Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Obi-Wan Kenobi je igrana serija smiještena u serijal Ratova zvijezda Lucasfilma. U središtu radnje je Jedi majstor Obi-Wan Kenobi, s Ewanom McGregorom koji ponavlja svoju ulogu iz trilogije prequela, zajedno sa Hayden Christensenom koji ponovno glumi Anakina Skywalkera/Darth Vadera.

Serija je remijerno prikazana na Disney+ 27. svibnja 2022. s dvije epizode, a završio je 22. lipnja 2022.

Radnja[]

Deset godina nakon pada Republike, tijekom vladavine Galaktičkog Carstva, bivši Jedi majstor Obi-Wan Kenobi je uvućen u ključnu misiju. Progonjen prošlošću, Kenobi se mora uputiti na neoćekivanu misiju kako bi zaštitio nadu za bolju budućnost, i suočio se sa saveznicima koji su postali neprijatelji, sve pod gnjevom Carstva.

Glumci[]

  • Ewan McGregor kao Obi-Wan Kenobi
  • Hayden Christensen kao Anakin Skywalker/Darth Vader
    • James Earl Jones kao glas od Darth Vader
  • Moses Ingram kao Reva Sevander
  • Joel Edgerton kao Owen Lars
  • Bonnie Piesse kao Beru Whitesun Lars
  • Kumail Nanjiani kao Haja Estree
  • Indira Varma kao Tala
  • Rupert Friend kao The Grand Inquisitor
  • O'Shea Jackson Jr. kao Roken
  • Sung Kang kao Fifth Brother
  • Simone Kessell kao Breha Organa
  • Benny Safdie kao Nari
  • Maya Erskine kao Sully
  • Vivien Lyra Blair kao Leia Organa
  • Jimmy Smits kao Bail Organa
  • Grant Freely kao Luke Skywalker
  • Rya Kihlstedt kao Fourth Sister
  • Flea kao Vect Nokru
  • Marisé Álvarez kao Nyche
  • Anthony Daniels kao C-3PO
  • Temuera Morrison kao Veteran Clone Trooper
  • Zach Braff kao Freck
  • Ming Qiu kao Minas Velti
  • Esther-Rose McGregor kao Tetha Grig
  • Liam Neeson kao Qui-Gon Jinn
  • Ian McDiarmid kao Car Palpatine/Darth Sidious

Produkcija[]

O mogučoj seriji se pričalo već godinama, te je prema Cinelinxovim izvorima 16. kolovoza 2019. koncept serije bio predan na Disney+ streaming servis. Također je objavljeno da je McGregor potpisao ugovor za ponavljanje uloge Obi-Wan Kenobija, uloge koju je naslijedio od Aleca Guinnessa i igrao je u prethodnim filmovima. Službeno je to objavljeno tijekom Disney D23 događaja 23. kolovoza, a Ewan McGregor je potvrdio da će ponoviti svoju ulogu.

29. ožujka 2021. Lucasfilm je otkrio glavnu postavu serije.

11. svibnja 2021. McGregor je potvrdio da je snimanje službeno počelo.

Snimanje je službeno završeno 16. kolovoza 2021.

Prema Kathleen Kennedy, originalni scenariji bili su previše sumorni, pa je produkcija morala biti pauzirana kako bi se napravila prerada koja bi seriji dala nade i elana.

17. veljače 2022. časopis Variety je izvijestio da je glazbenu temu za seriju napisao John Williams, dok se skladatelj za seriju tek treba odrediti.

Dana 22. travnja 2022., Vanity Fair je izvijestio da će Natalie Holt skladati glazbu za seriju.

Epizode[]

br. naslov redatelj pisci premjerno prikazano
1. Part I Deborah Chow priča : Stuart Beattie i Hossein Amini

scenari : Joby Harold, Hossein Amini i Stuart Beattie

27. svibnja 2022.
Sith inkvizitori stižu na Tatooine u potrazi za Jedijem. Isto vremeno, desetogodišnju Leiu Organu, princezu Alderaana, otimaju lovci na glave.
2. Part II Deborah Chow priča : Stuart Beattie i Hossein Amini

scenari : Joby Harold

27. svibnja 2022.
Kenobi izlazi iz skrovišta na Tatooineu, sa zadatkom senatora Baila Organe da spasi Leiu od lovaca na glave na planetu Daiyu. Reva je također na Daiyuu u potrazi za Kenobijem, koristeći Leiu kao mamac, dok je lokalno stanovništvo Daiyua upoznato s Kenobijevom prisutnošću tamo. Lov na njega otežava zadatak da spasi Leiu.
3. Part III Deborah Chow Joby Harold, Hannah Friedman, Hossein Amini,

