Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Potomci 3 (eng. Descendants 3) originalni je film Disney Channela, nastavak filma Potomci 2 iz 2017. i treći i posljednji dio trilogije Potomci. Napisale su ga Josann McGibbon i Sara Parriott, koje su također bile izvršne producentice na projektu. Film je režirao Kenny Ortega, koji je također bio izvršni producent i koreograf. Objavljen je 2. kolovoza 2019.

Sažetak[]

Mal (Dove Cameron), Evie (Sofia Carson), Carlos De Vil (Cameron Boyce) i Jay (Booboo Stewart) vraćaju se na Otok Izgubljenih kako bi regrutirali novu grupu zlikovačkih potomaka da im se pridruže u Auradon Prep. Kada proboj barijere ugrozi sigurnost Auradona tijekom njihova odlaska s otoka, Mal odlučuje trajno zatvoriti barijeru, bojeći se da će se neprijatelji Uma (China Anne McClain) i Had (Cheyenne Jackson) osvetiti kraljevstvu. Unatoč odluci, nedokučiva mračna sila prijeti ljudima Auradona, a na Mal i njezinim prijateljima je da spase sve u njihovoj najepičnijoj bitci do sada.

Radnja[]

Dan VK-a je stigao, te se Mal, Evie, Jay i Carlos vraćaju se na Otok Izgubljenih kako bi odabrali novi kvartet djece koji će pohađati Auradon Prep sljedećeg semestra. Biraju Dizzy Tremaine, Squeaky i Squirmy Smeeja te Celiu Facilier kao sretnike. Obavještavaju ih da će se vratiti za tjedan dana po njih, zaigrano im govoreći da pakiraju samo stvari koje im pripadaju.

Tjedan dana kasnije, Mal promatra obalu kroz teleskop u Auradon Prep. Iznenadi ju Ben, kojemu se povjerava da se brine da će se Uma vratiti po osvetu, međutim, Ben tješi Mal obećavajući da će postaviti još stražara da nađu Umu. Kreću prema travnjaku, gdje će kraljevska limuzina odvesti Evie, Jay i Carlosa na Otok po djecu; okupilo se i mnoštvo na događaju. Dobra Vila odjednom zaustavlja Mal te Ben uzima mikrofon, zahvaljujući publici na potpori i naglašavajući koliko je sretan što je program integracije VK-a imao veliki uspjeh, dok Benova bivša djevojka Audrey, koja je ogorčena zbog njihovog prekida prisustvuje zajedno sa svojom bakom Leahom. Ben tada pita Mal bi li se udala za njega, na što ona u suzama pristane. Evie zamalo kaže Dougu "Volim te", ali brzo promijeni temu zbog srama. Usred sretnog mnoštva, kraljica Leah razočarana je u Audrey jer nije uspjela osigurati kraljevsko nasljeđe njihove obitelji udajom za Bena. Audrey čestita Mal, samo kako bi je podsjetila na ljubavnu čaroliju kojom ih je raskinula; sarkastično kaže da će to biti dobra priča za Maline unuke. Ne obazirajući se na provokacije, Mal ulazi sa Evie, Jayom i Carlosom u auto da pokupi djecu sa Otoka.

Sa svim novim VK-ovima u limuzini, limuzina kreće sa Otoka te svi u Auradonu gledaju izravan prijenos limuzine koja napušta barijeru. Dok se barijera zatvara, Had juri kroz gomilu i zabija ruku kroz rupu, sprječavajući je da se zatvori. Evie to primijeti i kaže Jayu da zaustavi limuzinu. U Hadovoj je ruci njegov izvor moći, plava žeravica, koja sada ponovno gori izvan barijere. Koristeći svoju moć, Had otvara rupu dovoljno široko da može pobjeći. Ben, Jay i Carlos pokušavaju gurnuti Hada natrag, da bi bili zapanjeni udarima Hadova žara. Mal se pretvara u zmaja kako bi se suočila s Hadom, samo da bi je opekao žar. U Auradonu se svi uspaniče. Potaknuta svojim prijateljima, Mal ispušta nalet vrućeg zraka umjesto plamena, gurajući Hada natrag u barijeru. Oslabljena Mal se vraća, govoreći svojim prijateljima da je Had pokušao iscrpiti njezine moći. Međutim, ona je uvjerena da se Had sada vratio tamo gdje mu je mjesto.

