Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Loki je Disney+ streaming televizijska serija, smještena u Marvel Cinematic Universe, usredotočena na Lokija. To je treća Disney+ MCU serija i dio Faze četri.

Loki iz Marvel Studiosa prikazuje Boga nestašluka dok izlazi iz sjene svog brata u novoj Disney+ seriji koja se odvija nakon događaja u Osvetnici: Završnica. Tom Hiddleston vraća se kao naslovni lik, a pridružuju mu se Sophia Di Martino, Owen Wilson, Gugu Mbatha-Raw, Wunmi Mosaku, Eugene Cordero, Tara Strong, Sasha Lane, Richard E. Grant, Jack Veal, DeObia Oparei i Jonathan Majors. Kate Herron je bila redateljica prve sezone, dok je Michael Waldron glavni pisac. Redatelji druge sezone su Justin Benson i Aaron Moorhead, dok se kao pisac pridružio Eric Martin.

Sažetak[]

U Loki iz Marvel studija, lukavi negativac Loki (Tom Hiddleston) nastavlja svoju ulogu Boga nestašluka dok se kreče van prostora i vremena na putu da otkrije samog sebe- i razotkrije misteriju oko tajnovite organizacije TVA.

Radnja[]

Sezona 1[]

Nakon nenamjernog bijega od Osvetnika koji putuju kroz vrijeme, Loki završi u pustinji Gobi, samo da bi ga uhvatili vremenski agenti poznati kao Time Variance Authority (TVA). Dovode ga u njihov štab, koji je izvan prostora i vremena vremenskih linija. Tamo saznaje da su TVA stvorila bića zvana Čuvari vremena koja su organizirala jednu vremensku crtu, Svetu vremensku crtu, da zaustave Multiverzalni rat prije mnogo vremena te da je on sada ono što oni zovu Varijanta. Loki je osuđen na brisanje zbog svojih zločina, jer su njegovi postupci uzrokovali neksusni događaj koji je razgranao njegovu vremensku liniju i skrenuo je s puta koji su diktirali Čuvari vremena. Međutim, spašava ga agent po imenu Mobius koji traži od sutkinje Ravonne Renslayer da im Loki pomogne u hvatanju Vremenskog zločinca koji napada njihove vojnike, Minutemene, tijekom terenskih misija.

Mobius intervjuira Lokija kako bi saznao koja je motivacija iza njegovih postupaka i zašto želi vladati. Nakon malo naprijed-natrag, shvaćajući da je TVA svemoćan i saznajući da njegova sudbina nije da vlada, nego da ga ubije Thanos u kasnijoj točki na vremenskoj crti, Loki priznaje Mobiusu da ne voli nauditi drugima i da je on negativac samo zato što osjeća da to mora biti. Mobius, sažalivši se nad Lokijem, kaže mu da ne može ništa učiniti u vezi s njegovom sudbinom, ali ga može dovesti kao agenta za lov na vremešnog kriminalca, otkrivajući da je ovaj kriminalac još jedna Lokijeva varijanta. Loki brzo otkriva da se njegov drugi Variant skrivao u apokaliptičnim scenarijima te on i TVA love kriminalca, samo da bi otkrili da je Variant njegova ženska verzija po imenu Sylvie. Dok je pokušava dohvatiti, Loki slučajno završi s njom u apokalipsi na mjesecu Lamentisu.

Par se zbližava dok pokušavaju pobjeći od Lamentisa kojemu prijeti uskoro apokalipsa. Budući da je Sylvie upotrijebila svoju magiju da očara članove TVA-e i vidjela njihove umove, Loki od nje saznaje da su svi agenti zapravo Variante koji su uzeti sa svojih vremenskih linija i kojima su izbrisana sjećanja kako bi radili za TVA. Nadalje otkriva Lokiju da ju je kao dijete odvela TVA i da im se pokušava osvetiti razbijanjem organizacije. Kada se spremaju umrijeti u apokalipsi, Loki i Sylvie dijele sentimentalan trenutak, uzrokujući neobičan neksusni događaj koji rezultira izravnim grananjem, pa se TVA pojavljuje i hvata ih. Mobius ispituje Lokija i shvaća da je događaj uzrokovan jer su se Loki i Sylvie, dvije verzije istog bića, zaljubljivali. Loki upozorava Mobiusa da su članovi TVA varijante, te agent to kasnije potvrđuje vidjevši izvještaj o lovcu koji je bio očaran Sylvie i koji je postao svjestan da je varijanta. Hunter B-15, koja je također bila začarana, suočava se sa Sylvie i također saznaje istinu. Ravonna shvaća što se događa i šiša Mobiusa kada pokuša pomoći Lokiju. Također pokušava dati Lokija i Sylvie orezati Čuvari vremena, ali ih spašava B-15. Nakon što odrube glavu jednom od Čuvara vremena, saznaju da su oni samo bezumni androidi, zatim Ravonna orezuje Lokija dok on rastreseno pokušava priznati svoju ljubav Sylvie.

