Szablon:Infobox EpisodeCrush, Chop and Burn to pierwszy i drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 27 lutego 2012 roku w USA i 26 maja 2012 (część 1) oraz 16 czerwca 2012 roku (część 2) roku w Polsce na kanale Disney XD. Jest to dwuczęściowy odcinek.

Opis

Część 1

Leo poznaje trzech nastolatków mających specjalne supermoce: Adama, Bree i Chase'a, którzy mieszkają w tajnym laboratorium w piwnicy. Leo bierze trio do szkoły, ale kiedy nie są w stanie zapobiec używaniu swoich specjalnych umiejętności, Davenport postanawia wysłać je z daleka do tajnego laboratorium.

Część 2

 Davenport wysyła Adama, Bree i Chase'a z daleka do tajnego laboratorium, ale oni oszukują i podstawiają mu roboty, które sam wykonał. Tasha i Davenport odesłali "roboty" do recyklingu, a Leo leciał im na pomoc.

Streszczenie

Donald Davenport wnosi na rękach nowopoślubioną Tashę do swojego domu, a za nimi wchodzi Leo. Davenport przedstawia nowej rodzinie interaktywną telewizję 3D i Edzia. W poszukiwaniu swojego pokoju, Leo przypadkowo otwiera ukrytą windę prowadzącą do laboratorium. Słysząc głosy, chłopak ukrywa się za beczkami. Okazuje się, że hałas powodują Adam, Bree i Chase. Po chwili trójka odkrywa Leo i wszyscy zaczynają krzyczeć.

Plik:EP1 5.png

Reakcja Leo na spotykanie Adama, Bree i Chase'a

Wystraszony Leo woła matkę. Davenport wyjaśnia im, że Adam, Bree i Chase to jego najnowszy projekt "nadludzie". Mówi też, że mają supermoce - Adam jest super silny, Bree mega szybka, a Chase jest bardzo inteligentny. Donald pokazuje też rodzinie specjalne kapsuły, w których jego bioniczne dzieci śpią, jedzą i myją się.

Później Donald ćwiczy z Chasem. Po chwili mężczyzna wychodzi, a Leo postanawia spakować się do szkoły. Adam, Bree i Chase mówią mu, że chcą zobaczyć, jak tam jest. Chłopak postanawia wziąć ich ze sobą, wcześniej wyłączając Edzia.

W szkole, Adam, Bree i Chase są bardzo podekscytowani i zwracają na siebie uwagę. W czasie w-f'u Adam pomaga Leosiowi w zyskaniu reputacji i pomaga mu trafić piłką do kosza z połowy boiska.

Plik:EP1 12.png

Leo z rodzeństwem w szkole

W domu, Davenport włącza Edzia i dowiaduje się od niego, że dzieci poszły do szkoły. Razem z Tashą idzie po nich. Po lekcji Adam aktywuje laserowy wzrok, gdy jest dręczony przez maskotkę, przez co powoduje w szkole zamieszanie. Gdy przychodzi Donald, zabiera dzieciaki do domu.

Davenport jest zły na dzieciaki. Zakazuje Leo wchodzenia do laboratorium i każe Adamowi, Bree i Chase'owi iść na dół. Kiedy Donald i Tasha wychodzą na romantyczną kolację, Leo organizuje w domu imprezkę. Kiedy małżeństwo wraca z kolacji, wściekły Davenport mówi, że przeniesie Adama, Bree i Chase'a do innego ośrodka, z dala od domu, i każe im się pakować.

Adam, Bree i Chase nie mogą uwierzyć, że jest to ich ostatni dzień w domu, i wspominają historię z młodości: młodszy Davenport czyta szczurom historię o powstaniu baterii. Kiedy kończy, Adam łatwo unosi krzesło, na którym siedzi, przez co upuszcza książkę. Bree bierze ją i super szybkością ucieka, podnosząc kurz, który powoduje, że Chase kicha swoim "smarkowym działem" na Donalda.

