Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Alien Gladiators (pl. Kosmiczni gladiatorzy) to szestnasty (ogólnie sześćdziesiąty pierwszy) odcinek trzeciego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 13 października 2014 roku, natomiast w Polsce 21 lutego 2015 roku.

Opis[]

Leo i Donald konkurują w walce na zjeździe fanów serialu "Kosmiczni gladiatorzy", gdzie można wygrać rolę w filmie u boku znanego baseballisty, Andre Ethier'a. Zostają w finale z zamaskowanym wojownikiem. W końcu Leo pokonuje Donalda. Okazuje się, że zamaskowany wojownik to pani Perry i Donald postanawia pomóc Leo wygrać będąc przekonanym, że pani Perry nie będzie walczyć uczciwie. Tymczasem Adam, Bree i Chase stoją w kolejce by spotkać się z Andre. Wpuszczają Caitlin do kolejki, ale kiedy się okazuje, że ona będzie ostatnia a kolejka za nią się zamyka Adam, Bree i Chase zaczynają walczyć z nią o miejsce co skutkuje zamknięciem ich czworo w celi.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

Cytaty[]

Ciekawostki[]

  • Ten odcinek został nakręcony przed odcinkiem You Posted What?!?, jednak został wyemitowany po nim.
  • W tym odcinku pojawia się Andre Either.
  • W tym odcinku Adam, Bree, Chase i Caitlin zostają zamknięci w celi.
  • Okazuje się, że Leo i Donald są fanami serialu "Kosmiczni gladiatorzy".

Link do odcinka[]

Advertisement