Loki završava u Praznini gdje susreće druge verzije sebe koje su sve izbrisane iz različitih stvarnosti i mora pobjeći od divovskog oblaka koji se zove Alioth i koji konzumira sve što je poslano u Prazninu. Sylvie saznaje da Ravonna ne zna tko je kreator TVA i želi odgovore. Ravonna govori Sylvie o Praznini i nakratko se pretvara da se udružuje s njom. Kada joj Ravonna pokuša zabosti nož u leđa, Sylvie se izbrisuje kako bi pronašla Lokija. U Praznini, Loki (zajedno s starijim Lokijem, djetem Lokijem i Alligator Lokijem) susreće se sa Sylvie i Mobiusom. Mobius koristi TemPad da se vrati u TVA dok Loki ostaje sa Sylvie kako bi se borio i začarao Aliotha, budući da misle da se osoba odgovorna za TVA skriva izvan Praznine i koristi stvorenje kao vratara. Klasični Loki vraća se kako bi pomogao paru i na kraju se žrtvuje, a pritom ga proždire Alioth. U TVA, Mobius se pokušava suprotstaviti Ravonni i otkriva da je saznao o njezinom podrijetlu na Svetoj vremenskoj liniji. Ravonna mu kaže da čak i nakon što je saznala da su Čuvari vremena lažni, ona i dalje vjeruje u cilj organizacije, zatim spakira svoje stvari i odlazi s namjerom da pronađe pravu osobu koja stoji iza TVA.

Nakon što su očarali Alioth, Loki i Sylvie pronalaze Citadelu i upoznaju maskotu TVA-e, Miss Minutes koja kaže da im kreator TVA-e može dati što god požele, pa čak i staviti ih zajedno na istu vremensku crtu ako prihvate njegovu ponudu, ali par odbija, navodeći da će sami odlučiti o svojoj sudbini. Zatim se susreću s čovjekom koji se jednostavno zove Onaj koji ostaje, koji otkriva da ne samo da je stvorio TVA, već i da je isplanirao svaki njihov potez kako bi ga upoznali. Objašnjava da su njegove vlastite Varijante davno izazvale Multiverzalni rat kada su se borile za prevlast vlastitih vremenskih linija, gotovo uništivši sve. Time kaže da je kontrolirao Alioth i organizirao jednu vremensku crtu kako bi eliminirao svoje Variante i okončao rat, a zatim je stvorio TVA kako bi izbjegao daljnje ogranke. On im nudi dva izbora: upravljati TVA-om umjesto njega i držati njegove druge varijante podalje ili ga ubiti što će osloboditi Svetu vremensku crtu i osloboditi njegove zle varijante u Multiverzumu. Otkriva i da je dugo radio svoj posao, prestar i umoran da nastavi, pa je tražio nasljednika, a sada mu je savršena zamjena došla u paru.

Loki i Sylvie se svađaju jer on želi izbjeći Multiverzalni rat dok ona želi svoju osvetu i misli da Loki samo želi zamijeniti Onoga koji ostaje. Loki pokušava zaustaviti Sylvie i govori joj da ga ne zanima vladavina TVA jer mu je stalo samo do njezine dobrobiti. Sylvie postaje emotivna i ljubi Lokija, ali i dalje koristi TemPad kako bi ga poslala natrag u TVA ne voljna ostaviti svoju misiju. Ona ubija Onoga koji ostaje, iako se osjeća neispunjenom svojom odlukom. S Onim koji ostaje mrtvim, Sveta vremenska linija je oslobođena, granajući se više puta nepovratno. U TVA, nakon što tuguje što nije uspio zaustaviti Sylvie, Loki pokušava reći Mobiusu i B-15 što se dogodilo, ali oni ga ne prepoznaju. Loki tada vidi novi kip koji zamjenjuje kipove Čuvara vremena, shvaćajući da je to nova verzija TVA kojom vlada Kang, jedna od zlih varijanti Onoga koji ostaje, baš kao što je bio upozoren.

