FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Nie planowaliśmy zostać superbohaterami… ale życie czasem płata figle. Mój brat chciał pomagać ludziom – i to będziemy robić. Jak się nazywamy? – "Wielka Szóstka".

Hiro Hamada to postać z filmu Wielka Szóstka.

Opis

Osobowość

Hiro z pewnością odznacza się dużą inteligencją - w końcu w wieku 13 lat skończył liceum. W wielu momentach potrafi okazać ogromną pewność siebie. Chłopak czasami daje się ponieść emocjom zapominając o czekających potem konsekwencjach. Jego tęga głowa skrywa w sobie wiele pomysłów. Gdy bardzo mu na czymś zależy nie zaprzestanie póki mu się nie uda.Umie być uparty, bez względu na konsekwencje .

Wygląd

Hiro jest niskim i szczupłym chłopakiem. Posiada duże brązowe oczy, nad którymi znajduje się czarna, rozczochrana i bujna czupryna. Ma grube, ciemne brwi. Nosi dwie bluzki. Czerwoną koszulkę z robotem na klatce piersiowej, a pod nią białą z długim rękawem. Oprócz tego ma na sobie ciemną bluzę z kapturem, beżowe spodnie do łydek oraz brązowe trampki z żółtymi sznurówkami.

Wyposażenie

Hiro jako superbohater nie posiada żadnego super gadżetu, no chyba, że zaliczymy do tego jego głowę. Zazwyczaj znajduje się w okolicy Baymaxa albo na jego plecach.

Strój Hiro składa się z kasku w kolorze indygo (granatowy kolor) i dwóch pasków w barwie czerwonej. Z przodu hełmu ma szybkę do ochrony twarzy.Chłopak ma tego samego co kask koloru kamizelkę, gdzie pojawia się jeszcze kolor czarny. Ma na sobie też tego samego spodnie. Buty, jakby nie patrzeć trampki, są również koloru czarnego, ich sznurówki są ciemnoszare. Na rękach widoczne są duże czarno-czerwone rękawice. Na rękawicach, kamizelce i ochraniaczach na kolana znajdują się magnesy w kolorze czerwonym, dzięki którym chłopak może utrzymać się na plecach Baymaxa w czasie lotu i nie tylko.

Historia

Wielka Szóstka

Relacje

  • Tadashi Hamada - Relacje, można powiedzieć, takie jakie powinny być. Dwaj kochający się bracia, którzy zawsze pomogą sobie w potrzebie. Co racja czasami Hiro trochę olewał Tadashiego, ale nie znaczyło to, że ma go dość czy coś w tym stylu. Tadashi zawsze zjawiał się, gdy Hiro miał kłopoty. Chłopak mimo, iż do pewnego czasu nie było tego widać, jest bardzo przywiązany do starszego brata. Po jego śmierci odciął się od świata ignorując wszystko na czym wcześniej mu zależało. Tadashi był dla niego wzorem w niektórych sytuacjach.
  • Baymax - Z początku ich relacje nie były za dobre. Hiro pogrążony w żałobie po Tadashim nie interesował się bardzo robotem i gdy ten się zjawił chciał, by jak najszybciej ponownie ,spakował, się i zniknął. Był po prostu jak kolejna pamiątka po starszym bracie. Z czasem zaczął go doceniać. Robot potrafił go rozbawić, pocieszyć itp., ale czasem i irytować. Chociaż chłopaka czasem ponosiło robot zawsze mu pomagał. Na koniec całego filmu można było spostrzec, że Hiro po stracie Baymaxa był smutny. Można się zorientować, że robot po śmierci Tadashiego, trochę zastępował mu starszego brata.
  • Honey Lemon - Od pierwszej chwili jak go zobaczyła odrazu go polubiła.Pokazała mu jak można łatwo skruszyć metal na zawołanie.Traktuje Hiro jak młodszego brata.
  • To To Tomado - Lubi Hiro ale ogólnie tego nie pokazuje.

Ciekawostki

  • Hiro nie miał pojęcia, że Tadashi w każdej jego bluzie umieścił małe lokalizatory dzięki czemu zawsze wiedział gdzie jego mały brat jest. Wyjaśnia to między innymi skąd na początku filmu wiedział, że Hiro jest na nielegalnych walkach robotów i ma problem.
  • Jest opanowanym chłopcem, lecz gdy tylko przypomni się mu brata ,odrazu zaczyna reagować.
  • Hiro stracił rodziców w wieku 3 lat.
  • Hiro ukończył liceum w wieku 13 lat.
  • W polskiej wersji filmu jest uczulony na truskawki, zaś w oryginalnej na orzeszki ziemne.
  • Pod koniec filmu odbudowywuje Baymaxa.
  • Uważa że Tadashi zrobił Baymaxa na kształt wielkiego przytulaśnego balona.

​Zobacz też

Big Hero 6 logo
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Wielka SzóstkaBig Hero 6: The Series
Postacie:
Hiro HamadaBaymaxTadashi HamadaTo To TomagoHoney LemonWasabiFredCassRobert CallaghanAbigail CallaghanAlistair KreiGersonMochiYamaOjciec FredaRoman
Miejsca:
San Fransokyo
Przedmioty:
Mikroboty
Piosenki:
StoryMy Songs Know What You Did in the Dark (Light Em Up)Top of the World (Greek Fire)Immortals
Inne:
Kingdom Hearts II
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]