FANDOM

Fretka traci głowę to drugi odcinek Fineasz i Ferb, początkowo emitowany w dniu 5 lutego 2008 roku. Fretka ma urodziny, więc Fineasz i Ferb postanawiają wyrzeźbić jej twarz na wzgórzu Mount Rushmore. W tym czasie Agent P musi powstrzymać doktora Dundersztyca, który z pomocą Świdronatora chce się przekopać do Chin i wybudować tam płatną autostradę.

Podsumowanie odcinka

Fineasz budzi się i widzi w kalendarzu, że to urodziny Fretki. Ponieważ goryl w zeszłym roku ciasto nie wyszło tak dobrze, Fineasz chce zrobić lepiej tym razem.

Tymczasem Fretka marzy ona jest uraczył w musical wyposażony w olbrzymi tort i utwór nazwany jej imieniem. Pepe Pan Dziobak nagle pojawia się w śnie, a to budzi ją. Ona prowadzi go na dół i spada mu na stole przed Fineasz i Ferb. "To jest twoje, wierzę", oznajmia. Fretka dowiaduje się rodzina będzie jechać na wycieczkę na jej urodziny.

Fretka jest mniejsza niż z entuzjazmem, kiedy odkrywa, że nie jedziesz do centrum handlowego, lecz przyjechał na Mount Rushmore. Fakt, że to był pomysł, Fineasz i Ferb za nie pomoże, albo. Rzeczy zaczynają patrząc kiedy widzi Jeremiasz na grząski pana stoisku Burger. Jeremiasz jest tam na "Mr. Slushy Burger Pracownik Programy wymiany."