Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Adam Up (pl. Adamowo) to osiemnasty odcinek drugiego sezonu (ogólnie trzydziesty ósmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 23 września 2013 roku w USA. W Polsce został wyemitowany 17 grudnia 2013 roku.

Opis[]

Starając się uniknąć obowiązków, Adam, z pomocą Leo, stwarza swojego klona przy użyciu urządzenia do klonowania Davenporta. Jednakże klon Adama używa tego samego urządzenia do stworzenia kolejnego duplikatu, aby uniknąć chodzenia do szkoły, a ten ponownie używa wynalazku, przez co pojawia się mnóstwo klonów. Tymczasem Dyrektor Perry chce, by Bree i Chase opiekowali się jej siostrzenicą.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

Nieobecna[]

Cytaty[]

Adam: otwiera opakowanie od pizzy Hej, brakuje 3 kawałków! Rany, zupełnie w moim stylu!
Adam: Hej! Zniszczyłeś mojego wielostwórcę!
Leo: Usmażyłeś Beyonce, jesteśmy kwita!
Leo: Do ciebie.
Adam: O, a kto dzwoni?
Leo: Ty...
Bree: Czterech Adamów? Pięknie,nigdy nie wywietrzymy laba...
Edzio: Ale uwaga, jest możliwość, że coś pójdzie dokładnie nie tak...
Leo: No to czemu nam to pokazujesz?
Edzio: Bo jest możliwość, że coś pójdzie dokładnie nie tak!

Ciekawostki[]

  • Najpierw jest dwóch Adamów, następnie 4, a kończy się na tym, iż jest ich około 19.
  • Pod koniec odcinka, kiedy klona Adasia przynosi im pizzę, a reszta rodzeństwa biegnie unicestwić klona, Adam otwiera opakowanie od pizzy i skarży się, że nie ma 3 kawałków, a następnie stwierdza, że to "zupełnie w jego stylu".

Link do odcinka[]

Advertisement