Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Beam It Up (stara nazwa - Halloween It Up)(pl. Dziwacy rządzą) - piąty odcinek drugiego sezonu Taniec rządzi.

Opis[]

Rocky i CeCe idą na imprezę Halloween'ową w studiu Taniec rządzi w Chicago. Rocky lubi jednego z facetów na imprezie, który jest ubrany w strój renesansowy i wprowadza swego brata do CeCe, który jest w stroju Dzwonnika. CeCe nie jest zainteresowana facetem, ale Rocky nie może być sama na randce z chłopcami, więc pyta CeCe czy przyjdzie na randkę z nimi. Następnego dnia, Rocky i CeCe przychodzą na randkę z nimi w Crusty's Pizza. CeCe próbuje wydostać się z tego, ale Rocky mówi jej, że musi być tu co najmniej trzy godziny, aby naprawdę poznać osobę. Facet, który CeCe nie jest nim zainteresowana okazał się naprawdę fajny i ładny, ale facet, którego lubiła Rocky okazał się bardzo dziwny, bo był jeszcze ubrany w kostium z imprezy. Rocky chce odejść, ale CeCe daje jej smak własnej medycyny i czyni ją, aby była tu przez pełne trzy godziny. Tymczasem Flynn podejrzewa, że ​​jego nowy sąsiad Zane, jest kosmitą i ma sen, że on i Henry zostali uprowadzeni.

Piosenki[]

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

Nieobecna[]

Odcinek[]

Dziwacy rządzą

Ciekawostki[]

Advertisement