Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Tarzan 2 (također poznat u originalu kao Tarzan II: The Legend Begins), objavljen 2005., izravni je video midquel Disneyjevog animiranog filma iz 1999., Tarzan. Film govori o pustolovini mladog Tarzana u potrazi da otkrije tko je. Sadrži dvije nove pjesme Phila Collinsa i većim dijelom se odvija tijekom pjesme "Dečko moj" iz prvog filma.

Radnja[]

Kao dječaka kojeg odgajaju gorile, Tarzana brine da će ga legendarno čudovište poznato kao Zugor jednog dana uhvatiti. Razočaran je što ne može trčati tako brzo kao ostali mladi gorile u njegovoj obitelji, a njegovi pokušaji da se dokaže rezultiraju kaosom. Kada njegova majka zbog nesreće pomisli da je Tarzan umro, a drugi majmuni osjećaju da je Tarzan doživio prikladan kraj, dječak vjeruje da je za sve uključene najbolje ako on pobjegne.

Pronalazi put do stjenovitog mjesta poznatog kao Mračna planina nakon što ga je progonio leopard Sabor, gdje žive dva glomazna, razmažena brata gorile, maloumni Uto, iznimno nasilni Kago i njihova kontrolirajuća, previše zaštitnički nastrojena mama Gundu. Ali oni se boje Zugora jednako kao i Tarzan, a kada gromki zov čudovišta odjekne dolinom, Tarzan im može pobjeći.

Susreće zlobnog, starog gorilu koji isprva drži dječaka podalje, ali Tarzan otkriva da je taj stari gorila zapravo Zugor, koji koristi šuplje drveće kao megafone kako bi pojačao svoj glas i pretvarao se da je čudovište i takoi uplašio druga stvorenja iz džungle sa svog teritorija i hrane. Tarzan koristi ovo otkriće kako bi prisilio Zugora da mu dopusti da ostane s njim. Zahvaljujući Tarzanovoj vedrini i uslužnosti, Zugor se počinje zagrijati za njega dok dječak nastavlja pokušavati shvatiti što je on.

Tarzanovi prijatelji Terk i Tantor dolaze u potragu za njim, ali Tarzan se ne želi vratiti kući s njima. Tek kada njegova posvojiteljica Kala stigne i naiđe na probleme s Gundom i njezinim dječacima, Tarzan konačno shvati što bi trebao biti: Tarzan, sa svojim posebnim trikovima koje nitko drugi u džungli ne može činiti. Terk i Tantor spašavaju Tarzana i ponovno postaju najbolji prijatelji. Tarzan kaže svojoj majci da je prije bila u pravu i da je on dio njegove obitelji. Kala ga tada grli i govori mu koliko je ponosna na njega jer ju je spasio od dva brata majmuna, nakon čega mama Gunda kažnjava svoju djecu, Kaga i Uta jer su uništili Zugorovu kućicu na drvetu, a Terk i Tantor konačno se ponovno ujedinjuju sa svojim najboljima prijateljem.

Uloge[]

