FANDOM

Nie jestem Zielona, tylko Dzwoneczek. Nie mogę zignorować kogoś w potrzebie. Wróżki tak nie postępują.

"Całkiem zwyczajny elf" to trzeci odcinek trzeciego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 13 października 2013 roku na kanale ABC, a w Polsce 17 grudnia 2013 roku na kanale FOX Polska.

Opis

Kontynuując poszukiwania kryjówki Piotrusia Pana w celu uratowania Henry’ego, Hak sugeruje wyśledzenie Dzwoneczka w nadziei, że doprowadzi ich prosto do jego obozu. Piotruś Pan wyjawia Henry’emu, dlaczego przywiódł go do Nibylandii. W Zaczarowanym Lesie, Neal ma plan, w jaki sposób dotrzeć do Emmy, ale wymaga on skorzystania z jednej z najcenniejszych rzeczy w posiadaniu Robin Hooda. Tymczasem w byłej Krainie Baśni, Dzwoneczek oferuje pomoc Reginie w poprawie jej życia.

Streszczenie

Obsada

W rolach głównych
Gościnnie
Pozostali członkowie obsady

Ciekawostki

Notatki produkcyjne

Chronologia wydarzeń

Powiązania odcinków

Disney

  • Na karcie tytułowej odcinka Dzwoneczek rozświetla tytuł serialu pyłem marzeń.[4] Jest to nawiązanie do loga Disneya, które zawsze jest rozświetlane przez animowaną wróżkę.

Baśnie i folklor

Kultura popularna

  • W jednej ze scen Neal wspomina rubinowe pantofelki. Jest to nawiązanie do filmu Czarnoksiężnik z Oz z 1939 roku (w oryginalnej powieści Dorotka nosiła srebrne obuwie, które w filmie zostały zmienione na rubinowe pantofelki).

Dekoracja

Kostiumy

  • Zła Królowa nosi okrągły naszyjnik z jabłonią w centrum.[9]
  • Opaska Dzwoneczka została zaprojektowana przez firmę Medicina Designs. Wykonano ją na podstawie tkaniny z jej kostiumu i przyozdobiono koralikami Swarovskiego, ciętymi kryształami, perłami słodkowodnymi i pociętymi perełkami szklanymi. Zostały stworzone dwie identyczne opaski do noszenia przez aktorkę, a także nieco inna, którą Dzwoneczek miała mieć na sobie w Nibylandii, ale ostatecznie nie pojawiła się w serialu.[11]
  • Mary Margaret nosi[12] Alex Crepe de Chine Blouse projektu Marca Jacobsa.[13] Ma na sobie tę koszulkę przez pierwsze dziesięć odcinków trzeciego sezonu, ale przez większość czasu jest ona skrywana pod kurtką. Jest to pierwszy odcinek, w którym widać ją wyraźnie.

Wpadki

  • W scenie, w której Neal usiłuje przekonać Robin Hooda do wezwania cienia Piotrusia, rękawy koszuli Robina są podwinięte, jednak nad jego nadgarstkiem nie widać tatuażu z lwem. Kiedy pod koniec odcinka Mulan przychodzi do obozu Robina, na jego ręce jest już tatuaż.
  • W scenie, w której Piotruś celuje z kuszy w głowę Henry'ego, widać klej, którym bełt został przyklejony do kuszy.

Ankieta

Jak oceniasz odcinek 3x03: "Całkiem zwyczajny elf"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia mar 12, 2018, o godzinie 16:23.
Oddanych głosów: 0

Wideo

Zobacz też

LISTA ODCINKÓW SEZONU 3

SP. "Journey to Neverland"
1. "Serce tego, który wierzy"
2. "Zagubiona dziewczyna"
3. "Całkiem zwyczajny elf"
4. "Złe nawyki"
5. "Dobra forma"
6. "Arielka"
7. "Ciemna pustka"

8. "Pomyśl coś miłego"
9. "Na ratunek Henry'emu"
10. "Nowa Nibylandia"
11. "Powrót do domu"
SP. "Wicked is Coming"
12. "Nowojorska serenada"
13. "Polowanie na czarownice"
14. "Wieża"

15. "Spokojne głowy"
16. "Nie łatwo być zielonym"
17. "Piracka bandera"
18. "Przenikanie"
19. "Osobliwa rzecz"
20. "Kansas"
21. "Śnieżne zaspy"
22. "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej"

Przypisy

sr-el:Sasvim obična vila