Disney Fandom Hrvatska
Advertisement
Disney Fandom Hrvatska

Vaiana 2 (eng. Moana 2) je nadolazeći američki računalno animirani glazbeno-avanturistički film u produkciji Walt Disney Animation Studios, te nastavak filma Vaiana: Potraga za mitskim otokom. Biti će 63. dugometražni animirani film u Disneyevom animiranom kanonu.

Predviđeno je da će biti objavljen 27. studenog 2024.

Sažetak[]

Epski animirani mjuzikl studija Walt Disney Animation vodi publiku na novo ekspanzivno putovanje s Vaianom, Mauijem i potpuno novom posadom neobičnih moreplovaca. Nakon što primi neočekivani poziv od svojih predaka moreplovaca, Viana mora otputovati na daleka mora Oceanije i u opasne, davno izgubljene vode radi avanture koja nije nalik ničemu s čime se ikada suočila.

Produkcija[]

U 2020. najavljen je nastavak Vaiana- Potraga za mitskim otokom u obliku animirane serije koja je trebala debitirati na Disney+. Ovo je na kraju preuređeno u kino igrani film.

7. veljače 2024. Bob Iger je objavio da je nastavak Vaiane u razvoju i da će biti objavljen 27. studenog 2024.

Galerija[]

Mediska datoteka[]

Zanimljivosti[]

  • Zapravo, ovo je prvi film studija Walt Disney Animation Studios koji je izvorno zamišljen kao TV serija.
  • Ovo će biti prvi nastavak Walt Disney Animation Studios od Sniježno kraljevstvo 2 iz 2019.
  • Ovo je prvi film Walt Disney Animation Studios koji je proizveden u omjeru 2,00:1.
  • Ovo je prvi nastavak Disneyjeve princeze koji je dio Disneyjevog animiranog kanona.
  • Ovo je prvi film WDAS-a proizveden uglavnom u njihovom studiju Vancouver u Britanskoj Kolumbiji, Kanada.
  • Između prvog filma i nastavka postoji razmak od osam godina.
Advertisement