FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeBro Down (pl. Załamka) to szósty odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty szósty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 1 kwietnia 2013 roku w USA i 5 lipca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Chase robi żart Adamowi, a po tym żarcie Adam ma bzika na punkcie bezpieczeństwa. Gdy Chase i Donald mówią mu, że to jego bezpieczeństwo szkodzi zespołowi, on chce odejść z zespołu, więc Chase i Donald chcą znaleźć sposób, by do tego nie dopuścić. Tymczasem Bree odkrywa swoją utajoną supermoc - naśladowanie czyjegoś głosu - i razem z Leo robią żarty pani dyrektor.

Streszczenie

Chase jest zły na Adama za bicie go, dlatego też postanawia się na nim zemścić, robiąc pułapkę. To jednak prowadzi do wypadku, w którym Adamowi przemieszcza się ramię. Zdając sobie sprawę, jak niebezpieczny jest świat, Adam postanawia nie chodzić już na misje. Davenport każe Chase'owi przekonać Adama, by ponownie dołączył do zespołu, ale Adam nie żałuje swojej decyzji.

Tymczasem Bree odkrywa swoją ukrytą supermoc - może naśladować głosy innych ludzi. Davenport każe Bree nie używać nowej możliwości w szkole, dodając, że może to być po prostu fakt, że okres dojrzewania jej nienawidzi.

Następnego dnia w szkole, Leo przekonuje Bree, by naśladowała dyrektorkę, ale uzależnia się i nie może przestać. Dziewczyna wpada w kłopoty, gdy Perry przyłapuje ją i pyta, jak ona to robi. Bree denerwuje się i mówi przypadkowymi głosami i dźwiękami. Dyrektorka dzwoni do Davenporta, ale Bree używa swojej super szybkości, by odebrać telefon w domu i udawać Donalda. Później jednak okazuje się, że Davenport jest już w szkole.

Po powrocie do domu, Bree i Leo zostają uziemieni. Tymczasem Davenport i Chase wymyślają nowy plan, by oszukać Adama, żeby ponownie chciał dołączyć do zespołu. Chase udaje, że "został uwięziony w swojej kapsule przy gorącej temperaturze", ale Adam nie zgadza się na to nabrać. Wie, że jeśli Chase naprawdę umierałby z gorąca, łapałby powietrze i krzyczałby z przerażenia. Adam wtedy przypadkowo dotyka panelu sterowania kapsułami powodując, że Chase naprawdę zostaje uwięziony w swojej kapsule, która jest rozgrzana do ponad 200 stopni, ale Adam uważa, że nadal jest to część ich planu. Następnie zauważa, że Chase próbuje łapać powietrze i krzyczy z przerażenia, a potem powoli mdleje, więc szybko wykorzystuje swoją super siłę, by rozbić kapsułę i uratować brata. Po całym zajściu Adam ponownie zostaje częścią zespołu.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Bree: Chasik, co za nieudolnie głośne dźwięki tam wydajesz, co? Czyżbyś włosek na klacie wyhodował?
Chase: Nie! Dwa wyhodowałem.
Adam: Puszczaj poręcz, starucho! Pierwszy tu byłem!
Bree: Sorry. Przepraszam za te całe głosowe akcje, ale poważnie, jakbyś umiał, też byś się bawił. Mówię ci.
Donald: Nie, właśnie, że nie, ponieważ ja jestem dorosły i dojrzały. Dorosły w sensie.

Ciekawostki

  • W tym odcinku Adam przemieszcza sobie ramię. Jest to pierwszy taki wypadek w serialu.
  • Bree odkrywa swoją utajnioną supermoc - manipulacja głosem.
  • dyrektorka była naprawdę blisko odkrycia supermocy, dlatego że Leo i Bree robili sobie z niej żarty.

Link do odcinka

Zobacz też