Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Liv i Maddie, (pod naslovom Liv i Maddie: Cali Style u četvrtoj sezoni), je originalna Disney Channel serija koju su stvorili John Beck i Ron Hart, a producirala je It's a Laugh Productions za Disney Channel. Seriju vodi Dove Cameron, koja igra dvije identične blizanke čija su imena u naslovu serije. Serija je počela s proizvodnjom u travnju 2013., a počela se emitirati 19. srpnja iste godine.

Suosnivač Ron Hart najavio je da je serija otkazana i da se neće obnoviti za petu sezonu. Kako je rečeno, serija je završila 24. ožujka 2017. krajem 4. sezone.

Tema[]

Sitcom predstavlja identične blizanke Liv, popularnu televizijsku zvijezdu čija je hit serija upravo završila, i Maddie, izvanrednu učenicu i košarkašicu čija je popularnost u porastu ... sve dok se Liv pobjedonosno ne vrati u njihovu srednju školu u Wisconsinu. Još više zakomplicira njihov tinejdžerski život to što njihovi roditelji oboje rade u njihovoj školi.

Posada[]

Glavni likovi[]

  • Dove Cameron kao Liv i Maddie Rooney - Identične blizanke ponovno zajedno nakon što je Liv živjela u Hollywoodu zadnje četiri godine da glumi u jednoj seriji
  • Joey Bragg kao Joey Rooney - Luckasti mlađi brat od Liv i Maddie
  • Tenzing Norgay Trainor kao Parker Rooney - Mlađi brat od Liv, Maddie i Joeya
  • Kali Rocha kao Karen Rooney - Školski pedagog i mama od Liv, Maddie, Joeya i Parkera
  • Benjamin King kao Pete Rooney - Tata od Liv, Maddie, Joeya i Parkera i trener Maddieinog košarkaškog tima
  • Lauren Linday Donzis kao Ruby Smith - rođakinja od Liv i Maddie koja je također pjevačica i glumi u seriji Sing it Louder. Postaje glavni lik u četvrtoj sezoni

Sporedni likovi[]

  • Jessica Marie Garcia kao Willow - Maddieina prijateljica koja igra košarku i bila je zaljubljena u Joeya
  • Bridget Shergalis kao Stains - Članica Maddiejeve košarkaške ekipe.
  • Jimmy Bellinger kao Artie Smalls - Joeyev suparnik i vođa grupe Svemirski vukodlaci. Zaljubljen je u Liv.
  • Ryan McCartan kao Diggie Smalls - Maddieev dečko i glavni ljubavni interes. On i Maddie su ponovno zajedno od Select-A-Rooneyju. Još uvijek su zajedno kada se serija završi.
  • Lucas Adams kao Josh Willcox - ko-zvijezda uz Liv u seriji Voltage, podrijetlom iz Hollywooda u Kaliforniji, u trećoj sezoni i Maddiejin ljubavni interes, jer je ukratko bio njen dečko u trećoj sezoni.
  • Jordan Fisher kao Holden Dippledorf - susjed obitelji Rooney i simpatija od Liv Rooney. Također je bio zaljubljen u Liv u 3. razredu.

Kritike[]

Emily Ashby iz Common Sense Media dala je ocjenu kvalitete serije tri od pet zvijezda, opisavši je kao "veselu obiteljsku sitkom" i primjenjivu za dob od sedam i više godina. Ashby je seriju pohvalila za "komični način" na koji gleda na uobičajena obiteljska pitanja, poput suparništva između braće i sestrama, navodeći: "Kao što je slučaj i sa većinom komedija koje su usmjerene na djecu i tineđere podjednako, serija puno toga preskaće, posebno kad je riječ o tinejdžerskim pitanjima, ali to je baš ono što je čini bezbrižnim odabirem za djecu. "  

Neil Genzlinger iz New York Timesa usporedio je seriju sa The Patty Duke Show dok ju je opisao kao "nježnu, umjereno zabavnu komediju" i pohvalivši dvostruku glumu Dove Cameron kao racionalne Maddie i dive Liv, navodeći: "... premisa pruža piscima obilje mogućnosti." 

Galerija[]

Advertisement