Sezona 2[]

Uloge[]

  • Tom Hiddleston kao Loki
  • Sophia Di Martino kao The Variant/Sylvie
  • Owen Wilson kao Mobius
  • Gugu Mbatha-Raw kao Ravonna Renslayer
  • Wunmi Mosaku kao Hunter B-15/dr. Willis
  • Eugene Cordero kao Casey/Frank Morris
  • Tara Strong kao Miss Minutes (glas)
  • Sasha Lane kao Hunter C-20
  • Richard E. Grant kao klasični Loki
  • Jack Veal kao djete Loki
  • DeObia Oparei kao hvalisavi Loki
  • Jonathan Majors kao He Who Remains, the Time Keepers (glas), Kang, I Victor Timely
  • Rafael Casal kao Hunter X-5/Brad Wolfe
  • Ke Huy Quan kao O.B./A.D. Doug, Ph.D
  • Kate Dickie kao Generalica Dox
  • Liz Carr kao Sudkinja Gamble

Epizode[]

Sezona 1.
br. naslov redatelj pisci premjerno prikazano
1. Glorious Purpose Kate Herron Michael Waldron 9. lipanj 2021.
Nakon što je ukrao Tesseract u Osvetnici: Završnica, Loki dolazi pred Tijelo za vremensko odstupanje.
2. The Variant Kate Herron Elissa Karasik 16. lipanj 2021.
Mobius stavlja Lokija na posao, ali nisu svi u TVA-u oduševljeni prisutnošću Boga nestašluka.
3. Lamentis Kate Herron Bisha K. Ali 23. lipanj 2021.
Loki doznaje Variantove planove, ali ima i svoje vlasite koji će zauvijek promijeniti njihove sudbine.
4. The Nexus Event Kate Herron Eric Martin 30. lipanj 2021.
Istrošeni živci i paranoja infiltriraju se u TVA dok Mobius i Hunter B-15 traže Lokija i Sylvie.
5. Journey into Mystery Kate Herron Tom Kauffman 7. srpanj 2021.
Loki pokušava pobjeći iz Praznine, pustog čistilišta u kojem susreće različite verzije sebe.
6. For All Time. Always. Kate Herron Michael Waldron i Eric Martin 14. srpanj 2021.
Sat otkucava u finalu sezone koji Lokija i Sylvie nalazi na spoju sa sudbinom.

Sezona 2.
7. Ouroboros Justin Benson & Aaron Moorhead Eric Martin 5. listopad 2023.
Loki se nađe raztrgan na sve strane, ili bolje rečeno, na prošlost, sadašnjost i budučnost.
8. Breaking Brad Dan Deleeuw Eric Martin 12. listopad 2023.
Sa prijetnjom da se TVA raspadne s postojanjem vremena, Loki i Mobius ne odustaju pronaći Sylvie.
9. 1893 Kasra Farahani scenari: Eric Martin, Kasra Farahani & Jason O'Leary

priča: Eric Martin

19. listopad 2023.
Loki I Morbius se nađu na svjetskoj izložbi u Chicagu dok traže odbijegli animirani sat.
10. Heart of the TVA Justin Benson & Aaron Moorhead Eric Martin & Katharyn Blair 26. listopad 2023.
Prijeti konačno raspadanje TVA i svih stvarnosti, no Loki, Sylvie i Mobius nađu osobu koja bi im mogla pomoći.
11. Science/Fiction Justin Benson & Aaron Moorhead Eric Martin 2. studeni 2023.
Loki se ponovno nađe baćen kroz sve stvarnosti i vremena pokušavajući spasiti svoje prijatelje, ali stvarnost nije što se čini.
12. Glorious Purpose Justin Benson & Aaron Moorhead Eric Martin 9. studeni 2023.
Loki je stavljen pred teške odluke dok se suočuje sa svojom "veličanstvenom sudbinom".

Produkcija[]

Druga sezona je najavljena 14. srpnja 2021. Planirano je da snimanje druge sezone počne u ljeto 2022. u Velikoj Britaniji.

Dana 17. veljače 2022., Deadline je izvijestio da su Justin Benson i Aaron Moorhead angažirani da režiraju većinu druge sezone, nakon rada na Moon Knightu, kao i da će Eric Martin pisati cijelu sezonu.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Loki.

Zanimljivosti[]

  • Ova je serija povezana izravno s Doktor Strange u Multiverzumu Ludila, zajedno s WandaVision i Spider-Man: Put bez povratka. Također je vezan za Ant-Man i Wasp: Kvantumanija.
  • Ovo je trenutno jedina Disney+ Marvel igrana serija koja je dobila drugu sezonu.
  • Prva sezona je imala premjeru 9. lipnja 2021., dok je druga sezona završila 9. studenog 2023.. Broj 9 ima veliko značenje u Nordiskoj mitologiji.
    • Također se može to podudaranje datuma vidjeti kao ostvarenje kružnog ciklusa u obliku Ouroborasa, mitološke zmije koja sama sebi grize rep, Ciklus vremena i ponavljanje događaja su veliki dio teme druge sezone.
Advertisement