FANDOM

Plik:Vlcsnap-2012-09-02-20h30m04s121.png

Jessie – to fikcyjna postać z filmów Toy Story 2 i Toy Story 3. po raz pierwszy pojawiła się w Toy Story 2. Zabawkowa kowbojka jest jednym z najlepszych przyjaciół Chudego,jest członkinią Gangu Chudego wraz z Mustangiem,Chudym i Poszukiwaczem, a także dziewczyną Buzza Astrala.

Toy Story 2

Ma zamiar ona trawić do muzeum zabawek w Japonni. gdy chudy odmawia dołączenia się do muzeum z powodu tego,że ma właściciela. jest wścieka na to że on ma właściciela i nie zamierza wogóle wrócić do kartonu, ponieważ była ona trzymana do czasu przybycia chudego.póżniej zaczyna ona drwić z niego, że on ma właściciela. Tej nocy, po nieudanej próby odzyskania ręki przez chudego która wyrwała się przypadkiem. chudy oskarża jessie o włączenie telewizora w nocy. między chudym a jessie dochodzi do bójki. Śmierdzący pit przerywa walkę, a Jessie nadal czuje się rozgoryczona na chudego z powodu andiego.następnego dnia gdy chudy jest naprawiony, jessie pozwala chudemu na powrót do domu,ale Pitt przekonuje chudego żeby zadośćuczynić Jessie. Kiedy Chudy rozmawia z Jessie. opowiada mu że miała tylko jednego właściciela. była nią emily. przez lata dbała o nią. Jednak Emily w późnym czasie chciała zapraszać tylko przyjaciół niż bawić się Jessie, przez co jessie czuje się osamotniona i zapomniana,pewnego dnia Emily już jako dorosła osoba znajduje przypadkowo Jessie, Która póżniej zostaje ona oddana na cele charytatywne. Jessie patrzy, jak jej właściciel odjeżdża i zostawia ją.Po wysłuchaniu tej historii, Woody początkowo decyduje się odejść. jednak pitt przekonuje go do zostania. wkrótce potem Jessie czuje się uradowana z tego. Jednak, gdy chudy przekonywuje Gang Chudego do przyłączenia się do zabawek Andiego oraz wspólnego powrotu do domu,początkowo Jessie staje się niepewna. Na Lotnisku Buzz i przyjaciele próbują wydobyć chudego z walizki. gdy mustanga udało wydobyć z walizki to jessie nie udało wydobyć się. Buzz,Chudy i Mustang idą ją ratować, gdy chudy otwiera walizkę tam gdzie jest jessie, ta bardzo cieszy się z tego że chudy wybawia ją, jeszcze raz przekonuje ją żeby była zabawką andiego, początkowo obawia się, że andy nie polubi, jednak gdy chudy opowiada o młodszej siostrze to ona od razu akceptuje. gdy próbują oni wyjść z samolotu. zostają oni uwięzieni. Gdy Jessie widząc jak chudy uwalnił ją za pomocą lasso na śrubie, uważa to za największy wyczyn chudego. Gdy Andy widzi nowe zabawki jest bardzo radosny. andy nazwał ją Bazzoka Jane. jest ona zadowolana że ona znów ma Właściciela. andy napisał swoje imie na spodzie buta zabawki. Buzz wyraźnie, ale nerwowo mówi do niej komplementy. Dzięki temu na końcu widzimy 2 pary podczas śpiewania piosenki przez czarnego Chudy i Pastorka, Buzz i Jessie.

Linki zewnętrzne