Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Udało ci się!
— Igor do Victora Frankensteina.[1]

Igor to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Doktor drugiego sezonu. W jego rolę wciela się Yurij Kis.

Historia[]

Przed pierwszą klątwą[]

Igor pracował jako asystent Victora Frankensteina. Któregoś dnia miał zanieść po schodach pudełko w laboratorium swojego pracodawcy. Podczas jego krótkiej nieobecności Rumpelsztyk złożył wizytę Victorowi i zaoferował mu złoto. Kiedy Igor wrócił, czarownika już nie było. Po śmierci Gerhardta Igor pomagał Victorowi w jego eksperymentach.[2]

Jakiś czas później, kiedy Victor wrócił do swojego laboratorium, podszedł do Igora i leżącego na stole ciała nieżyjącego brata, przykrytego prześcieradłem. Powiedział asystentowi, że zdobył to, po co się udał, po czym pokazał mu świecące serce. Doktor wszczepił je w zwłoki Gerhardta, a następnie nakierował na nie błyskawicę. Przeszczep zakończył się sukcesem, a po chwili spod prześcieradła wyłoniła się ręka. Victor dotknął jej i stwierdził, że jego brat znowu żyje. Igor uznał, że to magia, lecz doktor Frankenstein powiedział mu, że to nauka.[1]

Występy[]

Dawno, dawno temu[]

Sezon 2[]

Ciekawostki[]

  • Igor oparty jest na postaci asystenta doktora Frankensteina z powieści Frankenstein.

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 == Przypisy ==

    <references/>

  2. == Przypisy ==

    <references/>

Advertisement