Davenport zastępuje ich robotami, ale w laboratorium Leo odkrywa, że są to prawdziwe szczury laboratoryjne. Chase mówi, że powiedział kierowcy, że czegoś zapomniał i zamienili się miejscami ze swoimi robo-sobowtórami. Następnego dnia rano podczas śniadania, Davenport i Tasha dyskutują o wysłaniu robotów do recyklingu. Prawdziwe szczury laboratoryjne zostają przesłane do centrum recyklingu, a Tasha i Donald nie wierzą Leosiowi, gdy stara się wyjaśnić, że są oni prawdziwi. W centrum recyklingu, Adam, Bree i Chase współpracują, aby przejść znajdujące się tam przeszkody. Gdy dochodzą do wyjścia, przybywający na ratunek Leo pojawia się na początku "toru przeszkód" i krzyczy o pomoc, gdy wszystkie przeszkody ponownie zaczynają działać. Szczury laboratoryjne wracają do niego, a gdy chcą ponownie przejść cały tor, Leo wyłącza przeszkody znajdującym się w pobliżu przyciskiem, którego wcześniej nie zauważyli.

W domu, Davenport oskarża Adama, Bree i Chase'a o stworzenie niebezpieczeństwa. Postanawia dać im jednak kolejną szansę i stają się częścią rodziny.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

  • Cody Christian jako Kavan
  • Gage Creamer jako młody Adam
  • Calista Loter jako młoda Bree
  • Drew Cullen jako młody Chase

Cytaty

Tasha: Dzieciaki w piwnicy? W noc poślubną nic mi nie wspominałeś.
Leo: Geniusze nie mają wcale aż tak super.
Chase: A u nas geniuszy ceni się najwyżej.
Adam i Bree: Tak, chyba byś chciał.
Adam: No pięknie, dostałem przez pomyłkę twoje gacie.
Bree: Ochyda!
Chase: Weź stary nie jęcz, co? Mnie się trafił stanik.
Leo: Tańcz jak Leo, tańcz jak Leo, tańcz jak Leo, tańcz jak Leo, bo Leo jest sexy.
Edzio: Ośrodek X? Tak, niezwykłe miejsce. Edzio pokazuje rajską wyspę
Adam, Bree i Chase: Wo!
Chase: Całkiem, całkiem.
Edzio: Oj, sorry. To był mój wygaszacz. Pojedziecie sobie tutaj. Edek pokazuje prawdziwe zdjęcie ośrodka X
Chase: Pal licho przybory biurowe, trzeba ruszać po drewno.
Bree: Bree zauważa bio-syntetyczne roboty Chwila, co to ma być?
Leo: To? Doktor Frankengeniusz chce was zastąpić elektronicznymi podróbami. Świry wszystkich krajów, łączcie się.
Robot-Adam: Minęła 11:22. Temperatura wynosi 20 stopni.
Chase: To wcale nie jest śmieszne.
Adam: Sorry, masz rację, raczej śmie-śmie-śmie-śmieszne.
Leo: Po prostu bawię się z moimi robo-pseudo-ludzio-przyjaciółmi.
Adam do Chase'a: Dałeś czadu z nozdrzy, bracie.
Adam: Leo?
Leo: Nie, chyba Oprah.

Supermoce

Usterki

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy i jedyny dwuczęściowy odcinek w pierwszym sezonie.
  • Ten odcinek nie posiada polskiej nazwy.
  • To pierwszy i drugi odcinek Szczurów laboratoryjnych.
  • W tym odcinku Adam i Bree użyli swoich supermocy przy ludziach, jednak nikt tego nie dostrzegł.
  • W tym odcinku zostały wprowadzone pierwsze supermoce: super siła, super szybkość, super inteligencja, pole siłowe i laserowy wzrok.
  • W tym odcinku pojawiają się pierwsze usterki: ognisty wzrok i nadwrażliwy słuch.
  • W tym odcinku pojawiają się młodsze wersje Adama, Bree i Chase'a.
  • W tym odcinku pojawiają się robotyczne wersje Adama, Bree i Chase'a.
  • W tym odcinku zostaje wprowadzona nowa supermoc, naukowa wizja.
  • W tym odcinku zostają wprowadzone nowe usterki: plazmowe granaty i smarkowe działo.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Adam, Bree, Chase i Leo prawie giną.
  • Jest to pierwszy dwuczęściowy odcinek bez wrogów i scen walki. Następny to Lab Rats: On The Edge.

Link do odcinka

Zobacz też