FANDOM

Stub
Mini Maus (eng. Minnie Mouse) je animirani, antropomorfni lik miša koji je stvorio Walt Disney. Pojavila se 1928. godine u kazališnoj kratkoj predstavi, Steamboat Willie, ona je dugogodišnja djevojka Mikija Mausa, poznata po slatkom raspoloženju, animiranim filmovima, velikim vrpcama koje stoje na vrhu glave i haljinama s točkicama.

Nadahnuta djevojačkim poklonima 1920-ih, Mini je obično igrala sporednu ulogu u originalnom izvođenju kazališnih crtanih filmova. Neki kratki filmovi prikazali su Mini kao damu u nevolji, oteo ju je brbljavi Peg-Leg Pete i morao ju je spasiti Miki. Ostali crtani filmovi prikazivali su je kao otmjenu, ali beznadnu damu koja stvara probleme Mikiju. U 1940-im godinama prošlog stoljeća često se pojavljivala u crtićima s glavnim mačićem Figarom i Mikijevim psom Plutonom.

Kako se bližilo zlatno doba animacije, Mini je neprestano nestajala u nesvjesnosti i bila je uspavana desetljećima. Konačno je oživjela i dobila svoju prvu glavnu ulogu s premijerom televizijskog specijalizma iz 1988. Totally Minnie. Od tada, Mini je postala jedan od najpopularnijih i najznačajnijih likova Walt Disney Kompanije. Minnie je u partnerstvu sa svojom najboljom prijateljicom, Vlatkom Patkom, naslovom vlastitih crtanih filmova, poput Minnie's Bow-Toons i Electric Holiday. Pol kratkih crta Paul Rudish nastojao je razviti Minnieinu komediju isticanjem njezine impulsivnosti i lepršavosti, zadržavajući pritom njenu dražesnu maniru.

U 2018. godini Minnie je prepoznata po doprinosu animaciji sa zvijezdom na hollywoodskom Šetalištu slavnih. Nedavno se pojavila i kao modna ikona, pojavljujući se na događajima kao što su New York Fashion Week i Fashion Awards u Los Angelesu, osim što je bila figura u odjeći Rock and Dots odjeće i robe - nadahnuta njenim afinitetom prema točkice.