Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Thor: Ljubav i grom (eng. Thor: Love and Thunder) je film iz 2022. godine i nastavak filmova Thor: Ragnarok i Osvetnici: Završnica. To je četvrti film usredotočen na Thora Odinsona, lik iz Marvelovih stripova koji su stvorili Stan Lee, Jack Kirby i Larry Lieber, a koji se pak temelji na liku Thora iz nordijske mitologije. Objavljen je 8. srpnja 2022. To je dvadeset deveti film u Marvelovom filmskom svemiru i šesti od četvrte faze.

Sažetak[]

Film pronalazi Thora na putovanju drukčijem od svega s čime se ikada suočio - potrazi za unutarnjim mirom. No njegovo umirovljenje prekida galaktički ubojica poznat kao Gorr, Božji mesar, koji traži izumiranje bogova. Za borbu protiv prijetnje, Thor traži pomoć kralja Valkyrie, Korga i svoje bivše djevojke Jane Foster, koja - na Thorovo iznenađenje - neobjašnjivo rukuje svojim čarobnim mljetom, Mjolnir, kao Moćni Thor.

Zajedno se upuštaju u mučnu kozmičku avanturu kako bi otkrili misterij osvete Boga Mesara i zaustavili ga prije nego što bude prekasno.

Radnja[]

U potrazi za novom smislu života, Thor skaće iz jedne pustolovine u drugu. Nakon što primi poruku za pomoć od Sif, Thor se rastaje od Čuvara galaksije i odlazi sa Korgom. Nađu Sif teško ranjenu i ona upozorava Thora o dolasku Gorra, Božjeg mesara, biće koje posjeduje oružje za ubijanje boga, Necrosword, i koji traži istrebljenje svih bogova (kao osvetu za ignoriranje smrti njegove obitelji) te da mu je sljedeća meta Novi Asgard.

Na zemlji, Dr. Jane Foster, Thorova bivša djevojka, redovito ide na kemo-terapiju, no bez poboljšanja zdravstvenog stanja, sve dok jednog dana ne osjeti zov čarobnog malja Mjolnira, čiji slomljeni ostaci se nalaze u Novom Asgardu. Stiže u Novi Asgard u nadi da će pronaći liječenje svog raka. Thor dolazi na zemlju kada Gorr napadne Novi Asgard, iznenađen što nalazi Jane s Mjolnirom. Thor se udružuje s Valkyrie, Korgom i Jane u borbi protiv Gorra i njegovih simbiotskih stvorenja. Gorr bježi, otimajući nekoliko asgardske djece.

Grupa putuje u Svemoćni grad kako bi upozorila druge bogove i zatražila njihovu pomoć. Olimpijski bog Zeus ne želi pomoći i daje Thora zarobiti, prisiljavajući skupinu da se bori protiv Zeusovih ljudi. Zeus ozljeđuje Korga; u bijesu, Thor nabija Zeusa vlastitom munjom koju Valkyrie krade tijekom njihova bijega. Zatim putuju u Kraljevstvo sjena kako bi spasili djecu.

Međutim, pokaže se da je to bila varka Gorra da uzme Stormbreakera, kojeg namjerava upotrijebiti za Bifrost kako bi ušao u Vječnost i tražio uništenje svih bogova. Gorr, prijeteći da će ubiti Jane, uspijeva nadjačati Thorovu grupu i uspješno ukrasti Stormbreaker, dok se Thor sa ranjenom Valkyrom i oslabljenom Jane povlaći natrag na zemlju. U bolnici Thor sazna da korištenje Mjolnira dodatno oslabljuje Jane, te ju moli da ostane na ljećenju dok on ide za Gorrom. Ona pristaje pod uvijetom da joj se vrati. Gorr koristi Stormbreaker da otvori portal u Vječnost. Kako bi osigurao sigurnost djece od sjenovitih čudovišta koja ih okružuju Thor daje otetoj asgardskoj djec, i njihovom oružju, kratkoročno moć gromova da se bore uz njega. Unatoć hrabroj borbi, Gorr zamalo nadjaća Thora sve dok se odjednom ne pojavi Jane i pridružuje Thoru u borbi protiv Gorra. Koristeći svu snagu koju posjjeduje, Jane uništava Necrosword, no Gorr uspijeva doć do Vječnosti.

Priznajući poraz, Thor uspijeva uvjeriti Gorra da sve što je želio od Vječnosti nije uništiti bogove, već vratiti svoju kćer Love. Odlučan provest zadnje trenutke uz Jane, oboje se drže u naručju prije neko što ona podleže svojoj bolesti i umire u Thorovim rukama. Vječnost dopušta Gorrov zahtjev da oživi Love, te on traži od Thora da se brine o njoj prije nego što umre od učinaka Necrosworda. Djeca se vraćaju u Novi Asgard, gdje ih Valkyrie i Sif počinju obučavati u samo obrani. U međuvremenu, Thor, sada ponovno u posjedu Mjolnira, nastavlja ići u avanture kako bi pomogao slabijima, s Love, koja sada rukuje Stormbreakerom, uz sebe.

