Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Avalanche (pl. Lawina) to siedemnasty odcinek drugiego sezonu (ogólnie trzydziesty siódmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 16 września 2013 roku w USA. W Polsce  premiera odbyła się 10 grudnia.

Opis[]

Davenport wymyśla nowy , promień zamrażający, i wysyła szczury laboratoryjne , oprócz {Leo który nie ma mocy ,ale chce pomóc} na misję na Antarktydę, żeby zebrali lód który będzie służył jako paliwo do tego wynalazku,który wymyślił , ale kiedy nad Antarktydą pojawia się bardzo ogromna burza, mężczyzna odwołuje misję. Ignorując rozkazy Davenporta, Chase sam wyrusza do lodowatej krainy i wie że zostaje uwięziony w lawinie. Gdy próbuje znaleźć wyjście, wpada na Douglasa nie wiedząc . Tymczasem Leo próbuje zaimponować Janelle, której się zakochał . ale przypadkowo zamraża ją promieniem Donalda oraz nie wiedząc że zamroził jeszcze mamę .Leo powiedział ojcu że to się stało ,on wściekł się i razem odmrozili.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Cytaty[]

Donald: Wow… ale dobra nazwa dla drużyny! Szybkość, mięsistość i Chaseee…stość. Nie martw się, znajdziemy jakąś ość...
Chase: Ta, wiesz co szefie? Ekstra, bardzo fajnie, ale super siła i super szybkość to naprawdę nie wszystko. Może by mnie, ktoś czasem docenił.
Donald: Oh, Chase, przestań, nie przesadzaj. Oni są po prostu jak gwiazdy, a ty jesteś jak maź, co je spaja i klei razem, jesteś… próbuje coś wymyślić kleista maź.
Donald: To mój najnowszy wynalazek, mroźny miotacz. pokazuje urządzenie Jest w stanie dosłownie w nanosekundę zamrozić wszyściuteńko.
Leo: Tatuśku gratulacje klaszcze wymyśliłeś lód.
Donald: Nie! Dzięki temu, astronauci mogą sobie w zwolnionym tempie i pełnym zamrożeniu, podróżować do odległych galaktyk.
Leo: Czyli może nieco ładniej ujęte… lód.
Donald: No dobra, może ja pokaże zabiera kubek od Adama odsuńcie się wam radzę, bo to cacko zamraża naprawdę wszystko na swojej drodze zamraża kubek w kostkę lodu.
Leo: Niech mu ktoś powie, że robi lód i tyle.
Bree: do Chase'a Wyluzuj, kleista mazio, nie słyszałeś? Misja odwołana. Szybkość i mięsistość zostają w domciu.
Leo: do Janelle Witaj koleżanko, co za niespodzianka.
Janelle: Przecież to ty mnie tutaj zaprosiłeś.
Leo: W rzeczy samej.
Janelle: To gdzie ta niespodzianka? wchodzi do mieszkania.
Leo: Niespodzianka, że przyszłaś.
Adam:o Chase'ie Boje się, że porwał go jakiś mały, drapieżny ptaszek.
Chase: zasypany przez śnieg, mówi do dyktafonu Czarna skrzynka Chase’a, 3 godzina, ehh… to mogą być moje ostatnie słowa. Utknąłem pod wielką kupą śniegu, powietrze robi się rzadkie, jest zimno, jestem głodny… i te gacie, strasznie mi się wżynają, nie powiem gdzie!
Douglas: do Chase’a Może chociaż zupki zjesz? Jestem wysoko dyplomowanym kucharzem… prawdziwa fasolowa podaje kubek.
Chase: Bardzo zatruta?
Douglas: Bardzo. Przeleciałem tysiące kilometrów, wpakowałem się w gigantyczną burzę, ryzykowałem życie i uratowałem cię tylko po to, żeby cię teraz elegancko otruć.
Chase: bierze kubek i pije noo… jak na pokręconego świra, robisz całkiem niezłą zupę.
Douglas: Czekaj, aż spróbujesz tarty.
Tasha: To Janelle?
Leo: Owszem.
Tasha: Tak zupełnie zamrożona?
Leo: Owszem.
Tasha: Zamrożona jednym z doneczkowych gadżetów, których pod żądnym pozorem miałeś nie tykać!?
Leo: Ty to mnie jednak znasz… To teraz ja, prośbę, pytanko… proszę, błagam, co robić?!
Tasha: Skąd mam wiedzieć?! Nigdy, jeszcze nikogo nie zamroziłam!
Leo: Wooow… zamroziłeś go! No właśnie, tatuśku, a powiedz jak to jest z odmrażaniem, bo z tego co wiem nie jest to wskazuje na guziki ani ten, ani ten, ani ten, ani ten, czy ten… guzik.

Ciekawostki[]

  • To czwarty odcinek, w którym widać twarz Douglasa.

Link do odcinka[]

Advertisement