Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

The Santa Clauses je Disney+ originalna serija, postavljena kao nastavak filmskog serijala Čudesan Božić. Premijerno je prikazan 16. studenog 2022.

Druga sezona će se poćeti prikazivati 8. studenog 2023.

Sažetak[]

Scott Calvin je na rubu svog 65. rođendana i čini se da ga je vrijeme prestiglo. Počeo je gubiti korak u svojim dužnostima Djeda Božićnjaka, a što je još važnije, ima obitelj kojoj bi mogao dobro doći život u normalnom svijetu, posebno njegovo dvoje djece koja su odrasla na Sjevernom Polu. Saznajući za klauzulu ugovora prema kojoj može biti oslobođen svojih dužnosti Djeda Božićnjaka ako ga drugi čovjek želi naslijediti, s puno vilenjaka, djece i obitelji kojima treba ugoditi, Scott kreće u potragu za odgovarajućom zamjenom dok priprema svoju obitelj za novu avanturu u životu južno od pola.

Razumije se da stvari nisu tako jednostavne kako se čine...

Glumci[]

Glavni[]

  • Tim Allen kao Scott Calvin/Santa Claus: bivši stručnjak za marketing koji je postao Djed Božićnjak nakon što je onaj prošli pao sa njegovog krova. Nakon 28 godina u poslu postaje uvijeren da ga je vrijeme prestiglo.
  • Elizabeth Mitchell kao Carol Newman-Calvin/Mrs. Claus: bivša ravnateljica, supruga Scotta. Željna promjene podupire ideju odlaska u pravi svijet.
  • Austin Kane kao Buddy "Cal" Calvin-Claus: sin Scotta i Carol, zmotan i uvijek dobro raspoložen, uzbuđen vidjeti pravi svijet.
  • Elizabeth Allen-Dick kao Sandra Calvin-Claus: kći Scotta i Carol, mlađa sestra Cala. Voli životije i ne želi u početku napustiti Sjeverni Pol.
  • Devin Bright kao Noel: vilenjak i pomoćnik Scotta.
  • Matilda Lawler kao Betty: glavna vilenjakinja zadužena da sve ide po planu.
  • Rupali Redd kao Grace Choksi: mala kći Simona koja vjeruje u Djeda Božićnjaka.
  • Kal Penn kao Simon Choksi: poslovni čovijek

Sporedni[]

  • Isabella Bennett kao Edie
  • Sasha Knight kao Crouton
  • Liam Kyle kao Gary
  • Mia Lynn Bangunan kao Pontoon
  • Casey Wilson kao odrasla Sara
  • Miya Cech kao Doc Martin
  • Jerry Lambert kao Phillip
  • Ruby Jay kao Riley
  • Eric Lloyd kao Charlie Calvin: najstariji sin Scotta iz prvog braka, sa vlastitom obitelji živi na Floridi.
  • Sofia Gonzalez kao Marie Calvin: supruga Charlia
  • Laura San Giacomo kao Befana, Božićna vještica
  • David Krumholtz kao Bernard
  • Peyton Manning
  • Jim O'Heir kao Santa 17

Epizode[]

br. naslov pisci premjerno prikazano
1. Chapter One: Good To Ho Jack Burditt 16. studenog 2022.
Nakon što se zaustavio u jednoj od svojih omiljenih kuća na popisu za dostavu, Scott Calvin shvaća da je dvadeset osam godina koliko je na poslu proletjelo. Da stvar bude gora, njegova magija počinje posustajati. Scott trenira kako bi vratio svoju čar, ali sljedeće godine stvari postaju samo gore.
2. Chapter Two: The Secessus Clause Katy Colloton

Katie O'Brien

16. studenog 2022.
Scott saznaje da se, prema nasljedičnoj klauzuli, može povući, ali mora pronaći dostojnog nasljednika prije nego što to učini. Rastrzan između želje da se povuče i ne želeći da napusti Sjeverni pol, Scott odabire svoju djecu kao moguće kandidate. Ubrzo shvaća da nitko od njih nije zainteresiran za ulogu, već umjesto toga žele znati više o svijetu izvan Sjevernog pola.
3. Chapter Three: Into the Wobbly Wood Kevin Hench 23. studenog 2022.
Scott intervjuira potencijalne kandidate za Djeda Božićnjaka dok se obitelj sprema za odlazak. Simon Choksi, jedan od kandidata, sa sobom na Sjeverni pol dovodi svoju kćer Grace. Tijekom Simonova intervjua, Sandra i Grace nestaju. Pronašavši njihove kćeri zajedno, Scott shvaća da je Simon najbolji izbor da preuzme kaput.
4. Chapter Four: The Shoes Off the Bed Clause Ari Berkowitz