U Auradon Prep te noći, Audrey plače u svojoj sobi. Shvaća da, ako ne može postati kraljica Auradona, će se morati zadovoljiti time da postane kraljica zlikovaca, Audrey provaljuje u muzej kako bi slomila krunu namijenjenu Auradonovoj kraljici. Pronašavši krunu, Audrey razbije vitrinu, spremna da uništi krunu, međutim, zavjesa se iznenada povlači, otkrivajući Zluradino žezlo koje svijetli u susjednoj sobi. Privučena idejom da upotrijebi magiju za osvetu, Audrey mijenja svoj plan. Sama oblačivši krunu, te koristi magiju žezla kako bi izgledala zlobnije, odlučivši kroz zlo postati kraljica Auradona.

Sljedećeg dana, Ben, Mal, Zvijer, Bel i Dobra Vila raspravljaju oko pokušaja bijega Hada s Otoka. Zvijer navodi da je Auradon izložen riziku svaki put kada otvore barijeru, navodeći kao primjere Zluradin povratak, Umin bijeg i Hadov pokušaj. Benov telefon prima poruku koja mu govori o krađi krune i žezla. Zvijer pretpostavlja da ih je ukrala Uma, no Ben odvraća da ne znaju je li to bila Uma; izdvajanje Ume nije ništa drugo nego paranoja. Bel napominje da će se, ako ova vijest pročuje, ljudi previše bojati napustiti svoje domove, pitajući Mal što ona misli. Mal nevoljko odlučuje da je zauvijek zatvaranje barijere jedina opcija koju imaju. Ben je protiv te ideje, jer će zarobiti preostale VK-ove. Međutim, Mal ga podsjeća da kao kralj i buduća kraljica moraju osigurati sigurnost svog naroda.

Kasnije Mal govori Evie o planu konačnog zatvaranja barijere, ali izostavlja da je to bila njezina ideja. Evie ističe iste činjenice kao i Ben, ali Mal uspijeva uvjeriti Evie da je to najbolji izbor. Kasnije se svi spremaju za Janein rođendan. S druge strane kuće, Mal izlazi van sa svojim darom za Jane, samo da bi je iznenadila Audrey, koja nosi majčino žezlo. Mal pokušava urazumiti Audrey, koja odbija slušati, ljuta što je Mal dobila život kakav je ona željela; još gore, namjerava natjerati Auradona da plati što ju je "izdao". Audrey udari Mal žezlom, pretvarajući je u staru vješticu. VK-ovi izjure van dok Audrey nestaje. Jay predlaže Mal da koristi čaroliju da poništi ono što je Audrey učinila, ali Mal mu kaže da je samo Hadov žar dovoljno moćan da poništi magiju žezla. Celia otkriva da zna gdje Had živi, ​​budući da je nekada bila njegov teklić. VK-ovi voze motore do ruba, gdje Mal recitira čaroliju koju je prethodno koristila kako bi stigla do otoka.

Audrey stiže na Janein rođendan u blizini Začaranog jezera, iznervirana što nije pozvana. Ona pita djecu jesu li doista zaboravili što su im VK-ovi učinili kada su stigli. Chad pokušava izbjeći nevolje udruživanjem s njom. Audrey stvara ružičastu maglu koja ljude počinje uspavljivati te Jane skače u jezero kako bi izbjegla čaroliju, dok Audrey odlazi s Chadom. Jane nazove Bena, obavještavajući ga o Audreynom zlobnom zaokretu i čaroliji spavanja koju je pustila na Auradon.

Kad uđu u barijeru, svi parkiraju ispred voodoo arkade dr. Faciliera, gdje Celia drži ključ od Hadove jazbine. Mal primijeti da joj je vraćena mladost, jer barijera poništava svaku magiju. Ulazeći unutra, Celia zgrabi ključ dok Carlos uključuje TV, koji prikazuje prijenos s novinarom koji navodi glasine da Audrey stoji iza čarolije za spavanje; međutim, novinar misli da je to laž i pita se koji negativac stoji iza čarolije. Ostali VK-ovi se pridružuju Carlosu, shvaćajući da je Audrey napravila svoj sljedeći korak. VK-ovi izlaze van i vide kako su Harry Hook, Gil i dva druga člana Umine gusarske posade ukrali njihove motocikle; Jay, Carlos i Evie jure za njima. Mal zaustavlja Celiju, podsjećajući je na važnost žeravice. Celia napominje da je vrijeme blisko Hadovom vremenu drijemanja; krađa žara bi trebala biti lako.