  • Harrison Chad kao Tarzan - Prije nego što je postao kralj džungle, Tarzan je bio nezgrapno dijete koje se pokušavalo uklopiti u svoju obitelj gorila. Tarzan se u djetinjstvu bojao Zugora, mitskog čudovišta koje je navodno živjelo na Mračnoj planini. Njegov drugi strah bio je da će njegova majka Kala nastradati zbog njega. Iako hoda poput majmuna, nije brz kao majmun, što rezultira nesrećom zbog koje njegova obitelj vjeruje da je mrtav. Kada čuje kako njegova majka govori Kerchaku da bi dala život za njega i tri ženke majmuna koje kažu da je Kali i obitelji bolje bez njega, on odlučuje pobjeći. Nakon što je putovao možda dva do tri dana, progoni ga leopard (vjerojatno Sabor) u dolinu. Nakon što je pobjegao od obitelji od tri majmuna koja je tamo zarobljena, Tarzan slijedi/goni starog gorilu na drvo koje majmun zove domom. Kada Tarzan otkrije da je stari majmun zapravo Zugor, ucjenjuje ga da mu pomogne naučiti biti dobar majmun, a kada shvati da on nije majmun, prisiljava Zugora da mu pomogne shvatiti što je on. Kasnije u filmu konačno saznaje da je tamo gdje je i pripadao, te sebe naziva Tarzanom. To je njegovo ime i jedina stvar za koju je u to vrijeme znao da je (osim majmuna).
  • Glenn Close kao Kala, Tarzanova posvojiteljica voli svog sina više od svega. Kala je ljubazna i nježna osim ako nije isprovocirana ili ako je njezina obitelj ugrožena. Kada Tarzana smatraju mrtvim, ona je shrvana. Kada sazna da je Tarzan živ i da su ga Terk i Tantor otišli pronaći, i ona odlazi da ga pronađe, ali joj se pridružuju tri neimenovane bebe Gorilla kojima je dosadno ostati kod kuće. Kad naiđe na mamu Gundu i njezine dječake, Kago je udari ramenom, poslavši nju i tri bebe na izbočinu ispod. Nesposobna pomoći svom sinu, zarobljena je i samo može spasiti tri bebe gorile. Kad se izbočina slomi, a ona se više ne može uhvatiti za što, njezin posvojeni sin Tarzan priskače u pomoć.
  • Brenda Grate kao Terk, Tarzanova sarkastična, mudra i direktna "rođakinja". Njeno puno ime je Terkina, ali svi ju zovu Terk. Kada je Tantor uvjeri da je čuo Tarzanov glas s Mračne planine, ona ide s njim. Kad stignu do mračne planine, Zugor ih uplaši u klanac gdje su dva brata majmuna i njihova mama Gunda "zarobljeni" od strane Zugora. Mama Gunda traži novu obitelj koju bi preuzela, pa se iz Terka "istiskuju" gdje su gnijezdilišta obitelji.
  • Harrison Fahn kao Tantor, germofobičan, panici sklon slon, odan svojim prijateljima, Terku i Tarzanu, unatoč ovim preprekama, Tantor čuje Tarzanov glas s Mračne planine te povlači Terk sa sobom kako bi vratio njihova prijatelja.
  • George Carlin kao Zugor, stari majmun pustinjak koji živi u šupljem drvetu na Mračnoj planini. On je "čudovište" kojeg se plaše Tarzan i gotovo sve životinje, čak i leopard Sabor. Tvrdi da je sam jer je ostario i ne može držati korak sa svojom obitelji koja se odselila. Međutim, kada Tarzan kaže Gorili da predstavlja opasnost za vlastitu obitelj, Zugor je potresen tim otkrićem. Tarzan ucjenjuje Zugora da mu pomogne shvatiti što je on; zauzvrat, Tarzan nikome neće reći da je "Čudovište". Kako vrijeme prolazi, Zugor se sprijateljuje s Tarzanom. Kada Tarzan slučajno otkrije Zugorovu tajnu, on je ljut i povrijeđen zbog izdaje, što rezultira time da Kago i Uto unište njegovo stablo. Kasnije dolazi u pomoć Tarzanu s vinovom lozom kojom će terorizirati dvojicu braće. Dok se Tarzan obračunava s njima, Zugor razmjenjuje uvrede s mamom Gundom, što završava tako što on kaže da ona ima lijepe oči. Nakon svađe, ona i njezini dječaci odlaze živjeti s njim.
  • Estelle Harris kao Mama Gunda, kontrolirajuća, nadmoćna i niska, i visinom i temperamentom, ženka gorila. Ne sviđa joj se što se njezini dečki međusobno svađaju. Najvjerojatnije su zbog njezine osobnosti i njezinih razmaženih sinova izbačeni iz svake obitelji u kojoj su bili. Nakon što se zaljubi u Zugora, ona i njezini sinovi odlaze živjeti s njim.
  • Ron Perlman kao Kago, nasilan, lako isprovociran i sveopći razbojnik. Kago uživa pikirati sve manje od sebe, osim svoje majke, pred kojom je potpuni slabić. On i njegov brat pokazuju neobičnu snagu, koja se očituje u njihovoj sposobnosti da razbijaju stijene.
  • Brad Garrett kao Uto, maloumni, nespretni i panični gorila koji voli baciti svako stvorenje koje nađe s litice da vidi mogu li letjeti. On je razlog zašto su on, njegova majka i brat zarobljeni u stjenovitoj dolini ukopanoj u tamnu planinu. Kada saznaju da je Zugor samo stari majmun, on i Kago, po nalogu svoje majke, uništavaju Zugorovo stablo.
  • Lance Henriksen kao Kerchak, Kalin drug i vođa grupe gorila.
  • Connor Hutcherson kao Tonka

Kritike[]

Recenzije filma uglavnom su bile mješovite do negativne. Iako je hvaljen zbog pristojne kvalitete animacije u usporedbi s većinom Disneyjevih nastavaka izravno na video, ali je kritiziran jer nije potreban. Ima 33% ocjene na Rotten Tomatoes.

Advertisement