Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki
Nieskończona wolność. Tego chcę. Tłamszą mnie oczekiwania ojca i rozczarowanie w oczach matki, ale najbardziej przeszkadza mi to, kim według świata powinien być Grayson. Nie chcę, by to mnie ograniczało przez resztę życia.

Daniel Grayson to postać z serialu Zemsta.

Daniel to syn Victorii i Conrada oraz typowy amerykański chłopak z uprzywilejowanej rodziny. Jego życie ucieleśnia wszystko, co wiąże się z byciem pierworodnym dzieckiem w bogatej rodzinie – duże oczekiwania w kwestii odniesienia sukcesu powiązane ze skłonnością do pakowania się w kłopoty, z których rodzina musi go wyciągać. Jednak gdy latem zeszłego roku ten imprezowicz spowodował po pijanemu wypadek samochodowy, jego samowola została stłumiona i zastąpiona surowszymi ograniczeniami oraz jeszcze większymi oczekiwaniami. Daniel wrócił właśnie do Hamptons po skończeniu semestru w Harvard Business School i zmaga się z demonami przeszłości, starając się wyobrazić sobie, jak chciałby żyć i jakim zostać człowiekiem. W tym kruchym stanie, Daniel nie ma jak oprzeć się urodzie, dobroci i mądrym radom Emily Thorne, nie wiedząc, że jest kluczem, który ona ma zamiar wykorzystać, by przeniknąć i zniszczyć rodzinę, która tak wiele w niego zainwestowała.

Advertisement