Celia vodi Mal do ulaza u Hadovu jazbinu, te ulaze u špilju, čujući odjek laveža. Uzimajući minska kolica, njih dvoje tiho se kreću naprijed prema unutrašnjosti Hadove kuće. Zaustave se kod rupe u zidu, koja vodi nekim drvenim stubama u dnevni boravak, gdje Had hrče na udobnoj stolici. Mal i Celia polako silaze dolje, samo da bi Mal bio zaprepašten lavežom. Celia se smiješi, pokazujući gramofonu iz kojeg se čuje lajanje. Celia daje znak Mal da krene putem iza Hadove stolice kako bi se prišuljala i ukrala žeravicu sa stola pored njega. Međutim, zbog vremena koje Mal treba, Celia naglo zaustavlja zapis, probudivši Hada. Celia mu baca kukuruz u konzervi, koji Had hvata u jednu ruku dok Mal hvata žeravicu; međutim, on koristi svoju slobodnu ruku da zgrabi Malovu ruku i uzme žar natrag.

Mal nervozno kaže "Bok tata", iznenadivši Celiju. Had pozdravlja Mal, prisjećajući se predstave koju je priredila na barijeri; borba nikad nije bila prava. Mal uzvraća da je Had mogao govoriti o svom "pokušaju bijega"; Had objašnjava da ju je samo htjeo vidjeti. Mal ga pita je li je htio vidjeti jer će postati kraljica, na što joj on kaže da ne bude ogorčena. Mal gorko podsjeća Hada da ju je napustio, na što Had brzo uzvrati; napustio je Zluradu, jer nije mogao podnijeti život s njom. Mal kaže da je došla po njegov žar kako bi razbila čaroliju na Auradonu. Had popušta i daje Mal žar, upozoravajući da ona ne može pristupiti svim moćima žara jer je ona samo "polu-Hades". Mal odlazi sa Celijom.

U međuvremenu, Ben pokušava smisliti što učiniti. U trenutku kada Ben sjedne da ponovno pokuša razmišljati, Audrey se pojavi iza njega, te kaže da je njezin jedini zahtjev da joj se vrati "život". Nudi da probudi sve ako se Ben oženi njome. Vidjevši Audreyin novi izgled, Ben se pita je li netko na nju stavio čaroliju, no Audrey tvrdi da se promjenila jer je ostavljena jer nije bila dovoljno "loša". Ben kaže Audrey da mu se više sviđala takva kakva je bila i nudi oprost za njezine zločine, naljutivši Audrey, koja kaže Benu da je spavanje predobro za njega te ga udari žezlom; Ben zariče dok pada na tlo. Odlučivši da je bila previše blaga s čarolijom za spavanje, Audrey baci čaroliju koja sve koji ne spavaju pretvara u kamen. U isto vrijeme, Dobra Vila je skoro stigla do muzeja da uzme svoj štapić da poništi Audreynu čaroliju spavanja; međutim, ona se vani pretvara u kamen.

Mal i Celia ponovno se udružuju s Carlosom, Evie i Jayem, koji nisu uspjeli vratiti svoje motore. Neviđeni od njih, Harry i Gil čekaju do posljednjeg trenutka i propadaju kroz rupu koja se zatvara u pregradi. Dolazi do tučnjave, zbog čega Mal gubi stisak na žeravici jer ona pada prema moru. Međutim, žar se hvata jednim Uminim ticalom; ona se vraća u ljudski oblik, ponovno se ujedinjujući sa svojim odanim piratima. Nakon što je Harryju i Gilu rekla koliko je bolje vani, Uma je upoznata s Audreynim napadom. Uma nudi pomoć svojoj posadi i vraćanje žara sve dok Mal koristi svoj autoritet kao kraljica kako bi omogućila svim VK-ovima koji žele živjeti u Auradonu da napuste otok. Mal oklijeva da to učini, ali popušta; Evie podupire svoju riječ. Ponovno u Auradonu, Carlos pronalazi svog psa Dudea, koji mu kaže da je Audrey uspavala većinu ljudi. Uma se pita gdje Audrey provodi vrijeme, ali Mal odlučuje da će Audrey sljedeće krenuti za Benom. Unatoč tome što se Uma i Mal ponovno svađaju, VK-ovi kreću prema Dvorcu Zvijeri.

