestre slučajno, prijatelji po izboru". Liv i Maddie se ispričavaju i nadoknađuju. U međuvremenu, njihova braća Joey i Parker koriste činjenicu da su njihovi roditelji toliko okupirani Liv i Maddie, pretvarajući njihovu sobu u "buraz spilju", uz TV i hladnjakom. Uhvaćeni su kada tijekom pomicanja hladnjaka padnu niz stepenice.

Team-A-Rooney Edit

Maddie je proglašena kapetanom svog košarkaškog tima, nije sigurna što učiniti kad im direktor ne pruži odgovarajuće uniforme za turnir na koji planiraju ići. Liv se pridružuje timu kako bi Maddie pomogla u boljoj vođi. Tim se suočava s ravnateljem uniformi, ali on uzvraća rekavši da ne idu na turnir. Kaže im da će samo financirati stvari o kojima se škola brine. Djevojke skupljaju novac za uniforme prodajući timske narukvice učenicima. Ravnateljica pristaje poslati djevojke na turnir. U međuvremenu, Parker je tarantule donio kući iz škole. Kad pobjegnu, on i Joey žure ih pronaći.

Posada Edit

Glavni likovi Edit

Sporedni likovi Edit

  • Jessica Marie Garcia kao Willow - Maddieina prijateljica koja igra košarku i bila je zaljubljena u Joeya