Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotuDziura bez dna (ang. Bottomless Pit) — jest to głęboka, ciemna, bezdenna otchłań w ziemi, leżąca w pobliżu Groty Tajemnic. Według Dippera jest to czasoprzestrzenny tunel. 

Historia[]

Po raz pierwszy jest wspominiana w odcinku "The Time Traveler's Pig" przez Dippera, który mówi Robbiemu, żeby do niej wskoczył, gdy szukał Wendy.

W "Bottomless Pit!" Stan zabiera tam bliźniaki oraz Soosa i przedstawia dziurę jako miejsce, gdzie mogą pozbyć się niechcianych rzeczy. Silny wiatr sprawia, że wpadają do niej wszyscy czworo. Spadają przez długi okres, i dla zabicia czasu opowiadają sobie historie. W końcu wypadają z tego miejsca z powrotem na ziemię, lecz Stan opiera się o znak i ponownie tam wpada. Prawdopodobnie jest to anomalia przestrzenna.

Plik:Stan ponownie wpada do dziury.jpg

Stan ponownie wpada do dziury

W "Dreamscaperers", gdy Bill trzyma szyfr do sejfu Stana w ręku, Mabel strzela w niego (do szyfru) i strąca go do jednego ze wspomnień wuja, któym okazuje się być dziura bez dna, powstrzymując tym samym Gideona od przejęcia Chaty.

Później, w odcinku krótkometrażowym "Gravity Falls TV" jest wspomniana w reklamie Groty Tajemnic.

W "Into the Bunker" Wendy mówi Dipperowi, że jeśli kiedykolwiek przestaną być przyjaciółmi, rzuci się do tej dziury.

Wygląd[]

Dziura Bez Dna jest okrągłym otworem w ziemi o dużej objętości. Obok niej znajduje się znak informujący o jej nazwie. Wewnątrz nie ma praktycznie żadnego światła, a jej boki są wykonane ze skał, ziemi oraz brudu.

Plik:Wewnątrz dziury.jpg

Wewnątrz dziury

Wystąpienia[]

Sezon 1 []

Sezon 2 []

Odcinki krótkometrażowe[]

Gry[]

Advertisement