Audrey promatra dolazak VK-a s dragulja u Zluradinom žezlu, te nije sretna što su se sada Uma i njezini pirati udružili s VK-ovima. U Beast Castleu, VK-ovi traže Bena. Uočivši tragove kandži koji prolaze kroz sliku na zidu, svi postaju zabrinuti što je Audrey još mogla izdati. Dude kaže VK-ovima da ima Benov miris i kreće za njim. Dude ih vodi u sobu punu oklopa. Dok se Mal i Uma počinju svađati oko neuspjeha, Harry primijeti kako ih oklop gleda; zaustavlja njihovu svađu baš kao što ružičasti dim oživljava sva oklopna odijela; Audreyin glas dolazi iz glavnog odijela, smije se da je poslala neke vitezove umjesto princa. VK-ovi rade zajedno kako bi se borili protiv odijela, a Mal i Uma zadaju udarce u odijelo i u isto vrijeme; njihova kombinirana magija nakratko kratko spoji Audreyinu kontrolu. Mal baca čaroliju kako bi oklop kopirao VK-ove plesne pokrete prije nego što se oklop sruši.

Svi slave svoj uspjeh, baš kao što su Mal i Uma primijetili da uživaju u međusobnom društvu i brzo ponovno zašute. Uma se pita gdje se Audrey druži, na što se Evie i Mal sjete da je Audrey još uvijek u svojoj sobi u studentskom domu zbog ljetne škole. Mal zamoli Jaya, Carlosa, Harryja i Gila da odvedu Dudea da potraži Bena, dok ona, Uma, Evie i Celia traže tragove u Audreynoj sobi.

Dok se u šumi dečki polako sprijateljuju, u Auradon Prep Uma čita Audreyin dnevnik, smijući se jadu koje je Audrey pretrpjela zbog Mal. Djevojke se vraćaju u VK-ovu kuću. Unutra, Dizzy, Squeaky i Squirmy spavaju od čarolije. Celia ih pokrije dekom i kaže Dizzy da će uskoro s otoka doći još VK-ova. Evie pronalazi Douga kako spava u njezinoj sobi za šivanje. Uma i Mal odlučno kažu Evie da ga probudi poljupcem istinske ljubavi. Tražeći da bude sama, Evie se pita je li ono što ima s Dougom prava ljubav. Odlučivši da postoji samo jedan način da to sazna, ona ga poljubi i Doug se probudi. Harry obavještava Carlosa da je Dude nastavio pratiti Benov miris. To ih vodi do Bena, kojeg je Audrey preobrazila u zvijer. Ugledavši Bena s trnom u ruci, Carlos ga smiruje dovoljno dugo da izvuče trn. Sljedećeg trenutka, Bena poprska voda, koja dolazi iz štrcaljke koju koristi Jane. Carlos se sretno ponovno susreće s Jane, dok Jay pomaže umornom i zbunjenom Benu da sjedne. Ben je iznenađen kad vidi Harryja i Gila, ali mu se opetovano ponavlja da će mu se detalji reći na povratku do VK-ove kuće.

Čekajući da se dječaci vrate, Mal zahvaljuje Umi na pomoći; ona sada u njoj vidi ono dobro što je već Ben vidio. Razbješnjela Audrey odluči ostati pri svome i pričekati VK-ove, ali kad Chad predloži da odu na novo mjesto, ona ga zaključa u ormar za metle. Želeći pokazati svoju moć, Audrey napada kućicu daskama te Mal pokušava poništiti čaroliju, ali njezina magija sada nije dovoljno jaka (magija žezla postaje sve jača hranjenjem Audreynih negativnih emocija). Uma se rukuje s Mal i recitira s njom protu-čaroliju, uklanjajući ploče. Dječaci stižu u kuću, a Ben i Mal sretno su se ponovno spojili. Vidjevši Umu, Ben joj kaže da je znao da bi ona mogla biti dio rješenja. Jane postaje zabrinuta zbog majčinog nedostatka akcije da poništi čarolije. Doug i Gil nude da pođu s Jane kako bi je zaštitili, dok Ben otkriva da zna gdje se nalazi vilinska koliba. Jane dolazi u muzej s Dougom i Gilom, pronalazeći njezinu majku pretvorenu u kamen. Nesposobna sama upotrijebiti štapić (da ne bi riskirala još jednu katastrofu poput ponovnog probijanja rupe u barijeri), Jane sjedi u blizini s Dougom i Gilom kako bi zaštitila svoju majku.

