Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Tarzan i Jane (eng. Tarzan & Jane) je Disney animirani video film objavljen 23. srpnja 2002., nastavak dugometražnog animiranog filma iz 1999., Tarzan, te koristi tri neemitirane epizode odgovarajuće televizijske serije, Legenda o Tarzanu. Radnja filma je smještena godinu dana nakon događaja iz prvog filma.

Epizode korištene u filmu su "Tarzan i britanska invazija", "Tarzan i vulkanski rudnik dijamanata" i "Tarzan i leteći as", kasnije objavljene kao jedine tri epizode druge sezone koje će se emitirati (no radnja se odvija mnogo ranije u proizvodnom redu). Avanturistička igra na DVD-u također se temelji na seriji.

Radnja[]

Film koristi okvirnu priču kako bi predstavio tri samostalne "epizode" putem flashbacka. Stigla je prva godišnjica Jane i Tarzana, te Jane pokušava pronaći prikladan poklon za svog muža, uz pomoć slona Tantora i gorile Terk. Kada se predloži zabava, svi troje se sjete katastrofe koja se dogodila kada su tri Janeine prijateljice stigle u posjet. Dok Jane razmišlja o darovanju nakita, podsjeća se na Tarzanov podvig s parom lukavih kopača dijamanata koji ga iskoriste i također pokreću vulkansku reakciju. Jane se tada odluči za noć plesa, ali se predomisli kad se sjeti kako je Bobby, jedan od njezinih prijatelja iz djetinjstva, došao u posjet, samo da bi se otkrilo da je bio podmukli špijun Nijemaca tijekom Prvog svjetskog rata. Potištena, Jane odlazi kući bez dara, samo da bi otkrila da joj je Tarzan, u očevom odijelu, priredio zabavu iznenađenja, kupio joj je i nakit i zaplesao s njom na kraju.

Uloge[]

  • Michael T. Weiss kao Tarzan
  • Olivia d'Abo kao Jane Porter
  • April Winchell kao Terk
  • Jim Cummings kao Tantor i Merkus
  • John O'Hurley kao Johannes Niels
  • Jeff Bennett kao Profesor Archimedes Q. Porter i Robert Canler
  • Alexis Denisof kao Nigel Taylor
  • Grey DeLisle kao Greenly
  • Nicollette Sheridan kao Eleanor
  • Tara Strong kao Hazel
  • René Auberjonois kao Renard Dumont
  • Frank Welker kao Nuru kao Sheeta

Zanimljivosti[]

  • Kasnije je sljedio midquel Tarzan 2, smiješten u Tarzanovo djetinstvo.
  • Iako su originalni film iz 1999., televiziska serija i Tarzan 2 sinkronizirani na hrvatski, ovaj televiziski film dosada još nije.
  • Ovaj film ima nekoliko sličnosti s prethodnim Disneyjevim animiranim nastavkom, Hercules: Zero to Hero. Obje se odvijaju nakon događaja iz njihovih originalnih filmova i koriste tri epizode iz svojih televizijskih serija, Legenda o Tarzanu i Herkul: Serija da služe i kao retrospektiva i kao glavni zaplet filma.
Advertisement