Wikia

Possums
De Buidelratten
Achtergrondinformatie
Films Bambi
Bambi II (cameo)
Korte films
Televisie programma's
Videogames
Park attracties
Gespeeld door
Gespeeld door
Animator('s)
Stem (Engels)
Stem (Nederlands)
Stem (Vlaams)
Performance model
Designer
Inspiratie
Personage informatie
Volledige naam
Andere namen
Personaliteit
Verschijning Slanke buidelratten, met bruine ogen en lange staart
Verjaardag
Beroep
Opstelling Goed
Voorkeuren
Verbond
Doel
Thuis Het Bos
Familie
Huisdieren
Vrienden
Hulpjes
Vijanden De Mens
Houdt van
Houdt niet van
Krachten en talenten
Wapens
Lot
Citaat
Video
Good morning, young prince!
―Moeder buidelrat tegen Bambi

De Buidelratten zijn minder belangrijke personages uit Bambi (1942) en Bambi II (2006).

Verschijningen

Bambi

Ze zijn voor het eerst te zien wanneer ze op weg zijn naar het hol, van Bambi's moeder samen met de andere dieren, van het woud om de jonge Prins te zien. Wanneer Bambi samen met zijn moeder het bos verkend, zijn de buidelratten opnieuw te zien, als ze ondersteboven hangen aan een tak, wat Bambi verward is, en zijn hoofd alle kanten opdraait om een goed zich te krijgen, op de buidelratten. Hierna zegt de moeder van de dieren "Good morning, young prince!", waarna haar kinderen hetzelfde zeggen. We zien de familie nog eenmaal, wanneer ze naar het hol van Feline gaan, samen met de andere dieren, om Feline en Bambi's pas geboren tweeling te bezichtigen.

Bambi II

In Bambi II zijn ze te zien als cameo. De familie steek net een boswegetje over, als Bambi die door Ronno achterna gezeten wordt, over hen heen springt, terwijl ze doen alsof ze dood zijn om aan de hoeven, van de kalfjes te ontkomen. De tweede keer dat ze verschijnen is aan het eind van de film, wanneer Stampertje zijn verhaal doet over de aanval, van de honden tegen Bambi.

Universum

Bambi