U vilinskoj kućici, VK-ovi otkrivaju samo jako potresenog Chada, koji odmah bježi kada shvati da Audrey nema. Nakon što Mal ne razmišljajući govori o stalnom zatvaranju barijere, razbješnjela Celia ispušta žeravicu u ptičju kupku, onemogućujući joj magiju. Mal zamoli Umu da joj pomogne da ponovno zapali magiju žeravice, ali ona i Harry razoćarano odlaze pronaći Gila i vratiti se se na otok, ostavljajući Mal da pokuša objasniti stvari svojim prijateljima. U tom trenutku Audrey pretvara Bena, Carlosa, Jaya, Evie i Dudea u kamen. Mal shvaća da zaslužuje ovu izolaciju i usamljenost jer nije imala hrabrosti reći prijateljima istinu i pokušati pronaći način da riješi problem barijere koji ne bi zanemario djecu s otoka. Mal juri za Umom i Harryjem, hvatajući ih na Auradon Prep-u. Unatoč njezinim molbama, Uma i Harry odluče otiči, te Mal razmišlja o svom životu od dolaska u Auradon, shvaćajući da njezina "priča" još nije gotova i da je može ispraviti.

Čuvši da Celia vapi za pomoć s vrha škole, Mal se pretvara u svoj zmajski oblik, leteći gore i pronalazi Celiju koju drži Audrey. Budući da ne može udahnuti vatru, a da pritom ne riskira da Celia bude ozlijeđena, Audrey udara Mala, povrijedivši joj krilo. Čuvši metež, Uma i Harry se vraćaju. Vidjevši kako Mal odbija udahnuti vatru radi Celijine sigurnosti, Uma shvaća da je Mal bila iskrena u njezinoj želji da se iskupi. Dok se Mal spušta na tlo, Uma juri do nje i govori da je tu da pomogne. Uma kombinira svoju magiju s Malovim plamenom kako bi obnovila magiju žeravice. Mal ispaljuje eksploziju magije iz žeravice, koja se sukobljava s jednom Audrey ispaljuje sa žezla; međutim, žeravica nadjača žezlo, nokautirajući Audrey i vraćajući je u normalu. Sve čarolije koje je Audrey bacila prekidaju se. Audrey je, međutim, pala u komu zbog magije žezla koja se povratila iz magične borbe. Mal pokušava upotrijebiti žeravicu da je probudi, ali ne može; sjeća se kako ju je Had upozorio da su joj njegove pune moći nedostupne.

VK i Ben odvode Audrey natrag u njezinu sobu, pitajući se što mogu učiniti, jer će Audrey izmaći ako se uskoro ne probudi. Mal otkriva da je Had njezin otac i da će probuditi Audrey kao uslugu prema njoj. Ben pristaje na plan. Uma, Harry i Celia traže prijevoz do otoka, jer su tamo potrebni za ostale VK-ove. Mal se slaže, govoreći Umi da zna da je otok s njom u dobrim rukama. Sutradan je doveden Had, razumljivo zbunjen zašto je "herojima" toliko stalo do "zlikovca"; on jasno ističe da se Audreyno divljanje smatra "pogreškom u prosudbi", dok su ljudi poput njega zauvijek zatvoreni zbog pokušaja da učine istu stvar. Unatoč tome, Had koristi svoj žar kako bi probudio Audrey, koja se iskreno kaje što je dopustila da je očaj natjera na osvetu. S obavljenim zadatkom, Had je ispraćen; Mal dijeli trenutak sa svojim ocem, sretna zbog njegove pomoći. On joj diskretno vraća žeravicu, kroz zagrljaj.

