FANDOM

Chomiczkówka to miejsce z filmu Zwierzogród.

Opis

To jedna z dzielnic Zwierzogrodu, zajmująca małą część Sawanny Głównej. Żyją w niej małe ssaki, głównie gryzonie. 

Dzielnica od pozostałej części miasta jest oddzielona wysokim płotem, a przejścia pod nim są przystosowane dla małych gryzoni, aby żaden z mieszkańców większych gabarytów nie wszedł tam - gdyż mogłoby się to skończyć zniszczeniem dzielnicy. W dzielnicy wszystko jest pomniejszone i dostosowane do najmniejszych z mieszkańców Zwierzogrodu.

Piętrowe domy zapewniają ogromną ilość mieszkań dla wielu gryzoni, które w innych dzielnicach nie mogłyby funkcjonować. Budynki nie posiadają solidnych fundamentów i utrzymują się w pionie jedynie dzięki swej masie, gdyż umiejscowienie dzielnicy chroni ją przed wpływem złej pogody.

Komunikację między budynkami stanowią przeznaczone dla pieszych rury, dzięki którym gryzonie mogą łatwo przechodzić bez konieczności wychodzenia na ruchliwą drogę. Takiemu środkowi komunikacji sprzyjają gabaryty dzielnicy i jej użytkowników. W dzielnicy są też inne środki komunikacji w zmniejszonych wersjach - dla małych użytkowników.

Ciekawostki

  • Polska nazwa dzielnicy jest nawiązaniem do jednego z obszarów MSI na warszawskich Bielanach.

Zobacz też

Zootopia logo
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Zwierzogród
Postacie:
Judy HopsNick BajerFeniekKomendant BogoLewin GrzywalskiPazurian ClawhauserJagna ObłoczekYaxFlashPan BeKoslovFru FruEmil WydralskiPani WydralskaDan ŁasicaBonnie HoppsStu HoppsRenato MiałczukGazelaPeter MoosebridgeJerry Jumbeaux Jr.Gideon GryzNangiDougDr. BadgerŻanetkaBucky Oryx-AntlersonPronk Oryx-AntlersonPolicyjni oficerowie ZwierzogroduSwintonMajor FriedkinFabienne Growley
Miejsca:
ZwierzogródSzarakówekSawanna GłównaStara SaharaTundrówkaLas PadasChomiczówka
Przedmioty:
Długopis Judy
Piosenki:
Nie bój się chcieć
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]