Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Svjetlosni (eng. Lightyear) je 26. animirani film iz Pixar Animation Studija.

Sažetak[]

Konačna priča o podrijetlu Buzza Lightyeara, junaka koji je inspirirao igračku, Lightyear prati legendarnog Space Rangera nakon što je ostao na neprijateljskom planetu udaljenom 4,2 milijuna svjetlosnih godina od Zemlje zajedno sa svojim zapovjednikom i njihovom posadom. Dok Buzz pokušava pronaći put do kuće kroz prostor i vrijeme, pridružuje mu se grupa ambicioznih novaka i njegov šarmantni robot pratilac mačka Sox. Stvari komplicira i prijeti misiji je dolazak Zurga, impozantne prisutnosti s vojskom nemilosrdnih robota i tajanstvenim planom.

Uloge[]

  • Chris Evans kao Baz Svjetlosni
  • James Brolin kao Zurg
  • Uzo Aduba kao Alisha Hawthorne
  • Keke Palmer kao Izzy Hawthorne
    • Keira Hairston kao mlada Izzy
  • Isiah Whitlock Jr. kao Commander Burnside
  • Taika Waititi kao Mo Morrison
  • Dale Soules kao Darby Steel
  • Efren Ramirez kao Airman Diaz
  • Peter Sohn kao Sox
  • Mary McDonald-Lewis kao I.V.A.N.
  • Anthony Armanino kao Special Agent Chuck Bailey IV

Produkcija[]

Nakon što je završio rad na Finding Dory, Angusu MacLaneu je dopušteno da iznese ideju o snimanju filma Buzz Lightyeara, na temelju ideje o tome koji bi film Andy Davis vidio u originalnoj Toy Story da bi se zainteresirao za akcijsku figuru Buzz Lightyeara. Kao obožavatelj znanstvene fantastike, MacLane je osjetio da ga privlači lik Lightyear otkako je počeo raditi u Pixaru, smatrajući da je priča filma za njega vrlo "osobna". Aspekt prisutan u filmovima Priče o igračkama koji Lightyear istražuje je Buzzovo neslaganje oko prirode stvarnosti, što je, zajedno s njegovim herojskim idealima, činilo amalgam znanstveno-fantastičnih klišeja koje je MacLane namjeravao napraviti više od puke punchline.

U veljači 2019. Tim Allen je izrazio interes za snimanje još jednog filma jer "nije vidio nijedan razlog zašto to ne bi učinili". U emisiji Ellen DeGeneres u svibnju, Tom Hanks je rekao da će Toy Story 4 biti posljednji dio franšize, ali producent Mark Nielsen otkrio je mogućnost petog filma, jer Pixar nije isključio tu mogućnost.

U prosincu 2020. na sastanku Disney Investor Day-a, Lightyear je najavljen kao spin-off film koji prikazuje podrijetlo čovjeka Buzza Lightyeara u svemiru, a Chris Evans daje glas lika.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Mickey-mouse-png-disney-8
Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Svjetlosni.

Zanimljivosti[]

  • Ovo će biti drugi spin-off serijala Priča o igračkama nakon Buzz Lightyear of Star Command.
  • Ovo nije priča o akcijskoj figuri iz Priče o igračkama ili crtiću Buzz Lightyear of Star Command, već o podrijetlu astronauta u svemiru koji je inspirirao crtić i igračku.
  • Ovo će biti prvi Pixarov spin-off film.
  • Ovo će biti drugi Disneyjev animirani spin-off koji će biti proizveden u omjeru 2:39:1, nakon Planes: Fire & Rescue.
  • Suprotno onome što mnogi misle, ovo nije prvi put da Baza glumi drugi glumac, a ne Tim Allen.
  • Kada je film najavljen, mnogi su ljudi bili u velikoj zbunjenosti. To se uvelike može pripisati ljudskom karakteru i igrački koja dijeli isto ime, što je navelo mnoge ljude da vjeruju da će ljudski glasni glumac, Chris Evans, zamijeniti igračku Lightyearovog glasovnog glumca, Tima Allena, kako bi postao novi glas lik. Disney je kasnije na Twitteru pojasnio da to nije slučaj, pri čemu je Evans bio glas lika iz svemira koji je inspirirao igračku, a Allen je bio glas igračke.
  • U najavama je prikazano da Bazov brod pokreće kristal. Ovo je vjerojatno omaž tome kako u Priči o igračkama Buzz pita Woodyja trebaju li njegovi ljudi tek otkriti kristalnu fuziju.
  • Ovo će biti drugi Pixarov film u kojem se pojavljuje glumac iz Marvel Cinematic Universe nakon Naprijed.
  • Tim Allen i Chris Evans dijele isti rođendan, ali u razmaku od 28 godina, pri čemu je Tim rođen 1953., a Chris 1981. godine.
  • Pjesma koja se izvodi u trailerima bila je "Starman" Davida Bowieja.
  • Kad Alisha uhvati Baza kako radi zapisnik misije, ona mu kaže da ih nitko nikada ne sluša. U Buzz Lightyear of Star Command: The Adventure Begins, Warp Darkmatter je dao istu primjedbu o zapisnicima misija.
  • Baš kao lik Chrisa Evansa Stevea Rogersa, Lightyear verzija Baza završava u budućnosti više od šezdeset i dvije godine kasnije.
  • Kao u Priča o igračkama i Priča o igračkama 2, Bazov odraz prikazan je na unutarnjoj strani njegove kacige.
  • Kad Baz sleti nakon putovanja šezdeset i pet godina u budućnost, kaže "Baz Svjetlosni u Star Command. Uđi, Zvjezdano zapovjedništvo. Zašto se ne jave." Ovo je bila prva stvar koju je rekao u Priča o igračkama.