Nešto kasnije, na obali se održava proslava u čast Benovih i Malovih zaruka. Ponukana od svojih prijatelja da održe govor, Mal objašnjava da je Auradon zahvaljujući Uminim piratima spašen, te da je njezin otac Had spasio Audrey; svatko ima sposobnost i za dobro i za zlo. Ona govori ljudima iz Auradona da ne mogu živjeti u strahu. Vrijeme je za oprost; barijera oko otoka izgubljenih mora se spustiti. Zvijer pokušava urazumiti Mal, ali je blokira Ben, koji objašnjava da je u pravu; vrijeme je da se krene dalje od prošlosti, da se "zlikovcima" pruži prilika za iskupljenje. Ben izjavljuje da će se barijera srušiti. Dobra Vila daje Mal svoj štapić, dopuštajući joj da sruši barijeru i obnovi izvorni most koji povezuje otok s kopnom. Ljudi Auradona i otoka s veseljem pjevaju o ovoj novoj šansi za iskupljenje i sklad. Djeca s otoka, predvođena Umom, Harryjem, Gilom i Celijom, marširaju mostom do Auradona. Dolazi Had, pitajući se je li pozvan na Malovo vjenčanje, zbog čega je Ben razumljivo nervozan; međutim, Had želi paru sreću. Iako je Mal okrenuta leđima dok grli Bena, Had tiho upozorava svog budućeg zeta.

Nakon proslave, Mal, Evie, Jay i Carlos se vraćaju na most, pitajući se nedostaju li roditeljima na otoku. Odlučivši to krenuti, njih četvorica jure do mosta.

Glumci[]

  • Dove Cameron kao Mal, kći Zlurade i Hada
  • Sofia Carson kao Evie, kći Zle Kraljice
  • Booboo Stewart kao Jay, sin Jafara
  • Cameron Boyce kao Carlos De Vil, sin Cruelle De Vil
  • China Anne McClain kao Uma, kći Ursule
  • Mitchell Hope kao Kralj Ben, sin Kralja Zvijer i Kraljice Bel
  • Sarah Jeffery kao Audrey, kći Aurore i princa Filipa
  • Thomas Doherty kao Harry Hook, sin kapetana Kuke
  • Dylan Playfair kao Gil, sin Gastona
  • Brenna D'Amico kao Jane, kći Dobre Vile
  • Zachary Gibson kao Doug, sin Dopey
  • Jedidiah Goodacre kao Chad Charming, sin od Pepeljuge i princa Charming
  • Anna Cathcart kao Dizzy Tremaine, kći Drizelle Tremaine
  • Jadah Marie kao Celia Facilier, kći Dr. Facilier
  • Jamal Sims kao Dr. Facilier
  • Christian Convery i Luke Roessler ka Squeaky & Squirmy Smee, sinovi Mr. Smee.
  • Dan Payne kao Kralj Zvijer
  • Keegan Connor Tracy kao Kraljica Bel
  • Judith Maxie kao Kraljica Lea
  • Melanie Paxson kao Dobra Vila
  • Bobby Moynihan kao Dude (samo glas)
  • Cheyenne Jackson kao Had
  • Linda Ko kao Lady Tremaine
  • Faustino Di Bauda kao Mr. Smee

Mediska datoteka

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Potomci 3.

Zanimljivosti[]

  • Postoji scena prije i poslije kredita posvećena Carlosovom glumcu, Cameronu Boyceu, koji je preminuo prije premijere filma (uzrok smrti je epileptični napad).
  • Kako je film odmicao, Audrey je postajala sve luđa/bezbolnija, vjerojatno zbog žezla koje je pojačalo njezinu ljubomoru prema Mal.
  • Ovaj film naglašava da stanovnici Otoka Izgubljenih, unatoč tome što su označeni kao "zlikovci", imaju sposobnost za dobrotu, kao što "heroji" poput Audrey mogu podleći svojim negativnim emocijama i postati zli.
  • Mal kaže da ništa ne može poništiti čarolije žezla osim Hadovog žara, ali čini se da je magija Dobre Vile također nešto što su mogli upotrijebiti. Kada Mal uđe u barijeru, njezina se mladost vraća, zbog zle magije koju je barijera neutralizirala.
  • Što je Mal više koristila žeravicu, to joj je kosa postajala plavija; jasan znak da se oslanja na očevu božansku magiju, umjesto na vilinsku magiju koju je naslijedila od Zlurade.
Advertisement