Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Doktor Gao to nawracający bohater serialu Szczury laboratoryjne po raz pierwszy pojawiający się w odcinku Space Colony (część 2).

Jest grany przez Pinga Wu.

Wygląd[]

Doktor Gao to starszy mężczyzna o średnim wzroście. Ma brązowe oczy i czarne siwiejące włosy.

Historia[]

Doktor Gao po raz pierwszy pojawia się w odcinku Space Colony (część 2), gdzie wraz z pomocą Krane'a zamierza wyeliminować z Ziemi wszystkich ludzi i zapanować nad nową bioniczną rasą ludzką. Zamierzał on dzięki serum dodać bioniki kolonistą Davenportii i kontrolować ich przy użyciu Trittona. Jego plan się nie powiódł po tym, gdy Leo zniszczył całe serum. Zaczął kontrolować kolonistów, Donalda, Tashę i Leo, który potem go wykończył dzięki Bree. Został aresztowany.

Moce i umiejętności[]

  • Generacja energii: Gao strzelił w Chase'a pociskiem pomarańczowej energii.
  • Teleportacja: Okazuje się, że Krane dał Gao moc teleportowania się.
  • Pole siłowe: Tak samo jak Chase, Gao może stworzyć pole siłowe do ochrony siebie. Jego pole siłowe jest czerwone.
  • Tritton: Gao ma możliwość kontolowania ludzi bezpośrednio ze swojego umysłu.

Występy[]

  • Space Colony (część 2)
  • The Vanishing (część 1)

Ciekawostki[]

  • Jest jednym z trzech znanych doktorów w serialu. Poprzedni to Doktor Evans i Doktor Ryan.
  • Doktor Gao jest złoczyńcą.
  • Doktor Gao jest drugim złoczyńcą w serialu, który chce zapanować nad bionicznymi ludźmi. Pierwszym był Krane.
  • Doktor Gao jest bioniczny.
  • Jest kolejnym partnerem Krane'a.
  • Uratował Krane'owi życie.
  • Został aresztowany w odcinku Space Colony (część 2).
Advertisement