FANDOM

Szablon:Infobox odcinkaDouble Dipper —(pl.Podwójny Dipper) To siódmy odcinek pierwszego sezonu. W USA został wyemitowany 10 sierpnia 2012,a w Polsce 22 grudnia tego samego roku.

Ogólnie

Dipper, by zdobyć serce Wendy, używa magicznej kopiarki do stworzenia swoich klonów. 

Opis

Stanley urządza w Grocie Tajemnic imprezę dla dzieci i nastolatków "za darmo" (wyjście kosztowało 15 dolarów) i każe Dipperowi i Mabel wydrukować ulotki. Gdy dzieci cieszą się, że pójdą do kserolandu, wujek zgasza ich entuzjazm mówiąc, że skserują je jego starym kserem. Bliźniaki idą do wspomnianego miejsca i dziwią się, że ta stara maszyna jeszcze działa. Dipper próbuje ją uruchomić i przez przypadek kseruje sobie rękę. Mabel cieszy się, że ksero jednak działa, a nagle papier zaczął falować i po czym ręka się zmaterializowała. Przestraszony Dipper wylał na ożywiony papier trochę gazowanego picia wskutek czego dłoń zniknęła. 

Później, Stan rozdzielał obowiązki pomiędzy imprezowiczami (i Dipperem). Mianował Soosa DJ'em, bo bardzo prosił, a Wendy z Mabel miały sprzedawać bilety. Ta ostatnia nie chciała się zgodzić, bo chciała tańczyć całą noc. Dipper poprosił wuja, by to on sprzedawał z Wendy. Stan miał wątpliwości, ale w końcu się zgodził. Niedługo po tym Dipper psikał się dezodorantem gotowy na "sam na sam" z Wendy, gdy przeszkodziła mu Mabel. Pokazał jej swój plan zdobycia serca Wendy, co dziewczynie wydało się zupełnie niepotrzebne. 

Plik:S1e7 dat przyciskanie twarzy do szyby.PNG

Impreza się zaczęła. Wendy i Dipper sprzedawali bilety i jedli popcorn na zewnątrz, gdy chłopak postanowił, że musi zacząć rozmowę. Postępował zgodnie ze swoim planem, ale tylko się ogłupił przed ukochaną. Spojrzeli, że impreza rozkręcała się coraz bardziej i Wendy poprosiła Dippera, by ten ją krył, gdy wśliźnie się do środka. Dwunastolatek nie chciał się zgodzić, ale nie mógł powiedzieć słowa, bo piętnastolatka go opuściła. Tymczasem Mabel zaczęła rywalizować z Pacyfiką o Imprezo-koronę. 

Dipper zdecydował się na sklonowanie siebie, a potem wykorzystać klona, którego nazwał Tyrone, do pomocy zdobycia serca Wendy. Podczas gdy ten drugi sprzedawał bilety za niego, prawdziwy Dipper podszedł do rudej dziewczyny i już chciał z nią zatańczyć, aż nagle spostrzegł, że jest ktoś obok niej. To był Robbie, jego odwieczny wróg. Chłopak kompletnie stracił pewność siebie, gdy nastolatek zaczął grać na gitarze. Wymyślił plan na 3 Dippery. Sklonował siebie znowu i polecił "trójce", by ukradł rower Robbiego. Ten jednak się bał jechać sam, więc Dipper znowu się sklonował. Papier się zaciął i wyszedł z niego Gnieciuch. Trójka powiedziała, że nie będzie pracować z takim pognieciuchem. Dwunastolatek nie miał wyboru, tylko sklonował siebie kolejny raz. 

Plik:S1e7 pacyfika śpiewa... okropnie. A Lee znowu na haju.PNG
Walka o koronę była coraz większa. Mabel śpiewała i skakała, by tylko ją wygrać. Pacyfika była równie dobra. Nagle Soos przerwał walkę, bo jeden z Dipperowych klonów oznajmił mu, że rower został skradziony. Robbie popędził na zewnątrz dogonić złodziejaszków. To była szansa dla Dippera, jednak w ostatniej chwili chłopak zawahał się i popędził do swojego pokoju spotkać się z klonami. Sklonował siebie tyle razy, ile to było możliwe, a jego klony pomogły mu w ułożeniu planu w którym nie popełni żadnego celu i osiągnie swój cel. Klony zmieniły nastrój w pokoju, zmieniły muzykę i dostosowały wszystko do tego, by chłopak wreszcie spełnił swoje marzenie. Gdy Dipper zszedł na dół spotkał Wendy przed łazienką, co zaniepokoiło go, bo nie było to zgodne z planem. Wdał się jednak z nią w luźną rozmowę. Wtedy Wendy pokazała mu swoje zdjęcie ze swoimi braćmi, natomiast Dipper pokazał Wendy swoje znamie w kształcie Wielkiego Wozu na czole, a ta powiedziała, że ona też była dziwakiem. Śmiali się z siebie nawzajem, nagle toaleta się zwolniła i dziewczyna weszła do niej. 
Plik:S1e7 rob przyszedł.PNG
Do akcji weszły klony. Obraziły się na Dippera za to, że nie postępuje z planem i zamknęli go w szafie. Chłopak jednak się wydostał i rozpoczęła się walka klonów. Gdy prawdziwy Dipper był otoczony, wypuścił w powietrze konfetti, co spowodowało, że włączył się zraszacz przeciwpożarowy z sufitu. Wszystkie klony zaczęły ginąć. Chociaż niezupełnie. Został tylko Tyrone. Zaczęła się walka pomiędzy prawdziwym Dipperem a klonem. Nagle przestali się bić, bo usłyszeli śmiech Wendy. To Robbie wrócił i wyraźnie z nią flirtował. Pomyśleli, że zawalili sprawę i przybici poszli na dach wznieść toast. To właśnie gazowane picie spowodowało, że Tyrone został zniszczony. 

Tymczasem Mabel dalej konkurowała z Pacyfiką o imprezo-koronę. Gdy był remis, blondynka podstępnie podsunęła śpiącemu świrowi banknot sprawiając, że on też zaklaskał. Wygrała i razem z innymi poszła na swój jacht zrobić imprezę. Mabel zyskała jednak coś więcej niż Pacyfika - znalazła nowe przyjaciółki Grubą i Cuksę, co było dla niej ważniejsze niż wygranie konkursu. Dipper wchodząc do Chaty decyduje się porwać plan i być spontanicznym.

Ciekawostki

- Klony z numerem 3 i 4 po ukradnięcu rowera Robbiego znikły. Pojawiały się tylko jako Easter egg'i w innych odcinkach i w napisach końcowych ostatniego odcinka 2 sezonu (weirdmaggedon)