Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Duchy  dusze zmarłych ludzi. Dipper, Wendy i jej kumple spotkali się z dwoma duchami, gdy byli w Nawiedzonym Całodobowym. Dipper walczył z jednym w odcinku "Northwest Mansion Mystery".

Historia[]

Autor dzienników w pewnym momencie opisał je w dzienniku 3. 

W "The Inconveniencing", podczas wizyty w Nawiedzonym Całodobowym bohaterowie spotykają się z dwoma duchami starszych ludzi; Ma i Pa. Dipper udobruchał ich za pomocą swojego Owieczkowego Walcu.

"Irrational Treasure" zostały wspomniane przez Blubsa, gdy ten chciał przeczytać straszne historie z nimi razem z Durlandem.

"Fight Fighters" Soos powiedział, że nauczył się "zjadać duchy" z gier wideo.

"Scaryoke" Dipper pokazuje stronę o duchach w dzienniku 3, by agenci zaczęli mu wierzyć.

Plik:S2e10 moje serce mięknie.PNG

"Sock Opera" Bill Cyferka zabiera ciało Dipperowi, a chłopiec staje się duchem. Porozumiewa się z Mabel za pomocą pacynki, a ta rozprawia się z demonem. 

"Northwest Mansion Mystery" duch nawiedza Rezydencję Północnych, a zadaniem Dippera jest poskromienie jego. W końcu, po odkryciu zamiarów zmarłej duszy, Pacyfika otwiera wrota Rezydencji, a on znika. 

Osobowość[]

Autor dziennika 3 pisze w swojej książce, że duchy zawsze mają powód, by coś zrobić. Duchy, które Dipper spotkał w odcinku "The Inconveniencing" wyglądały na rozgniewanych, ale stali się mili, gdy zobaczyli, że Dipper nie jest nastolatkiem. Autor dzienników podzielił duchy na dziesięć kategorii; od tych przyjaznych do najgroźniejszych. Jednym duchem z tych ostatnich był Duch Rezydencji Północnych, który był bardzo niestabilny psychicznie i żądał zemsty na rodzinie Północnych. Gdy misja ducha została spełniona, opuszcza on miejsce, które nawiedza na zawsze.[1]

Typy duchów[]

Plik:S2e10 kategoria 1.PNG
==Duch Kategorii 1==
[]

Niegroźne, a nawet przyjazne duchy, które autor dzienników określa jako "słodkie". 

Duch Kategorii 3[]

Są żarłoczne, ale usprawiedliwia je to, że skoro są duchami nie mogą zjeść niczego (jedzenie przelatuje przez nie). Strasznie się ślinią, mają ostre zęby i bardzo długi język.

Duch Kategorii 4[]

Są strasznie długie i nie mają kończyn. Na stronie z nimi można się dowiedzieć, że duchy mogą się kryć w obrazach i zdjęciach, można je uwięzić w lustrze, a potem pozbyć ich się z niego mówiąc zaklęcie.

Duch Kategorii 6[]

Są obrzydliwe i wredne. Nawet takich nie ma w koszmarach! Na rysunku Stanforda przybijają sobie d języków i głów gwoździe!

Plik:S2e10 hipster XDD.PNG
[]

Duch kategorii 9[]

Dość groźne duchy, które autor opisuje słowami "senne hipstery", albo "Zamienia drzemki w drzemki horroru!".

Plik:S2e10 kategoria 10.PNG
Duch kategorii 10
[]

Śmiertelnie niebezpieczne duchy, na które nie ma żadnej broni, można je tylko błagać o litość. 

Wystąpienia[]

Sezon 1[]

Sezon 2[]

Gry[]

Przypisy[]

Advertisement