Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Gnom Jeff - Szef krasnoludziego plemienia.Występuje po raz pierwszy w odcinku "Tourist Trapped", a następnie pojawia się w odcinku "Gideon Rises"i w

Society of the Blind Eye Chciał ożenić się z Mabel.

Wygląd[]

Wygląda jak normalny Gnom. Różni się tylko tym, że ma brązową brodę, przypuszczalnie jest najmłodszy z całego plemienia. Nosi dużą czerwoną czapkę, ma mały czerwony nos i duże uszy.

Charakter[]

Jeff to pewny siebie zarozumialec. Szefuje reszcie krasnoludziego plemienia i wydaje się w tym sprawdzać. Jest chytry, chociaż niekoniecznie szczególnie inteligentny (Mabel bardzo łatwo go podchodzi, bierze Gideona za dziewczynę) czy spostrzegawczy. Sprawia wrażenie wesołego i energicznego. Chociaż w dążeniu do celu jest niemal równie bezwzględny jak Gideon wydaje sie dużo sympatyczniejszy.

Relacje[]

Mabel Pines[]

Ich relacje są neutralne. Jeff ma nadal nadzieję, iż Mabel zostanie Krasnoludzią Królową. Mabel z kolei ma mu za złe, że ją okłamał i zepsuł jej pierwszy, wakacyjny romans, jednak nie żywi do niego szczególnej nienawiści.

Dipper Pines[]

Jeff ma uraz do Dippera, który przeszkodził mu i Mabel w ceremonii ślubnej, a Dipper uraz do niego na tle porwania siostry i związanych tym wydarzeń jak na przykład bombardowania choinkami. Nie wydają się jednak żywić do siebie szczególnej nienawiści, ich relacje są lepsze niż w stosunku do Gideona.

Gideon Gleeful[]

Jeff, podobnie jak reszta gnomów, nie znosi Gideona. Przy pomocy gwizdka przejął nad nimi kontrolę. Krasnolud na początku myślał, że Gideon to dziewczyna.

"Hmm, dojrzała kobieta o białych włosach, lubię takie".

- Jeff oglądając zdjęcie Gideona. 

Galeria[]

Advertisement