Martina Alejandra Stoessel Muzlera, bolje poznata kao Martina 'Tini' Stoessel, argentinska je glumica, pjevačica, plesačica, model i tekstopisac poznata po ulozi Violette Castillo u Disney Tv seriji Violetta.

Martina Stoessel rodila se u Buenos Airesu i kći je televizijskog producenta i redatelja Alejandra Stoessela i njegove supruge Mariane Muzlere. Ima brata Francisca koji je godinu dana stariji od nje. Martina je započela svoju umjetničku obuku u mladoj dobi baveći se pjevanjem, sviranjem glasovira, glazbenom komedijom, glazbenim kazalištem i plesom u Buenos Airesu, svom rodnom gradu. Martina je pohađala dvije privatne dvojezične škole: Colegio San Marcos i Colegio Martín y Omar de Isidro. Godine 2007. Martina je dobila ulogu istoimene pomoćnice Fita Bernardia u prvoj sezoni popularne argentinske dječje telenovele, Patito Feo. Martina je također tumačila lik mlade Anne u flashback epizodi iste serije.

Za Disney Martina je snimila španjolsku inačicu pjesme "The Glow" Shannon Saunders pod imenom "Tu Resplandor"; pjesma se pojavila na albumu, Disney Princess: Fairy Tale Songs. Od 2012.- 2015. Martina je tumačila glavnu ulogu u Disney u seriji Violetta. 2013. Martina je snimila španjolsku verziju pjesme 'Puštam sve (Libre Soy)' iz Disney filma Snježno kraljevstvo. Nakon završetka serije 2016. Martina je snimila film Tini: Novi život Violette, što je uostalom bio završni ciklus Violette. Iste godine pojavila se u Disney seriji Soy Luna, kao gošća u jednoj od epizoda.Također je gostovala i nastupala u raznim Disney parkovima i  Radio Disney Music Awards.

Disney uloge[uredi | uredi kôd]