Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Petar Pan i Wendy (eng. Peter Pan & Wendy) nadolazeći je američki igrani film koji distribuira Walt Disney Studios Motion Pictures, redatelja David Lowerya, i sa scenarijem Loweryja i Toby Hallbrookas. To je remake animiranog filma studija Walt Disney Animation Studios iz 1953., Petar Pan, koji se temelji na drami i romanu, Petar Pan, ili Dječak koji nije htio odrasti i/ili Petar i Wendy britanskog pisca J.M. Barrieja.

Sadržaj[]

Wendy Darling, mlada djevojka koja se boji napustiti dom iz djetinjstva, upoznaje Petra Pana, dječaka koji odbija odrasti. Uz svoju braću i sićušnu vilu Zvončicu, ona putuje s Peterom u čarobni svijet Nigdjezemske. Ondje Wendy susreće zlog gusarskog kapetana, kapetana Kuku, i kreće u uzbudljivu i opasnu avanturu koja će joj zauvijek promijeniti život.

Glumci[]

  • Alexander Molony kao Peter Pan
  • Ever Anderson kao Wendy Darling
  • Jude Law kao kapetan Kuka
  • Yara Shahidi kao Zvončica
  • Joshua Pickering kao John Darling
  • Jacobi Jupe kao Michael Darling
  • Jim Gaffigan kao Mr. Smee
  • Alyssa Alook kao Tiger Lily
  • Molly Parker kao Mary Darling
  • Alan Tudyk kao George Darling
  • Noah Matthews Matofsky kao Slightly
  • Sebastian Billingsley-Rodriguez kao Nibs
  • Kelsey Yates kao Tudy
  • Skyler Yates kao Rudy
  • Florence Bensberg kao Curly
  • Caelan Edie kao Tootles
  • Diana Tsoy kao Birdie
  • Felix de Sousa kao Bellweather

Produkcija[]

U siječnju 2020. Margot Robbie je bila u pregovorima da glumi Zvončicu i najavljeno je da će film biti objavljen na Disney+, dok je veljači 2020. Joaquinu Phoenixu ponuđena je uloga kapetana Kuke. U ožujku 2020. objavljeno je da će novopridošli dječji glumac Alexander Molony i Ever Anderson (kći glumice/modela Mille Jovovich i redatelja Paula W.S. Andersona) dobiti ulogu Petra Pana i Wendy Darling.

Snimanje filma trebalo je započeti 17. travnja 2020. u Londonu i Kanadi, ali je privremeno odgođeno zbog pandemije COVID-19.

U srpnju 2020. objavljeno je da će Jude Law glumiti kapetana Hooka jer je Phoenix na kraju odbio ulogu. Adam Driver i Will Smith također su odbili igrati Kapetana Kuku, te je u rujnu 2020. objavljeno je da će Yara Shahidi glumiti Zvončicu. U listopadu 2020. objavljeno je da je nova glumica Alyssa Alook AKA Alyssa Wapanatâhk odabrana za ulogu Tiger Lily.

Snimanje je započelo u Kanadi i Londonu 8. ožujka 2021. i završilo 30. lipnja 2021.

Produkcija filma službeno je započela 16. ožujka 2021., a također je objavljeno da su se Molly Parker i Alan Tudyk, zajedno s novopridošlim dječjim glumcima, Joshuom Pickeringom i Jacobijem Jupeom, pridružili glumačkoj ekipi kao Mary, George, John i Michael Darling.

U srpnju 2021. objavljeno je da će se dodatno snimanje održati u Newfoundlandu i Labradoru u Kanadi u kolovozu 2021., a lokacije će također služiti kao pozadine filma.

9. rujna 2022. službeno je potvrđeno na D23 Expou da će film biti objavljen 2023., kako bi se poklopila sa 70. obljetnicom originalnog filma. Kasnije je potvrđeno da će film biti objavljen na Disney+ u proljeće 2023.