U sceni usred odjavne špice, ozlijeđeni Zeus šalje svog sina Herkula da ubije Thora. U sceni nakon odjavne špice, Jane stiže do vrata Valhalle, gdje je Heimdall dočekuje.

Glumci[]

  • Chris Hemsworth kao Thor Odinson
  • Tristan Hemsworth kao mladi Thor Odinson
  • Natalie Portman kao Jane Foster/Mighty Thor
  • Tessa Thompson kao Valkyrie
  • Taika Waititi kao Korg
  • Christian Bale kao Gorr, božji mesar
  • Chris Pratt kao Peter Quill/Star-Lord
  • Vin Diesel kao Groot (glas)
  • Bradley Cooper kao Rocket Raccoon (glas)
  • Dave Bautista kao Drax the Destroyer
  • Karen Gillan kao Nebula
  • Pom Klementieff kao Mantis
  • Sean Gunn kao Kraglin Obfonteri i Rocket Raccoon (motion capture)
  • Jaimie Alexander kao Sif
  • Jeff Goldblum kao Grandmaster
  • Matt Damon kao Loki glumac
  • Sam Neill kao Odin glumac
  • Luke Hemsworth kao Thor glumac
  • Melissa McCarthy kao Hela glumica
  • Russell Crowe kao Zeus
  • Akosia Sabet kao Bast
  • Stellan Skarsgård kao Doktor Erik Selvig
  • Kat Dennings kao Doktorica Darcy Lewis
  • India Rose Hemsworth kao Love
  • Daley Pearson kao Darryl Jacobson

Produkcija[]

Marvel Studios News je 11. siječnja 2018. izvijestio da su Chris Hemsworth i Taika Waititi razgovarali o potencijalnom četvrtom filmu o Thoru.

Dana 17. travnja 2019. Tessa Thompson je otkrila da postoji prijedlog za potencijalni četvrti film o Thoru, a Taika Waititi će se vjerojatno vratiti da režira film.

Dana 16. srpnja 2019., The Hollywood Reporter je objavio da je četvrti Thor film u razvoju u Marvel studiju i da će se Taika Waititi vratiti kao pisac i redatelj.

Dana 20. srpnja 2019. na San Diego Comic Conu, Kevin Feige je otkrio naslov filma i datum izlaska 5. studenog 2021. Također je najavio da će Natalie Portman ponoviti svoju ulogu Jane Foster, koja će preuzeti plašt Mighty Thora iz sripova Thor iz 2014.

Dana 9. ožujka 2020. Vin Diesel je u intervjuu za Comicbook.com otkrio da će u filmu biti prikazani Čuvari galaksije.

Dana 3. travnja 2020. godine objavljeno je da je film odgođen na 18. veljače 2022. zbog pandemije COVID-19.

Snimanje je počelo 26. siječnja 2021. i završilo 1. lipnja 2021..

Dana 18. listopada 2021., Variety je otkrio da je datum izlaska filma pomaknut sa 6. svibnja 2022. na 8. srpnja 2022..

Mediska datoteka[]

Galerija[]

Disney Fandom Hrvatska ima kolekciju slika i medija o: Thor: Ljubav i grom.

Zanimljivosti[]

  • Chris Hemsworth je u intervjuu potvrdio da ovo neće biti njegovo posljednje pojavljivanje u Marvelovom kinematografskom svemiru jer će nastaviti igrati Thora i nakon ovog filma.
  • Prema Tessi Thompson, u ovom filmu Valkira će tražiti kraljicu. To se ispostavilo kao lažna informacija.
  • U filmu mnogo članova obitelji Chrisa Hemswortha ima manje uloge: staiji brat Luke Hemsworth tumaći glumca Thora na zemlji; supuga Chrisa Hemswortha tumaći bivšu djevojku Thora; njihov sin glumi mladog Thora dok kćer glumi Gorrovu kćer Love.
  • Djeca Natalie Portman, Christian Balea i Taika Waititia se mogu vidjeti među otetoj djeci Novog Asgarda.
  • Na početku trailera, tinejdžer Thor prikazan je u svojoj odjeći iz stripova Stan Lee/Jack Kirby.
  • Christian Bale je prihvatio ulogu nakon što su ga njegova djeca nagovorila.
  • Ovo je prvi MCU film koji uključuje tehnologiju StageCraft.
  • Na Thorovom čamcu koji leti nalazi se ljubičasti natpis na kojem piše "Kokteli i snovi". Isti znak korišten je u filmu Kokteli Toma Cruisea.
  • Vrijeme trajanja je 119 minuta (1 sat 59 minuta), što ga čini najkraćim MCU filmom od 2018. godine.
Advertisement