Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Aldona – jedna z głównych bohaterek serialu. Grana przez Jowitę Ryczkowską.

Informacje ogólne[]

Wygląd[]

Aldona jest opisywana jako bardzo ładna. Ma proste,dość jasne blond włosy które wykraczają za ramiona. W całej serii jej włosy zwykle są rozpuszczone. Jej karnacja jest jasna i prawie bez skaz. Ma krępą budowę ciała,ale jest bardzo wysportowana. Oczy Aldony są zielone. Bardzo rzadko nosi sukienki,zwykle widziana jest w dresie. Jest wysoka.

Osobowość[]

Aldona jest miła,uprzejma,pomocna,przyjazna i łatwa w kontaktach.Zwykle bywa spokojna.Nie jest agresywna ani wybuchowa. Uwielbia sport,w odcinku "Retrospekcja" wychodzi na jaw,że to przez Domi zaczęła się w ogóle nim interesować. Jest bardzo silna i umie poprowadzić trening. Gdy czegoś chce potrafi być zdeterminowana. Jest chłopczycą,ale niestety sama w jednym odcinku powiedziała "Chłopaki nie chcą ze mną grać bo zawsze dostają w cirę" gdy przebiera się za chłopaka to dopiero wtedy drużyna zaczyna doceniać jej talent. Aldona jest opiekuńcza i troskliwa nigdy nie pozwoli skrzywdzić swoich przyjaciół. Często wplątuję się w szalone plany swoich kumpli.

Relacje[]

Tadzio (bliski przyjaciel; możliwe chłopak)[]

Tadzio jest jej bardzo bliskiem przyjacielem w którym dziewczyna się podkochuję. Mimo,że mają zupełnie odwrotne charaktery (on jest szkolnym kujonem) to oni wiedzą,że mogą na siebie zawsze liczyć. Możliwe,że będą w przyszłości parą.

Aga (najlepsza przyjaciółka)[]

Aga jest jej najlepszą przyjaciółką. Nie wiadomo od kiedy się znają,ale dziewczyna często wkręca ją w swoje plany i prosi o pomoc.

Domi (przyjaciółka)[]

Ponieważ Domi interesuję się modą i kosmetykami to Aldonie trudno się z nią dogadać. Różnią się całkowicie charakterami. Gdy Aldona ma problem to Domi zawsze znajdzie radę.

Seba (przyjaciel)[]

Seba to szkolny dowcipniś a Aldona często pada ofiarą jego żartów. Często nie rozumie jego psikusów np. gdy przez przypadek chłopak przykleił się do klamki.

Konrad (przyjaciel)[]

Aldona z Konradem są przyjaciółmi. Ona pomogła mu w treningu kiedy chciał być silniejszy,ale także była rozczarowana gdy zamiast iść z nią na mecz piłki nożnej chciał iść na tańce z Domi.

Advertisement