Razlike od animirane verzije iz 1953[]

  • Dok je izvorni Disneyjev film, kao i originalna drama i roman te većina drugih adaptacija, jednostavno nazvan "Petar Pan", remake se zove "Petar Pan i Wendy", u znak poštovanja prema jednom od alternativnih naslova originalne drame. i roman "Peter i Wendy".
  • Izgubljeni dječaci ne uključuju samo dječake, već i djevojčice.
  • Dok je Zvončica bila bijelkinja u originalnoj drami, romanu i Disneyevom filmu te mnogim drugim adaptacijama, sada je Afroamerikanka u remakeu.
  • Iako je Kapetana Kuku i Georgea Darlinga u originalnom Disneyjevom filmu, kao iu originalnoj predstavi i mnogim drugim adaptacijama, igrao isti glumac, oba lika sada tumače različiti glumci u remakeu. Prvi put se ovaj prekid tradicije dogodio u NBC-jevom prijenosu "Peter Pan Live!" 2014., gdje je Christopher Walken glumio kapetana Hooka, a Christian Borle umjesto njega glumio je gospodina Smeeja i Georgea Darlinga.
  • Tiger Lily će imati veću ulogu u remakeu nego u originalnom Disneyevom filmu.
  • U originalnom Disneyevom filmu i nekim verzijama adaptacije, istoimena protetička kuka kapetana Kuke nalazi se na njegovoj lijevoj ruci, ali u ovom remakeu je na njegovoj desnoj ruci, kao u originalnoj drami, romanu i većini drugih adaptacija.
  • U originalnom Disneyevom filmu Kapetan Kuka nosi crveni kaput, ali u ovom remakeu nosi plavi kaput. Ipak, u traileru i službenom posteru filma on nosi crveni kaput. A kosa mu je crna u originalu i većini drugih adaptacija, dok je u ovom filmu njegova kosa sivkasto smeđa.
  • U originalnom Disneyevom filmu, Wendy nikada nije vitlala mačem niti se borila. Ali u ovom remakeu, ona radi kao što je prikazana u dvoboju s Kapetanom Kukom na službenom posteru teasera i u kratkom isječku borbe s jednim od pirata. Wendy je također već vitlala mačem i borila se u igranoj filmskoj adaptaciji Petra Pana iz 2003. godine.
  • Wendyna pozadinska priča i povijest rivalstva Petra Pana i kapetana Kuke bit će dodatno istraženi u remakeu.
  • U originalnom filmu Izgubljeni dječaci ostaju u Nedođiji, dok ih u ovom remakeu, kao i drugim adaptacijama, usvaja obitelj Darling.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Zanimljivosti[]

  • Ever Anderson i Jude Law također su imali uloge u Marvel Cinematic Universe. Anderson je glumila mladu Natashu Romanoff u Black Widow, a Law Yon-Rogga u Kapetanica Marvel.
  • Film će biti objavljen 2023. godine, što će se poklopiti sa 70. obljetnicom originalnog filma.
  • Ovo je 14. Disneyev film u kojem se pojavljuje Alan Tudyk, nakon Krš-i-lom, Snježno kraljestvo, Ekipa za 6, Dobar Dinosaur, Zootropola, Vaiana: Potraga za mitskim otokom, Rogue One: A Star Wars Story, Ralph ruši internet, Aladin, Raya i posljednji zmaj, Encanto, Odčarana i Čudesan svijet.
  • Ovo je četvrti remake koji ima alternativni naslov drugačiji od originalnog naslova, nakon Zlurada za Trnoružicu, Christopher Robin za Mnogobrojne avanture Winnieja Pooha i Cruella za 101 Dalmatinca.
  • Ovo je treći live-action remake koji je ekskluzivno objavljen na Disney+, nakon Dama i Skitnica i Pinocchia.
  • Ovo će biti prvi Disneyev live-action remake koji će koristiti novi logotip 2022. na ekranu.
  • Ovo je četvrti film o Petru Panu koji izlazi u godini koja završava s brojem 3, nakon Petra Pana (1953), Petra Pana (2003) i Neverlanda (2003).
  • Drugi službeni trailer za film objavljen je 10. travnja 2023., što je slučajno Nacionalni dan braće i sestara.
Advertisement