Stuart Beattie

  1. lipnja 2022.
Na Mustafaru, Treća sestra obavijestila Mračnog gospodara Darth Vadera da je Obi-Wan živ i da je Veliki Inkvizitor onesposobljen. Odbacujući gubitak Velikog Inkvizitora, Vader naređuje Trećoj sestri da dokaže da je sposobna i da će ona postati novi Veliki Inkvizitor. Kenobi i Leia pokušavaju naći sigurni put na Alderaan, primajući pomoć od neoćekivane strane.
4. Part IV Deborah Chow Joby Harold, Hannah Friedman 8. lipnja 2022.
Nakon što su pobjegli Vaderu, Kenobi i Tala se infiltriraju u uporište inkvizitora na oceanskom mjesecu Nur u sustavu Mustafar kako bi spasili Leiu, koju Reva sada ispituje za detalje o Putu. Tijekom infiltracije, Kenobi otkriva trezor trofeja ispunjen očuvanim leševima Jedija. Uspijevaju osloboditi Leiu, no Talina maska i njihova prisutnost su razotkriveni. Na kraju pobijegnu uz pomoć zapovjednika Puta, Rokena, i njegovih gerilskih trupa. Vader je bijesan zbog tijeka događaja i prijeti ubiti Revu, ali ju poštedi kada ona otkrije da je, u iščekivanju spašavanja, pričvrstila tragač na Leiina pratioca droida Lolu.
5. Part V Deborah Chow Joby Harold, Andrew Stanton 15. lipnja 2022.
Prateći put do njihovog skrovišta, Vader promiče Revu u Veliku Inkvizitoricu i postavlja njezinu opsadu na objekt. U pokušaju da zadobije više veremena, Obi-Wan se suočava s Revom i shvaća da ona zna Vaderov pravi identitet jer je svjedočila njegovom masakru u Jedi hramu kao mladunče. Reva mu otkriva da ne želi služiti Vaderu, već ga ubiti iz osvete. Postrojenje je provaljeno i Tala se žrtvuje kako bi spasila Obi-Wana. Shvativši da nema načina za pobjedu, Obi-Wan se predaje i odvode ga Revi. Ondje uvjerava Revu da se ujedine. U međuvremenu, Leia uspijeva popraviti blokirana vrata, dopuštajući Putu da se evakuira baš kad Vader stigne u špilju. Reva koristi ovu priliku da se prikrade i napadne Vadera, ali je brzo svladana nakon kratkog dvoboja. Izvorni Veliki Inkvizitor se ponovno pojavljuje, otkrivajući da je živ. On uzima značku Velikog inkvizitora od Reve prije nego što je ostave da umre. Dok Obi-Wan, Leia i drugi napuštaju planet, ozlijeđena Reva pronalazi Obi-Wanov odašiljač i vidi poruku Bail Organe, koja je upućuje na Tatooine.
6. Part VI Deborah Chow priča : Stuart Beattie i Joby Harold & Andrew Stanton

scenari : Joby Harold & Andrew Stanton i Hossein Amini

22. lipnja 2022.
Dok Reva stiže na Tatooine tražeći Lukea, Vader progoni Obi-Wana i Put u svom Star Destroyeru. Shvativši da nema drugog načina, Obi-Wan se odvaja od grupe kako bi Put mogao pobjeći. Bori se sam s Vaderom na obližnjem planetu i oštećuje Vaderov uređaj za disanje, onemogućujući mu nastavak. Shvativši da se Anakin ne može spasiti, prepušta Vadera sudbini. U međuvremenu, Reva je stigla na Owenovu farmu i protiv nje se bore Owen i Beru. Ona progoni Lukea u pustinju, ali ne se može natjerati da ga ubije i na kraju ga vraća njegovoj obitelji. Obi-Wan joj čestita što je prevladala svoju prošlost i Tamnu stranu. Na Alderaanu, Leia je pronašla novu odlučnost u svojim dužnostima princeze. Obi-Wan dolazi i uvjerava Organe da će pomoći kada bude potreban i oprašta se od Leije. Po povratku na Tatooine, on govori Owenu da je bitno dopustiti Lukeu da odraste kao običan dječak i dopušteno mu je da ga prvi put sretne. Nakon što je pronašao svoj unutarnji mir, konačno može vidjeti i razgovarati s duhom svog preminulog majstora, Qui-Gon Jinna. Na Mustafaru, obnovljeni Vader napušta svoju potragu za Obi-Wanom nakon što car dovodi u pitanje njegove motive.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Obi-Wan Kenobi.

Zanimljivosti[]

  • Unatoč tome što se povukao iz skladanja bilo čega vezanog za Ratove zvijezda nakon završetka trilogije nastavaka, John Williams je kontaktirao Kathleen Kennedy i zatražio da napiše nešto za ovu seriju, jednostavno zato što Obi-Wan Kenobi nikada prije nije imao vlastitu glazbenu temu, te je Williams je želio napiši jednu za njega.
  • Ewan McGregor (51) je oko 10 godina mlađi nego što je Alec Guinness bio kada su Ratovi zvijezda (1977.) objavljeni. Ratovi zvijezda (1977.) i Obi-Wan Kenobi (2022.) smješteni su u razmaku od 10 godina u priči, čime je dob Ewana McGregora sada ista, u odnosu na dob Aleca Guinnessa 1977. godine.
  • Redateljica serije Deborah Chow bila je toliko predana tome da Hayden Christensen ponovi svoju ulogu Anakina Skywalkera/Dartha Vadera da je osobno odletjela na njegovu farmu kako bi mu predstavila seriju.
  • U Ratovi zvijezda: Epizoda II Klonovi Napadaju (2002.) i Ratovi zvijezda: Epizoda III Osveta Sitha (2005.) vojnici klonovi bili su CGI. Nikakav fizički oklop vojnika klona nikada nije napravljen za prethodnu trilogiju. U ovoj seriji, članovi obožavateljske organizacije, 501. legije, glumili su klonove u flashback scenama, kao i jurišnike.
  • Ovo je prvi put u franšizi da Obi-Wan komunicira s Leiom. Njihova veza kroz cijelu seriju opravdala bi imenovanje njenog budućeg sina, Ben Soloa.
  • Anthony Daniels (C-3PO) drži rekord učestalog pojavljivanja lika u igranom obliku, od 1977. do 2022. je bio u istoj ulozi u svih devet glavnih filmova sage i ovoj seriji.
Advertisement