Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Secret Invasion nadolazeća je originalna Disney+ serija, smještena unutar Marvelovog kinematografskog svemira, a usredotočena je na Nicka Furyja i Talosa koji istražuju Skrullove. Predviđeno je da će biti objavljen 21. lipnja 2023.

Serija crossover događaja prikazuje frakciju Skrulla koji mijenjaju oblik, koji se godinama infiltriraju na Zemlju.

Sažetak[]

U novoj seriji studija Marvel "Tajna invazija", smještenoj u današnji MCU, Nick Fury saznaje za tajnu invaziju na Zemlju frakcije Skrullova koji mijenjaju oblik. Fury se pridružuje svojim saveznicima, uključujući Everetta Rossa, Mariju Hill i Skrull Talosa, koji je sebi stvorio život na Zemlji. Zajedno se utrkuju s vremenom kako bi spriječili neizbježnu invaziju Skrulla i spasili čovječanstvo.

Glumci[]

  • Samuel L. Jackson kao Nick Fury
  • Ben Mendelsohn kao Talos
  • Cobie Smulders kao Maria Hill
  • Martin Freeman kao Everett Ross
  • Kingsley Ben-Adir kao Gravik
  • Charlayne Woodard kao Priscilla Fury
  • Killian Scott kao Fiz
  • Samuel Adewunmi kao ?
  • Dermot Mulroney kao President Ritson
  • Christopher McDonald kao ?
  • Katie Finneran kao ?
  • Emilia Clarke kao G'iah
  • Olivia Colman kao agentica Sonya Falsworth
  • Don Cheadle kao James Rhodes/War Machine

Produkcija[]

Andrew W. Marlowe angažiran je da napiše scenarij za projekt Nicka Furyja 2006. Scenarij koji je napisao djelomično se temeljio na Nicku Furyju Jima Starenka, agentu S.H.I.E.L.D. serije i uključivao je S.H.I.E.L.D. Helicarrier. Scenarij nije napisan za verziju lika koji se pojavljuje u Marvelovom kinematografskom svemiru jer je konstruiran prije nego što je odabran Samuel L. Jackson, ali Marlowe je rekao da bi se scenarij mogao "dotjerati" za Jacksonov portret.

25. rujna 2020. Variety je izvijestio da Marvel Studios razvija seriju usredotočenu na Nicka Furyja s Kyleom Bradstreetom koji je scenarist i izvršni producent, dok je 10. prosinca 2020. Kevin Feige službeno je najavio seriju na Disneyevom danu investitora.

Dana 11. siječnja 2021., u intervjuu za Collider, Kevin Feige otkrio je da će se prva sezona serije sastojati od šest epizoda.

15. ožujka 2021. Deadline je izvijestio da se Kingsley Ben-Adir pridružio glumačkoj ekipi serije i da će glumiti glavnog negativca serije.

Dana 19. travnja 2021. The Hollywood Reporter izvijestio je da se Olivia Colman pridružila glumačkoj ekipi serije u neobjavljenoj ulozi. Istog dana je također objavljeno da bi snimanje serije trebalo početi ove jeseni u Ujedinjenom Kraljevstvu i Europi. Dan kasnije, Variety je izvijestio da se Emilia Clarke pridružila glumačkoj ekipi serije u neobjavljenoj ulozi.

Dana 30. travnja 2021., Deadline je izvijestio da se Killian Scott pridružio glumačkoj ekipi serije u neobjavljenoj ulozi.

Dana 26. svibnja 2021., Deadline je izvijestio da se Christopher McDonald pridružio glumačkoj ekipi serije u neobjavljenoj ulozi, no implicira se da će glumiti originalni lik umjesto lika iz stripova.

Medijska datoteka[]

Zaimljivosti[]

  • Ovo je prva TV serija Marvel Cinematic Universe od She-Hulk: Attorney at Law koja ne prima LEGO setove.
Advertisement