Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Galeria

Wpadł do nas na odmianę koleżka z Kurduplostanu.

Chase Henderson to alternatywny odpowiednik Chase'a Davenporta z równoległego wszechświata.

W jego rolę wciela się Billy Unger, a w polskim dubbingu podkłada mu głos Maciej Musiał.

Wygląd[]

Chase ma osiemnaście lat. Ma piwne oczy i brązowe włosy. Nosi dżinsy i niebieską koszulę do meczu w football z napisem "Dingos 14". Ma czerwony plecak.

Historia[]

Leo spotkał Adama, Bree i Chase'a Hendersonów, kiedy przyszedł do szkoły w równoległym wszechświecie. Wierząc, że są oni tymi, których zna, Dooley pokazał im swoje super-moce, a oni wystraszyli się i uciekli. Później wydali go rządowi.

Kiedy Leo uciekł agentom, Chase z rodzeństwem szukali go w szkole. Gdy Hendersonowie znaleźli go i Donalda, oni uciekli z super-szybkością.

Osobowość i cechy charakteru[]

Chase Henderson jest znacznie bardziej bezczelny niż Chase Davenport. Lubi dokuczać młodszym, co widać przy spotkaniu z Leo. Cieszy się także z przykrości spotykających innych - śmiał się z Gordona, którego biła dyrektorka.

Rodzina[]

Plik:Hendersonowie.png

Chase z rodzeństwem

Występy[]

  1. Parallel Universe (pierwsze pojawienie)

Ciekawostki[]

  • Chase z tego wymiaru jest znacznie bardziej bezczelny i zły niż ten z oryginalnego wszechświata.
  • W przeciwieństwie do Chase'a Davenporta, Chase Henderson nie ma supermocy.

Zobacz też[]

Advertisement