Alison Bennet

30. studenog 2022.
Scott se prilagođava životu u Chicagu, nesiguran u to kakav je njegov identitet sada kada nije Djed Božićnjak. U međuvremenu, Simon se nastani na Sjevernom polu. Saznaje da može koristiti sustav dostave Djeda Božićnjaka tijekom cijele godine za svoju tvrtku za e-trgovinu, ali time dodatno umanjuje božićni duh. Scott i obitelj spremaju se provesti svoj prvi Božić zajedno, ali prije nego što uspiju, Scotta susreće neočekivani posjetitelj.
5. Chapter Five: Across the Yule-Verse Eugene Garcia-Cross

Hayley Frazier

Emalee Burditt

7. prosinca 2022.
Scott je odveden na Yule-verse gdje saznaje istinu o tome kako je postao Djed Božćnjak. U međuvremenu, stvari na Sjevernom polu postaju još gore jer više vilenjaka nestaje, a božićni duh je gotovo uništen. Scott se vraća s Yule-versa i s Noelom se vraća na Sjeverni pol kako bi spasio Božić. Prije nego što uspije, ga uhvati Simon. Carol, Cal i Sandra jure natrag na Sjeverni pol kako bi pomogli Scottu.
6. Chapter Six: A Christmas to Remember Hayley Frazier

Emalee Burditt

14. prosinca 2022.
Calvini se utrkuju sa Simonom kako bi pronašli kaput Djeda Božićnjaka kako bi spasili Božić. Simon shvaća svoju grešku i povlači se kako bi Scott ponovno bio Djed Božićnjak. Vilenjaci se vraćaju i svi se žure kako bi ovogodišnja božićna isporuka stigla na vrijeme. Scott vodi svoju obitelj na isporuku, a zatim se vraćaju da ponovno zauzmu svoje mjesto kao prva obitelj Sjevernog pola.

Produkcija[]

Časopis Variety je 14. siječnja 2022. izvijestio da je u razvoju ograničena serija The Santa Clause na Disney+ , s Tim Allenom koji se vraća kao Scott Calvin. Početak proizvodnje započeo je u ožujak 2022., te je već 28. siječnja 2022. časopis Deadline izvijestio da će Elizabeth Mitchell ponovno glumiti Carol Newman-Calvin/gospođu Claus u seriji.

1. ožujka 2022. Jason Winer izabran je za redatelja serije i izvršnog producenta kroz svoju produkcijsku tvrtku Small Dog Productions, dok je 3. ožujka 2022. Deadline izvijestio da se Kal Penn pridružio glumačkoj ekipi serije glumeći Simona Choksija. Dana 1. travnja 2022., kći Tima Allena, Elizabeth Allen-Dick, pridružila se glumačkoj ekipi zajedno s Austinom Kaneom, Rupali Reddom i Devinom Brightom. 20. travnja 2022., Deadline je izvijestio da se Matilda Lawler pridružila glumačkoj ekipi serije glumeći Betty.

3. lipnja 2022. Tim Allen je objavio da je snimanje završeno i da će premijera serije biti na jesen.

27. srpnja 2022. potvrđeno je da će se David Krumholtz vratiti.

Dana 8. studenog 2022. objavljeno je da će Ariel Rechtshaid skladati glazbu za seriju.

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Zanimljivosti[]

  • Naslov serije je u originalu igra riječi. Kao već i u prvom filmu The Santa Clause se riječ "Claus(e)" može odnositi na klausulu u ugovoru (tj. ugovoru Djeda Božićnjaka) ali i na samog Djeda Božićnjaka kao osobu. Naslov seije se odnosi na to da ima više klausula u ugovoru, kao i više članova obitelji Claus.
  • Ovo je prva TV serija temeljena na filmu Walt Disney Picturesa u produkciji 20th Televisiona.
  • Ovo čini Čudesan Božić drugom franšizom Walt Disney Picturesa s nastavkom proizvedenim pod 20. Century nakon što je 20th Century Studios distribuirao Kronike iz Narnije: Putovanje gaziča zore.
  • To je također druga produkcija iz 20. Century koja služi kao nastavak ili obnova adaptacije jednog od Disneyevih posjeda, iako iz biblioteke Walt Disney Pictures, nakon Turner & Hooch (koji se temeljio na filmu Touchstone Pictures).
  • Serija je izvorno nazvana The Clauses.
  • Kći Tima Allena, Elizabeth Allen-Dic,k glumi Sandru Calvin, jedno od djece Scotta Calvina. Ovo je glumački debi Elizabeth Allen Dick.
  • Ova serija pomalo odgovara na misteriju o tome zašto vilenjaci nisu ispitivali Scotta Calvina koji je iznenada zamijenio prethodnog Djeda Božićnjaka i zašto nije postojala gospođa Clause prije Carol; vilenjaci svaku inkarnaciju vide kao jednu cjelinu. Sam Tim Allen je ovo uključio jer ni on nije razumio te rupe u zapletu.
  • Vojnici sa satnim mehanizmom iz drugog filma se ponovno vide.
  • Najavljenja je druga sezona.
Advertisement