FANDOM

Szablon:Odcinek infobox |} Glue Dunnit: A Sticky Situation - szesnasty odcinek pierwszej serii serialu Jessie.

Opis

Pani Chesterfield kupuje drogi lakier do włosów. Następnego dnia okazuje się że ktoś podmienił lakier na klej. Jessie pomaga pani Chesterfield odkleić ręce od głowy, w efekcie czego sama przykleja ręce do głowy sąsiadki. Gdy Ravi prowadzi dochodzenie kto zamienił lakier do włosów na klej, dowiaduje się, że wszyscy korzystali z kleju. Okazuje się, że to Zeus, pies pani Chesterfield, podmienił lakier do włosów na klej. Gdy dzieciaki odpracowują karę za używanie kleju, przychodzi im do głowy myśl, że Zeus celowo podmienił lakier na klej. Pod koniec odcinka, pani Chesterfield idzie na dyskotekę, ze swoją nową fryzurą, a Zeus szczerzy na nią swoje kły.

Obsada

Główna

Nawracająca

Ciekawostki

  • Plik:266px-Whoudunit.jpg
    Ten odcinek jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Whodunit?", który trwał od 13-15 kwietnia 2012. Zawiera nowe odcinki: Jessie, Nadzdolni , Austin i Ally, Taniec rządzi oraz Akwalans.
  • Ten odcinek w Polsce jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Weekend Tajemnic", który trwał w dniach od 15 do 16 września 2012. Zawiera nowe odcinki: Jessie, Nadzdolni , Austin i Ally, Taniec rządzi oraz Akwalans.

Galeria

Aby przejść do galerii, kliknij tutaj.